KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 12, 2012, 06:45:44 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Command & Conquer 3 Tiberium Wars  (Luettu 29341 kertaa)
sodeja
Tosipelaaja

From Russia with love

Profiili
« Vastaus #90 : Helmikuu 06, 2008, 00:56:02 »

Tervehdys taas kaikki C&C pelien fanittajat.... Uutukainen C&C sarjaan on tulossa, Tiberian wars saa jatkoa. Olen aivan kuin viikkoa ennen joulua kun tässä odottelen sitä. Pitäisi ilmestyä ensikuussa, eli maaliskuu tulee olemaan todella hieno, ainakin pelillisessä mielessä.  Virnistää

-S-  Pyörittää silmiään

tallennettu

Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
jani77
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #91 : Helmikuu 10, 2008, 15:18:54 »

Mulla tämän C&C 3 kanssa sellainen ongelma että kun pelin käynnistää niin tulee AE:n logo mutta sen jälkeen jää vain musta kuvaruutu. Peli menee siis junnuturaan. Olen muutaman tehtävän ehtinyt suorittaa ja peli toiminut moitteettomasti. Tänään vaan ei enää toimi. Yritin asentaan pelin uudestaan, mutta ei auttanut? olisko jotain vinkkejä?
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #92 : Helmikuu 10, 2008, 15:45:50 »

Mulla tämän C&C 3 kanssa sellainen ongelma että kun pelin käynnistää niin tulee AE:n logo mutta sen jälkeen jää vain musta kuvaruutu. Peli menee siis junnuturaan. Olen muutaman tehtävän ehtinyt suorittaa ja peli toiminut moitteettomasti. Tänään vaan ei enää toimi. Yritin asentaan pelin uudestaan, mutta ei auttanut? olisko jotain vinkkejä?

Ootko asentanut jotain toimivuuden ja toimimattomuuden välillä? Haiskahtaa palomuuriongelmalta. Annan manuaalisesti palomuurille lupa ottaa yhteys nettiin ennen kuin aukaiset pelin. Toisaalta kyse voi olla hajoavasta koneen osastakin, kuten esim. näyttiksen. Tällöin peli saattaa kämähtää kesken latauksen juuri noin.
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
jani77
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #93 : Helmikuu 11, 2008, 11:32:06 »

Ootko asentanut jotain toimivuuden ja toimimattomuuden välillä? Haiskahtaa palomuuriongelmalta. Annan manuaalisesti palomuurille lupa ottaa yhteys nettiin ennen kuin aukaiset pelin. Toisaalta kyse voi olla hajoavasta koneen osastakin, kuten esim. näyttiksen. Tällöin peli saattaa kämähtää kesken latauksen juuri noin.

Ei en ole asentanut mitään. Illalla pelasin peliä ja sammutin koneen. Seuraavana aamun kun avasin koneen ja piti jatkaa peliä, niin ei enää aukea? Palomuurissa on ohjelmalle annettu lupa ottaa yhteys.
tallennettu
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #94 : Helmikuu 11, 2008, 12:05:03 »

Ootko tarkistanut uudestaan?
Mulla ainakin ai-niin-ihana f-secure välillä saatuaan päivityksiä laittoi automaattisesti kyseiselle pelille kiellon yhdistää...  Vihainen
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #95 : Helmikuu 11, 2008, 16:30:49 »

Mullakin uus F-secure kysyy joka kerta uudestaan jokaisella pelikäynnistyskerralla lupaa, vaikka oon sen antanut permanent-meiningillä.
tallennettu

09 2319 4356
tekninentuki(at)ea.com
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #96 : Helmikuu 11, 2008, 17:18:51 »

Mullakin uus F-secure kysyy joka kerta uudestaan jokaisella pelikäynnistyskerralla lupaa, vaikka oon sen antanut permanent-meiningillä.

Siinä on vain yksi syy, miksi luovuin F-securesta kokonaan. Symantecin vastaava ei ehkä ole yhtä säätöystävällinen, mutta ainakin se toimii kuten pitää.
tallennettu

jani77
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #97 : Helmikuu 11, 2008, 20:56:10 »

Ootko tarkistanut uudestaan?
Mulla ainakin ai-niin-ihana f-secure välillä saatuaan päivityksiä laittoi automaattisesti kyseiselle pelille kiellon yhdistää...  Vihainen

Joo, kyllä. Poistin koko ohjelma listoilta vaikka oli sallittuna. Mutta ei auta... Vähän hämärä juttu, tulis edes joku virhe ilmoitus, niin olis jotain mitä vois tehdä?
tallennettu
jani77
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #98 : Helmikuu 12, 2008, 10:03:13 »

Nyt olen saannut pelin taas auki. Muuttamalla ääniasetuksia siten että äänet tulee kuulokkeista, niin peli toimii. Jos taas vaihtaa äänet kajareihin, niin peli ei toimi??? jotenkin tuntuu oudolta koko homma. Pitäis varmaan kokeillä päivittää ääni kortti?
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #99 : Helmikuu 12, 2008, 15:01:56 »

Hyvä että homma toimii taas. Hymyilee Ajureiden lisäksi kannattaa tutustua niin Windowsin kuin pelinkin kaiutin- ja ääniasetuksiin. Niitä venkslaamalla saattaa löytyä sopiva asetus, joka toimii kokoonpanosi kanssa.
tallennettu

09 2319 4356
tekninentuki(at)ea.com
sodeja
Tosipelaaja

From Russia with love

Profiili
« Vastaus #100 : Helmikuu 26, 2008, 05:16:36 »

JIIIHUUUU..... C&C3: kanes wrath on tilattu, vielä hetki ja pääsen testaamaan uutukaista.  Virnistää

-S- Pyörittää silmiään
tallennettu

Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
panyy
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #101 : Helmikuu 26, 2008, 20:06:57 »

Tänää ostin ton tiberium warsin ja rupesin pelaamaan mut ääniä ei kuulu... Tietääkö kukaan mikä vois olla vikana?
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #102 : Helmikuu 26, 2008, 20:15:16 »

Tänää ostin ton tiberium warsin ja rupesin pelaamaan mut ääniä ei kuulu... Tietääkö kukaan mikä vois olla vikana?

Kysypä alueella "Tekniset ongelmat" ja kerro siellä pyydetyt tiedot, niin joku voinee auttaa.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  

Siirry: