KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 15:54:34 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Eli mikä on sinun mielestäsi bf2142:n paras hahmoluokka /mitä käytät mieluiten
Tiedustelu (sniper)
Jalkaväki (assault)
Pioneeri (engineer)
Huolto (support)

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 2142 paras hahmoluokka  (Luettu 7452 kertaa)
dragon112
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #15 : Maaliskuu 31, 2008, 16:25:26 »

no mä käytän sitä supportin haulikkoo se on aika hyvä lähi ammunnassa mut kauko ammunassa iha perseest. Virnistää
tallennettu
Juhiz75
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #16 : Huhtikuu 24, 2008, 20:29:31 »

Support vaikka titaanilla möyhentäisi.
Ase: Ganz
Varuste: Mini UAV
Muut varusteet ja aseet tilanteen ja kartan mukaan supportin valikoimasta.

tallennettu

--
Juhiz
pöwneri
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #17 : Kesäkuu 02, 2008, 21:50:21 »

Ettekö te vieläkää oo oppinu että EI mitään zelleriä, moretti ja park hakkaa sen mennen tulle kun ei se 3 luodin lipas riitä mihinkään. Morretti ja park on iha yhtä hyviä medium- ja long rangelle kuin on Zeller, ainoo missä Zeller voittaa on tosi tosi pitkä matka jonne harvemmin joutuu ampumaan.

Tossa oli päivän saarna joten nytten muit amieli piteitä: Reconilla pidetään se morretti /parkki + APM (viuhkamiina) ja RDX niillä voi possautella kivasti  Hymyilee, mutta ku tuli tossa pari päivää sitten hommattua se kultanen recon badge nii hommailen peli aikaa assaultille ja supportille. Assaultilla Voss (<- tiiän että sse on nuubi ase) paitsi jos pääsee EU joukkoihin nii sillon Scar ja varusteina defibliraattori ja hertzog haulikko. Supportilla clark tai shuko/bianci (ku ei oo vielä gansia) riippuu iha että haluukouko vetää konarilla vai haulikolla ja totta kai A12 enforser ja joku random ku ei oo sitä mini UAV scanneria kku ei oo sitä gansiikaa vielä Surullinen. Ja jos sitä sitten käytäis vielä läpi se vika spekki eli Engineer, no pilium PAKKO olla ei sudnikista saati sitten siitä EU alku singosta oo mihinkää (oliks se ny mitshel, nii joka tapauksesassa mulla on siitä semmon kokemus että ku se ampuu ne 4 ohjusta kerrallaan nii 3 niistä menee ohi ja 1 osuu ja tekee melkei tuhoo jo) mutta niitten konarit on tosi kovii turtcotte varsinki ku on nii kauniski, sitten no ne ihmeen jahtaavat motion minet tietysti ja ehkä EMP-miinat tai vehicle scanneri.

Sitten mulla on ne kaikki pelaaja upgradet (granaatit ja juoksun parannukset ynnä lisä panokset pistooliin) ne tuo kivan helpotuksen pelaamiseen. Nii ja kannattaa se kypärä netbat juttu hommaa nopeesti joka hahmo luokalle.

P.S: pahoittel pitkää ja tylsää viestiäni  Hymyilee leve&#228;sti ja muuten missäs täälä voi pistää noita äänestyksiä pystyyn tuli nääs mielee että vois äänestää 2142:n kauneinta asetta  N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2008, 21:56:34 kirjoittanut pöwneri » tallennettu
reipas
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #18 : Marraskuu 09, 2008, 10:23:42 »

kyllä aseen pitää olla pioneerin pilium rs pst. varusteina motion minet ja niiden purkukaranaatit (titaaneissa)

toinen hyvä clark 12 B haulikko. varsinkin mapissa camp gibraltar varusteina a12 reinforcer ja jalkaväkitutka

sit jos nyyppä aikoo olla ni totta kai voss rk varusteina kiväärikaranaatit ja defibrillaattori.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #19 : Joulukuu 13, 2008, 13:40:00 »

Yhdistähän perättäiset viestisi, kiitos.
tallennettu
Mestaripelaaja
Himopelaaja

Blackshock

Profiili
« Vastaus #20 : Joulukuu 25, 2008, 20:45:52 »

64 pelaajan serverillä kun on niin pirusti jengiä, niin eihä siitä mitään tule. Mutta mulla on enkka 62 tappoo 16 pelaajan Camp Gibraltaris. Aika hyvin, ja 102 pistettä, kultaa tuli.

Ei toi oo mitään, mun paras tappoputki oli 177 tappoa, mutta se oli pisteiden ansatsemis servu joku pewt padling  Virnist&#228;&#228;

ps:oon vetäny pelin läpi.
tallennettu

AMD Phenom II X4 975 Black Edition, Asus 6970HD, 4GB Ram
Jänis;)
Pelaaja

Vaihtelu virkistää.

Profiili
« Vastaus #21 : Heinäkuu 14, 2010, 01:07:47 »

Ei toi oo mitään, mun paras tappoputki oli 177 tappoa, mutta se oli pisteiden ansatsemis servu joku pewt padling  Virnist&#228;&#228;

ps:oon vetäny pelin läpi.
[/quote]
Läpi?
tallennettu

Mikäs tässä ootellessa..
Mestaripelaaja
Himopelaaja

Blackshock

Profiili
« Vastaus #22 : Heinäkuu 14, 2010, 23:10:16 »

Niin täh? Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu