KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Syyskuu 08, 2010, 13:33:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: The Simpsons -aiheinen toimintapeli tulossa  (Luettu 12030 kertaa)
EA_tuom0
Ylläpitäjä
Tosipelaaja

Profiili
« : Toukokuu 24, 2007, 16:43:02 »

Electronic Arts esitteli ensimmäisen pelattavan version tulevasta The Simpsons -toimintapelistään.

Jo 15 vuotta pyörinyt animaatiosarja The Simpsons siirtyy jälleen pelimuotoon. Kaikille pelialustoille julkaistavassa toimintapelissä Simpsonit tajuavat, että heidät on pakotettu jälleen yhteen videopeliin. Koska todellisuus videopeleissä mahdollistaa ihmeellisetkin temput, Simpsonit käyttävät tätä tätä tietysti hyödyksi. Homer osallistuu syömäkilpailuun ja ahmii itsestään sellaisen pallon, jota ei pysäytä mikään. Bart sonnustautuu Bartmanin viittaan ja sen turvin liitää mihin vain haluaa. Lisa puolestaan suhtautuu asiaan vakavasti ja käyttää metsästä löytyviä powerupeja kutsuakseen itse Buddhan Käden pysäyttämään metsän avohakkuun.

Pelin kehystarinasta ei vastaa mitkään turhat jätkät, vaan kulissien takaa löytyy showtakin kirjoittaneet Tim Long, Matt Selman ja Matt Warburton. Tuttuun tapaan peli irvailee itselleen, popkulttuurille ja yhteiskunnalle, ja sitä varten on nauhoitettu liki tunnin verran materiaalia ja repliikkejä. Ympäristöinä nähdään sarjasta tuttuja paikkoja, kuten Duff-panimo, Moen kapakka ja tietysti Simpsonien koti, jotka kaikki on mallinnettu täysin kolmiulotteisesti.

Suosittuun TV-sarjaan perustuva peli julkaistaan kaikilla suosituimmilla konsolialustoilla. Älä saa slaagii, faija!

Artikkelin voi lukea kokonaisuudessaan IGN.comista
tallennettu

hollow voice says "plugh"
Mirska
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Lokakuu 17, 2007, 11:29:26 »

Ahaa, kuulostaa ihan hauskalta. Käväisenpäs lukaisemassa.
tallennettu

It's time to run!
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 31, 2007, 02:41:22 »

Omistaakos kukaan muuten kyseistä peliä ja jos joku omistaa ja haluaisi tehdä arvostelun niin olisi ihan mielenkiintoista lukea. Mitä nyt vähän digiexpossa kerkesin testata niin vaikutti ihan hyvältä, mutta grafiikkaerot oli khyllä aika suuria eri versioiden välillä siis ps2/ps3 jne.
tallennettu

vill3sims
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Tammikuu 01, 2008, 04:28:47 »

mul on se se ps2:lla

hauskahan se on, mutta se on liian helppo, koska ne tekijät halus et sen pääsee helposti läpi.
suosittelen sitä simpsons faneille, mutta jos et katso simpsoneita usein, kannattaa jättää tämä peli kaupan hyllyyn.

jos on kysymyksiä kysykää. vastaan heti kun näen viestit.
tallennettu
XC10
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 07, 2008, 19:13:21 »

Moi vill3sims! Mulla on kans toi ps2 versio ja mulla olis sulle kysymys.
Siinä jaksossa missä pitää pelastaa Professori Frink siltä gorillalta, niin miten siinä Marketing maassa pääsee
sinne pönttöön kun sehän on siellä tornin päällä. Budhalla olen yrittänyt väänellä käännellä niitä
kaariputkia vaikka miten, mutta kun Bart menee siellä ylhäällä olevasta lilasta putkesta se ei koskaan
mee sinne torniin.

Toivottavasti sait huonoista selityksistä edes vähän selvää, (  Surullinen )
XC10
tallennettu
vill3sims
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 15, 2008, 19:03:26 »

Moi vill3sims! Mulla on kans toi ps2 versio ja mulla olis sulle kysymys.
Siinä jaksossa missä pitää pelastaa Professori Frink siltä gorillalta, niin miten siinä Marketing maassa pääsee
sinne pönttöön kun sehän on siellä tornin päällä. Budhalla olen yrittänyt väänellä käännellä niitä
kaariputkia vaikka miten, mutta kun Bart menee siellä ylhäällä olevasta lilasta putkesta se ei koskaan
mee sinne torniin.

Toivottavasti sait huonoista selityksistä edes vähän selvää, (  Surullinen )
XC10

l
Hmmm, muistaakseni ne putket piti pistää näin l  l
jos toi ei auta niin kokeile toiste päin (eli siis keskimmäinen alimmaks ja kaks muuta ylemmäks)
toivottavasti se oli noin.
tallennettu
Eeru
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Helmikuu 07, 2009, 17:23:55 »

Moikka! Minulla on menossa sama kohta the simpsoneissa. Ps kakkoseen on tullut se hankittua. Yritin laittaa Lisan Buddha voiman avulla putket juuri niin kuin sanoit vill3sims. Mutta en saanut Bartia torniin. Kaipaisin lisäneuvoja  Hymyilee Epävarma
tallennettu
aapolainen
Newbie
*

EA

Profiili
« Vastaus #7 : Tammikuu 04, 2010, 14:38:08 »

onko tulossa toinen the simpson aiheinen peli?
se entinen oli hyvä Hymyilee
tallennettu
Mestaripelaaja
Himopelaaja

COD4 & BorderLands OBL|Black$hock

Profiili
« Vastaus #8 : Tammikuu 04, 2010, 15:57:03 »

taitaa olla se ensimmäinen,koska viesti on kirjoitettu vunna 2007
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: