KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 16:46:43 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PS3 - sota  (Luettu 3906 kertaa)
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« : Maaliskuu 28, 2007, 09:55:33 »

Ei tainnut PS3:n julkaisu mennä ihan Sonyn suunnitelmien mukaan. Netti on pullollaan sivustoja, joilla ilkutaan pieleen menneille julkaisutilaisuuksille ja massiivisille PS3-varastoille, joita kaupoissa vielä seisoo.

Yksi hauska sivu löytyy osoitteesta http://www.ukresistance.co.uk/labels/WAR%20ON%20PS3.html

The Independent - lehti on jo tuominnut PS3:n Jenkkijulkaisun flopiksi ja miettii, onko koko konsoli jo flopannut: http://news.independent.co.uk/world/science_technology/article2378384.ece

Myös Suomessa asiasta on saatu julkista puhetta, vaikka varsinainen uutisointi jäikin todella vähäiseksi:
http://blogit.hs.fi/pelit/playstation-3-tuli-suomeen-huomasitko/

Ja vielä loistava Wii vs. PS3 - propagandamainos:
http://www.youtube.com/watch?v=4JUK8p4tgXc

Pitäisiköhän käydä ostamassa Wii?

tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2007, 14:56:33 »

Hehheh! Kiitos linkeistä. Hymyilee leveästi

Vähän tällaista uumoilinkin jo silloin, kun kuulin PS3:n hinnan. Karmaisevia uutisia onkin kuulunut siitä lähtien, eikä oikein mitään muuta hyvää kuin parannellut grafiikat ja komea ulkokuori. PS2 on edelleen minun kohdallani se järkevä ostos, jos nyt sitten ostan konsolia lainkaan. Taitaa tämä rakkinen kuolla ennen kuin mitään suurta sille keretään lupaamaankaan.
tallennettu
sam1s
Himopelaaja

No joo, just näin!!

Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 28, 2007, 15:27:57 »

Kaiken huippu on, et God of war 2 tulee ps2 Hymyilee leveästi...mikä saa mut enään ostamaan ps3, kun on niin romu? Ei hieno muotoilu ja Playstation3 teksti saa kovin montaa ostajaa liikkeelle. Jos sony ei tee asialle pian jotain, niin wii ja x360 kilpailee niistä myyntiluvuista, ku ps3 pölyyntyy kauppojen hyllyillä.
tallennettu

Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia Virnistää
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Maaliskuu 28, 2007, 16:14:34 »

Kuuma puheenaihe Sisäpiirissäkin tuntuu olevan tämä PS3. Pelkkää ongelmaa... Melko noloa.

Wii tulee luultavasti olemaan oma hankintani kesällä Näyttää kieltä
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Maaliskuu 28, 2007, 16:36:14 »

Kuuma puheenaihe Sisäpiirissäkin tuntuu olevan tämä PS3. Pelkkää ongelmaa... Melko noloa.

Itse asiassa Wiin kannalle minäkin varmaan taipuisin. Uudet ohjaimet vaikuttaa mielenkiintoisilta. Etenkin tennis voisi osoittautua hyväksi, kun pääsee hutkimaan "oikeesti". Tähän mennessä ei koko "peliurallani" eli miltei 30 vuoteen ole tullut kuin muutaa siedettävä tennispeli, mutta toi vois muuttaa tilanteen parempaan. PS3 ei sen sijaan varmaankaan muuta mitään parempaan paitsi hymyn osamäärän. Hymyilee leveästi
tallennettu
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 28, 2007, 16:47:37 »

Itse asiassa Wiin kannalle minäkin varmaan taipuisin. Uudet ohjaimet vaikuttaa mielenkiintoisilta. Etenkin tennis voisi osoittautua hyväksi, kun pääsee hutkimaan "oikeesti". Tähän mennessä ei koko "peliurallani" eli miltei 30 vuoteen ole tullut kuin muutaa siedettävä tennispeli, mutta toi vois muuttaa tilanteen parempaan. PS3 ei sen sijaan varmaankaan muuta mitään parempaan paitsi hymyn osamäärän. Hymyilee leveästi
Joskin nuo Wii Play ja Wii Sports luultavasti tulevatkin olemaan aika kertakäyttötavaraa, niitä tuskin jaksaa älyttömän kauaa tahkota. Joku lätkäpeli tai salibandy olisi juuri hot, pääsisi itse veivailemaan Hymyilee leveästi Ja nuo ampumisia sisältävät pelit voivat olla ihan mielenkiintoisia kun itse pääsee tähtäilemään Hymyilee
tallennettu

Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #6 : Maaliskuu 29, 2007, 21:15:30 »

Mä en kyl koskaan uskonu et PS3 olis flopannu näin paljon, enkä ole oikeen kiinnostunut kyseistä konsolista A)Hinta B)En ole huomannut yhtään mielenkiintoista peliä C)Olen ostamassa PC:tä jolla voi tehdä samat asiat ja vähän enemmän. PS3 hintakin on niin suolainen että. Tosin olisin kiinnostunut kokeilemaan sitä.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: