KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 16:37:09 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ..joo..  (Luettu 2690 kertaa)
The7thDice
Newbie
*

Profiili
« : Maaliskuu 24, 2007, 02:32:50 »

Vetäsen tän kokonaa uusiks.. nytko ei oo laskut päällänsä.. Virnistää Joo eli mullahan oli onkelma Bf2142:n CD-keyn kanssa.. nooh.. Tuomo lähetti mulle uuden CD-keyn mutta sepäs huiteli saman vian eli sanoo mun CD-keyn olevan jo käytössä..!?! Sähköpostissa on kyllä viesti siita että mulla olis EA:ssa tili.. eipäs vaan pelissä toimi tuo samainen..
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2007, 14:01:32 kirjoittanut The7thDice » tallennettu

.: Kill Or Be Killed, Never get Involved And Allways Finish The JoB! :.

.: Yea, I'm Better Than U! :.
Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Maaliskuu 24, 2007, 09:47:49 »

No huh huh..nyt taitaa olla The7thDice noussu vääräl jalal Hymyilee
tallennettu
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 24, 2007, 10:08:48 »

koko v***n EA voi tunkee pelinä juuuust sinne.. mä huitasen EA:n oikeutee tästä.. tai vaikka sen kaupan joka myi mulle noi toimimattomat pelit.. eh.. mua ei kiinnosta vaikka se saamarin maahantuojakin sais jtn p*****aa niskaa.. kunha muutki saa samanalaisen vitutuksen päälle ko minä.. kiitos..

Ja pointti on? Mitä peliä edes koitata saada toimimaan? Olisi vain mukava tietää Hymyilee
tallennettu
sam1s
Himopelaaja

No joo, just näin!!

Profiili
« Vastaus #3 : Maaliskuu 24, 2007, 12:24:34 »

WTF!?! tää viesti on kyl aika outo aiheensa ja sisältönsä puolesta...ei kannata muuten sanoo kellekkään, et aikoo haastaa oikeuteen, ellei oikeesti haasta. Laki nimittäin ei tykkää uhkauksista Virnistää...pitäis varmaan kurkkii paremmin tota laki kirjaa, jotta osais paremmin faktoi heittää tähän. (mitäköhän mäki tällä taas tarkotin? Epävarma)
tallennettu

Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia Virnistää
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Maaliskuu 24, 2007, 13:31:31 »

Kyllähän muakin ottaa pannuun, kun EA ei saa mitään aikaseks NHL:n päivitysten kanssa, mutta asian eteen ei tapahdu mitään, jos meuhkaan päättömästi, enkä kerro selkokielisesti mitä pitäisi tehdä. Pointti jäi nyt puuttumaan, eikä kukaan osaa ikävä kyllä auttaa, jos et kerro tarkemmin ongelmaas.
tallennettu
K1M
Himopelaaja

Relentless Reckless Forever

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 24, 2007, 16:50:20 »

Onko peleissä välttämättä aina vika? Se voi olla myös käyttäjässä tai koneessa tai joku ohjelma. Mistä kaupasta ostit, jos ovat piraatteja?
tallennettu

Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Maaliskuu 24, 2007, 18:02:37 »

Hassu kaveri. Eikös tämä ollut sama kuin Battlefield-keskustelualueella kertoi jotain stooria kun viskasi tavaransa ikkunasta läpi pelin takia tai vastaavaa? Maltti on valttia Iskee silmää

E: Joo tarkastin sen topicin, sama nimimerkki. Ja kertoi heittäneensä uudenkarhean tietokoneen siis ikkunaruudun läpi. Jos sekin tarina oli totta niin haluaisin neuvoa pitämään malttia enemmän Näyttää kieltä
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2007, 18:04:29 kirjoittanut Korrekti » tallennettu

Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #7 : Maaliskuu 25, 2007, 12:16:19 »

Kukin mistäki tykkää, toiset tykkää heitellä tietokoneit ikkunoista, mä taas hajotan pleikkarin ohjaimii ku peli suju. Mut tiedän mikä auttaa jos ei oikeen taho sujuu. Tauko on tehny yllättävän monta kertaa aikaslailla gutaa.
tallennettu

The7thDice
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #8 : Maaliskuu 25, 2007, 13:55:03 »

Hassu kaveri. Eikös tämä ollut sama kuin Battlefield-keskustelualueella kertoi jotain stooria kun viskasi tavaransa ikkunasta läpi pelin takia tai vastaavaa? Maltti on valttia Iskee silmää

E: Joo tarkastin sen topicin, sama nimimerkki. Ja kertoi heittäneensä uudenkarhean tietokoneen siis ikkunaruudun läpi. Jos sekin tarina oli totta niin haluaisin neuvoa pitämään malttia enemmän Näyttää kieltä

...mitä tähän nyt sanois.. yks sana toivottavasti riittää selittämään tapahtuneen: Laskuhumala..  Näyttää kieltä Vaikenee
tallennettu

Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #9 : Maaliskuu 25, 2007, 20:08:43 »

Ihmettelin kyl et aikamoista tekstii eikä ilmota pelii ja vikaa kunnol...ens kerral ku nautiskelet vettä vahvempaa niin ÄLÄ tule tänne tai pyydä väliaikaiset bannit.
tallennettu

Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #10 : Maaliskuu 25, 2007, 20:13:59 »

Niin tai sitte koitat hillitä itses..vaik aika toivottomalta se kuulostaakin jos kerta tietokonekkin on lentäny ikkunasta..mulle ei tulis mieleenkää heittää konetta ulos vaikka olisin kuinka suutuksissani johonkin toimimattomaan peliin Hymyilee..kuten sanottu maltti on valttia Iskee silmää
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #11 : Maaliskuu 25, 2007, 21:48:52 »

Joo oli kyllä huvittavaa tekstii se millanen toi viesti alunperin oli. Hymyilee leveästi Hyvä kun kävit korjailemassa niin ei kaikki pelästy. Hymyilee leveästi
tallennettu

sam1s
Himopelaaja

No joo, just näin!!

Profiili
« Vastaus #12 : Maaliskuu 25, 2007, 21:55:47 »

Vinkki...älä kirjottele laskuhumalassa. Ei toi munkaan eka viesti tähän järkevä ollu, mutta oli sillon puhti poissa (viina syynä Hymyilee leveästi). Ite ainakin olen boikotoinu koneen siksi ajaksi, kun olen ollut juomassa, vaikka kirjotusvirheet ovatkin loppuneet kännissä, mikä lie syynä :-/.

Nyt toi viesti näyttää ihan järkevältä, mutta ihmettelen, miksi uusi aihe? Lisäks otsikko on hämäävä Iskee silmää.

Meni aika lailla offariks, mutta tämän(kin) kerran menkööt.
tallennettu

Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia Virnistää
The7thDice
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #13 : Maaliskuu 25, 2007, 23:12:14 »

jeoe.. tän topicin vois vaikka poistaa kokonaan täältä..
tallennettu

EA_tuom0
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #14 : Maaliskuu 27, 2007, 12:31:14 »

Vetäsen tän kokonaa uusiks.. nytko ei oo laskut päällänsä.. Virnistää Joo eli mullahan oli onkelma Bf2142:n CD-keyn kanssa.. nooh.. Tuomo lähetti mulle uuden CD-keyn mutta sepäs huiteli saman vian eli sanoo mun CD-keyn olevan jo käytössä..!?! Sähköpostissa on kyllä viesti siita että mulla olis EA:ssa tili.. eipäs vaan pelissä toimi tuo samainen..

Onko sulla EA-tili, jolla olet logannut johonkin BF-peliin ja se on toiminut? Älä ainakaan rekisteröi sitä viimeistä CD-keytä. Jos ei toimi, niin tee vaikka uus EA-tili rekisteröi viimeksi antamani CD-key sille.
tallennettu

hollow voice says "plugh"
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: