|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #75 : Kesäkuu 30, 2007, 20:19:00 » |
|
Tää CC3 on kyl aika hyvä peli. Olen harjoitellut moninpeliä jonkin verran joten voisin ottaa jossainvaiheessa matsia jonkun Sisäpiiriläisen kanssa. Löytyykö haastajia? Vaitaisiin myös järjestää jonkinlainen free4all massatappelu.
No mitä ny Tiinan ja blackopin kanssa pelannut lähes viikoittan muutamia pelejä. Tosin ollaan pelattu vain me 3 vs botit, 2 brutaalia + 3 hardia tai 3 brutaalia + 2 hardia (joskus 1 hardi).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #76 : Kesäkuu 30, 2007, 21:30:17 » |
|
Tuohon voi vastata vain blackop, jos hän jonkuu huolii ottaa mukaan niin sitten suostun minäkin (luotan siis blackopin arvostelu kykyyn tässä asiassa) ja pelaamme hamachin kautta networkissä, periaatteessa helpomaa kuin onlinessa säheltäminen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Janzer
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #77 : Kesäkuu 30, 2007, 21:41:55 » |
|
OK. Harjoittelen tässä vielä ja Blackop voisi kertoa huolitaanko minut mukaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
blackop
|
 |
« Vastaus #78 : Heinäkuu 01, 2007, 11:02:00 » |
|
OK. Harjoittelen tässä vielä ja Blackop voisi kertoa huolitaanko minut mukaan.
Tietysti. Minä kyllä huolin pelaajia mukaan, niin kauan kun pelaaja osaa käyttäytyä (ts. ei vedä kauheata teinimäistä itqvinqvonqua, vaan keskittyy siihen olennaisimpaan). Eli ei muuta kuin mukaan vain.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hartzi
|
 |
« Vastaus #79 : Heinäkuu 03, 2007, 11:57:15 » |
|
Tulipahan vihdoinkin hommattua tämäkin
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #80 : Heinäkuu 30, 2007, 10:46:16 » |
|
Kiitokset vinkeistä. Tällaisen vinkin löysin myös kun surffailin: Helpoiten hoituu kun teet basen vasempaan alanurkkaan 2-3 watchtoweria, ja oikeeseen alanurkkaan 2 AA batterya. Nämä hoitavat yksinään jalkaväen ja lentohyökkäykset täysin, joten voit rauhassa kasata joukkoja ja jyrätä yläoikeen tankkibasen matalaksi. Sitten menee jo helposti, käyt ensin jyräämässä alavasemman jalkaväkibasen ja sitten airliftillä alaoikeelle ja lentobase matalaksi. Eli tapoja on monia, en ole kuitenkaan vilä ehtinyt testaamaan... Mutta on kyllä hyvä peli -S-  No niin, cairo on suoritettu... Noiden vinkkien avulla pääsin hyvään vauhtiin, varsinkin tuo watchtower vinkki oli se jolla sai edes hetken rauhaa. Kun etelästä tulevat jalkaväet saa hoidettua niiden avulla, sitten rakensin pari mammoth tankkia ja kävin tuhoamassa viholliset pohjoisesta ja kaappasin insinööreillä NOD:n lentokentän, loppu olikin simppeliä hajota ja hallitse meininkiä. Olen itse jotenkin mieltynyt tuohon kaappaus strategiaan, sitä tulee harrastettua lähes joka missionissa. Ei muuta kuin uusien haasteiden pariin... -s-  ps. Onko jollain antaa jotain infoa, mikä on lost soulin mainitsema scrini kampanja, ei itellä ainakaan ole kuin G.D.I ja N.O.D kampanja, tuleeko se näkyviin kun nuo kaksi on suoritettu???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #81 : Heinäkuu 30, 2007, 12:40:40 » |
|
Niin, Scrinien campanja aukeaa kun olet mennyt GDI:n ja NOD:n campanjat läpi. Tehtäviä ei ole montaa mutta ovat suhteellisen haastavia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #82 : Heinäkuu 30, 2007, 13:13:02 » |
|
Niin, Scrinien campanja aukeaa kun olet mennyt GDI:n ja NOD:n campanjat läpi. Tehtäviä ei ole montaa mutta ovat suhteellisen haastavia.
Vai että sillon aukeaa, niin mä vähän ajattelinkin... Mutta kiitos kuitenkin "sotalordi" lostsoul informoinnista. Vielä siis kun saan aikaa ja ehdin pelata pari missiota läpi, pääsen kokeilemaan scrini kampanjaa. Tämä nyt ei kuulu tänne, mutta miltäs rynkky tuntuu käsissä, lost soul??? -S-
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #83 : Heinäkuu 30, 2007, 14:19:15 » |
|
Vai että sillon aukeaa, niin mä vähän ajattelinkin... Mutta kiitos kuitenkin "sotalordi" lostsoul informoinnista. Vielä siis kun saan aikaa ja ehdin pelata pari missiota läpi, pääsen kokeilemaan scrini kampanjaa. Tämä nyt ei kuulu tänne, mutta miltäs rynkky tuntuu käsissä, lost soul??? -S-Ja mua alkaa kyrsimää toi ku sanotaa Lost Soul eikä LostSoul  Miks immeiset ei voi ikin sanoo mua LostSoul, LS tai Lost... no juu vähä offtopic mut kyl se RK96 on iha mukava, yhe yö nukkun sen vieres tuol metäs jo  Pitää itekki taas alkaa pelailee networkis ja onlines varmaa seuraavilla lomilla, jos tarvitset joissakin tehtävissä apua nii tänne vain viestii tai sitte tonne yv. Autan sitte aina ku oon lomil 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #84 : Heinäkuu 30, 2007, 14:25:13 » |
|
Vai että sillon aukeaa, niin mä vähän ajattelinkin... Mutta kiitos kuitenkin "sotalordi" lostsoul informoinnista. Vielä siis kun saan aikaa ja ehdin pelata pari missiota läpi, pääsen kokeilemaan scrini kampanjaa. Tämä nyt ei kuulu tänne, mutta miltäs rynkky tuntuu käsissä, lost soul??? -S-Ja mua alkaa kyrsimää toi ku sanotaa Lost Soul eikä LostSoul  Miks immeiset ei voi ikin sanoo mua LostSoul, LS tai Lost... no juu vähä offtopic mut kyl se RK96 on iha mukava, yhe yö nukkun sen vieres tuol metäs jo  Pitää itekki taas alkaa pelailee networkis ja onlines varmaa seuraavilla lomilla, jos tarvitset joissakin tehtävissä apua nii tänne vain viestii tai sitte tonne yv. Autan sitte aina ku oon lomil  Ei ollut tarkoitus pahoittaa sun mieltä, LostSoul... Jatketaan pelailua loistavien C&C sarjan pelien merkeissä ja tarjotaan apua sitä tarvitseville. Tarvitsiskohan pistää C&C peleille oma vinkki osasto, jossa vois antaa vinkkejä jumiutuneille pelureille? -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #85 : Heinäkuu 30, 2007, 14:38:28 » |
|
No voihan niitä täälläkin kysellä jossain välissä aina. Kyllä täällä sen verra pitäisi olla C&C pelaajia että aina löytyy apua johonkin ongelmaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #86 : Heinäkuu 30, 2007, 14:39:46 » |
|
Nooh, mä nyt tein sille oman topicin tänne C&C:n alle. Jos vaan herroille sopii? Voin mä sen poistaakkin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #87 : Heinäkuu 30, 2007, 14:42:51 » |
|
Nooh, mä nyt tein sille oman topicin tänne C&C:n alle. Jos vaan herroille sopii? Voin mä sen poistaakkin?
Kyllä ainakin tällä "herralle" sopii, älä ihmeessä poista. Toivotaan, että saadaan sinnekin vilkasta keskustelua. -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sebu
Newbie

|
 |
« Vastaus #88 : Elokuu 09, 2007, 12:33:21 » |
|
Mutta tietääkö kukaan mistä voi johtua että kun laitan Command and conquer CD:een sisään niin ei tapahdu mitään ? ja kaikki tehot riittänee helposti ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #89 : Elokuu 09, 2007, 13:18:59 » |
|
Mutta tietääkö kukaan mistä voi johtua että kun laitan Command and conquer CD:een sisään niin ei tapahdu mitään ? ja kaikki tehot riittänee helposti ?
Jos peli ei lähde automaattisesti latautumaan levyn sisäänlaitoin yhteydessä niin Windowsissa ei ole Autoplay päällä. Kokeilepa painaa levyasemasi kuvakkeen päällä My Computerissa hiirulaisen oikeaa ja sieltä voit valitan sitten Autoplayn.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|