KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 16:02:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: F.E.A.R. Combat probleema.  (Luettu 1317 kertaa)
Bäfättäjä
Newbie
*

Profiili
« : Maaliskuu 09, 2007, 18:03:02 »

Onko kellään kokemusta fear combatista kun minulla on siinä(kin) ongelma samoin kuin BF 2142:ssakin oli. eli mulle joinfear.comista lähetetty cd-avain jolla asensin pelin ei toimi. siis en pääse mihkään servulle pelaan kun siihen tulee  se joku disconnect from the server vai miten se meni. no sit kokeilin tehä omaa peliä niin siihen tuli jotain siitä cd-keystä. elikkäs tietääkö joku mitä pitäs tehä kun mikään ei toimi vaikka on kaikki mahdolliset päivityksetkin.  Vihainen
kumma kun mikään nettipeli ei toimi koneella.
tallennettu

Msi RS480M2
AMD Athlon 64 3700+
GeForce 7800 GTX 256 MB
1GB Ram
Rankeri5
Newbie
*

http://urpo.net

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2007, 16:25:00 »

Onko kellään kokemusta fear combatista kun minulla on siinä(kin) ongelma samoin kuin BF 2142:ssakin oli. eli mulle joinfear.comista lähetetty cd-avain jolla asensin pelin ei toimi. siis en pääse mihkään servulle pelaan kun siihen tulee  se joku disconnect from the server vai miten se meni. no sit kokeilin tehä omaa peliä niin siihen tuli jotain siitä cd-keystä. elikkäs tietääkö joku mitä pitäs tehä kun mikään ei toimi vaikka on kaikki mahdolliset päivityksetkin.  Vihainen
kumma kun mikään nettipeli ei toimi koneella.

Ihan kuin ois täysin samanlaisen kysymyksen nähnyt hetkeä aikaisemmin.
Mitä palomuuria käytät? Windows:n omaa? Kuitenkin varmista että peleillä on lupa mennä internettiin. Jos et ole varma mitä teet - kokeile - kokeile vain laittaa palomuuri pois päältä ja yrittää servereille. Huomaa että osa servereistä vaatii että käyttäjä painaa pelin asetuksista Rastin ruutuun "Enable Punkbuster"
tallennettu

www.sotapeli.fi / Suomalainen Pelikerho
Pego
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Kesäkuu 12, 2007, 07:33:50 »

Mulla oli lähes sama ongelma ja se korjautui kun säädin vähä viirusturvaa ja palomuurta. Käytätkö Gamespyta vai selviätkö ilman?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: