KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 15:45:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musiikkia kaikista EA-peleistä – vanhoista ja uusista – saatavilla iTunesista  (Luettu 4293 kertaa)
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« : Maaliskuu 02, 2007, 16:16:27 »

Videopelimusiikin parhaita kappaleita voi nyt ladata koko maailmassa, myös kännyköihin.

EA ilmoitti tänään, että sen peleistä tutut hitit tulevat ladattavaksi iTunes-kauppaan Ea.com:in kautta. Pelaajat ja musiikkidiggarit ympäri maailmaa voivat vierailla osoitteessa www.ea.com/eatrax/ ja siirtyä suoraan iMix:iin, josta löytyvät EA:n suosikkipelien biisit. Madden NFL:stä Burnoutiin ja Need For Speediin, jokainen kappel, joka on pelissä kuultavissa in nyt myös ladattavissa iTunesin kautta. Mukana on myös uusia miksauksia, ei-julkaisuja versioita sekä muissa maissa julkaisuja kappaleita. Tänään julkaistaan uusi versio The Doorsin tunnetuksi tekemästä Riders on the Storm-biisistä, jonka Snoop Dogg remiksasi yksinoikeudella Need For Speed Undergroundia varten. Kappaleet tulevat ladattavaksi USA:n iTunesiin tänään ja pian myös koko Eurooppaan.
EA tulee lisäämään kappaleita, taustamusiikkeja, teemoja, biittejä ja soittoääniä menneistä ja nykyisistä peleistä, kuten esim. NBA LIVE, FIFA Soccer, Command & Conquer™, Medal of Honor™, NASCAR®, SSX™, Battlefield ja monista muista.

Yli kuudella miljoonalla kuukausittaisella sivunäytöllään EA.com on yksi viihdemaailman suosituimmista sivustoista. Pelaajat ja musiikkifanit ympäri maailmaa voivat nyt vierailla osoitteessa EA.com/eatrax ja löytää sieltä uusia pelisoundtrackeja, linkkejä, mp3:ia, soittoääniä ja paljon muuta.

Vuodesta 2001 lähtien EA™ Trax on asettanut standardin pelimusiikille ja näyttänyt, miten pelit ja pop-kulttuuri yhdistetään. EA on auttanut bändejä lyömään läpi maailmanlaajuisesti ja on esitellyt täysin uusia artisteja kansainväliselle yleisölle. EA:n pelit ovat esitelleen mm. Seuraavien artistien musiikkia koko maailmalle: Good Charlotte, Jet, Franz Ferdinand, Scissor Sisters, Arctic Monkeys ja Fabolous. Ja tässä on vasta pieni osa.
Nähdäksesi täydellisen listan saatavilla olevista biiseistä, vieraile osoitteessa www.ea.com/eatrax/.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2007, 16:18:30 kirjoittanut Ylläpito » tallennettu

Zaihou
Himopelaaja

"...There's nothing that whiskey can't cure."

Profiili
« Vastaus #1 : Maaliskuu 02, 2007, 16:21:51 »

Onko EA koskaan miettinyt, peleihin voisi laittaa monipuolisempaa musiikkia? Itseä ainakin NFSsissä häiritsee liiallinen popitus
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 03, 2007, 11:03:41 »

Niin joo siinähän on suunnilleen pelkkää räppii se soundtracki ja 2-3 metalli biisii. Ja minkäs takii sama biisi on esiintyny ainaki kahessa ea:n pelissä?
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Maaliskuu 03, 2007, 11:13:12 »

Kierrätystä on enemmänkin. Vanhat NHL-biisit on siirretty uusiin (instrumentaali) ja NFSMW:ssä on samainen biisi (instrumentaali) kuin NHL:ssä. NFS:n osalta oon ollu ihan tyytyväinen kyllä lukuun ottamatta Carbonia. UG2:n räpättely ja hevi sopi mainiosti menoon ja saihan ne ärsyttävät biisit pois soittolistoiltakin. MW:n lista oli kanssa ok, mutta Carbonin teknosuhina oli todella rassaavaa, rock ok, mutta toistaa liikaa samoja biisejä turhan usein.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 03, 2007, 11:45:50 »

Juu, mutta tää kyseinen biisi oli aika lähekkäin julkaistuissa peleissä ks. pelit olivat burnout revenge ja nfsug2 ja ks. biisi oli Bullet for my Valentine - Hand of Blood.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Maaliskuu 03, 2007, 13:19:32 »

Joo niin tais ollakin...ettei toi samainen biisi ollut vielä jossain muussakin EA:n pelissä? Ilmeisesti EA kierrättää niitä kunnolla. Kaipa sillä säästää jotain tekijänoikeusmaksuja.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Maaliskuu 03, 2007, 16:41:56 »

BFMV:ltä ollut ainakin toinen biisi 4 words NHL 04:ssä jos oikeen muistan en oo varma mikä se oli, mutta se oli joku noista ==> 04-06..
tallennettu

Vänskä
Tosipelaaja

Liverpool Football Club Established 1892

Profiili
« Vastaus #7 : Maaliskuu 10, 2007, 20:49:20 »

juu 04:ssä on ainaski joku bulletin biisi...

ja siit hand of bloodin kierrätykset... kato saaha sitä samaa biisii kierrättää eri peleis kuha on vaan tarpeeks hyvä biisi... ja hand of blood ainakin mun mielest on... Hymyilee leveästi
tallennettu

You´ll never walk alone...
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Maaliskuu 11, 2007, 15:25:01 »

Joo muistit oikein. NHL 04:ssa oli tuo 4 words, mutta ei ole bulletin loistavimpia.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: