Bäfättäjä
Newbie

|
 |
« : Maaliskuu 01, 2007, 21:34:41 » |
|
Juu, elikkäs ongelmana on se että en pääse servuille. siihen tulee se ilmotus että on potkittu pihalle ja tarkista jotkut nettiasetukset. Ei tää muuten ihmetyttäs mutta kun edellisenä päivänä oli pelannu iloset ja tuottosat pelit useammilla servuilla niin sit kun sneuraavana päivänä yritin niin en päässykkään enää millekkään servulle ja aina tuli sama teksti. No annoin sen olla mutta nyt taas tänään aloin miettiä sitä. niin auttaakas nyt miestä hädässä ku hä ei itte osoo. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Msi RS480M2 AMD Athlon 64 3700+ GeForce 7800 GTX 256 MB 1GB Ram
|
|
|
|
Pinkki85
|
 |
« Vastaus #1 : Maaliskuu 02, 2007, 09:32:09 » |
|
Millanen teksti? Uusimmat päivitykset? Voip päällä?  aukastaan hiukan enemmän, niin on helpompi selvitellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bäfättäjä
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Maaliskuu 03, 2007, 19:03:50 » |
|
Tekstissä lukee että "yhteyden muodostus ei onnistunut.Tarkista verkkoyhteys ja yritä uudelleen". Ja kyllä, latasin uusimma päivityksen torstaina (eli 1.20) siinä uskossa että se lähtis taas toimimaan mut ei.  . Voip ei ole päällä. niin ja sit se päivittää sitä listaa nykyään kauhean kauan mutta ei sitten löydä kuin pari peliä joihin en sit pääse. ja nekin servut mitä siihen tulee on jotain ihan outoja. ei mitään suomalaisia kuten peli.tv tai jotain sellasta. ärsytää. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Korrekti
|
 |
« Vastaus #3 : Maaliskuu 04, 2007, 15:42:47 » |
|
Hmm, estäisiköhän palomuuri noiden servujen löytymisen. Ensimmäisenä tulee vaan palomuuri aina mieleen kun on ongelmia yhteydensaamisten kanssa. Kokeileppa kerran vaikkapa vain testaamassa kokonaan palomuuri pois päältä josko saisit servulistan, jos auttaa niin sen jälkeen lähdet etsimään palomuurin asetuksista vivun joka estää sen..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pinkki85
|
 |
« Vastaus #4 : Maaliskuu 05, 2007, 09:46:59 » |
|
Muistin juuri, että ihmettelin itsekkin miksi mikään ei näy. Minulla oli päällä filttereissä, jos jonkin näköistä härpäkettä. Niitä kannattaa myös karsia. En mene takuuseen että auttaa  mutta kannattaa kokeilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Bäfättäjä
Newbie

|
 |
« Vastaus #6 : Maaliskuu 06, 2007, 19:57:54 » |
|
No toi palomuurin poispäältä ottaminen autto tohon serveri juttuun. mut se ei silti pääse servulle. ja se teksti on vaihtunut, nyt siinä lukee että viallinen CD-avain  . Ja huom. olen pelannut peliä ennen ilman mitään ongelmia ja sit yhtäkkiä se hajos käsiin. AAPUUVA  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TuuriHage
|
 |
« Vastaus #7 : Maaliskuu 06, 2007, 22:37:17 » |
|
Tuntuu että aika paljon ihmisillä on ongelmia pelien CD-key:n kanssa??
ja tohon CD-key ongelmaan on apuva tuolla || KYSY EA:LTA OSIOSSA ||!
Haug
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En gång IFK - alltid IFK
|
|
|
Bäfättäjä
Newbie

|
 |
« Vastaus #8 : Maaliskuu 09, 2007, 15:19:14 » |
|
Ok. CD-avain ongelma hoidettu. oisiko vielä joku palomuuri nero joka sanoisi miten tosta palomuurista saa noi tietyt portit auki ettei aina tarvi pistää palomuuria pois päältä kun pelaa BF:ä. Ainiin, palomuuri on siis kerio personal firewall. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pinkki85
|
 |
« Vastaus #9 : Maaliskuu 09, 2007, 18:13:39 » |
|
hehe sana kerio kertookin kaiken. KERIO=Mikään ei pääse minnekkään  itse käytin sitä aikoinaan, mutta siirryin sygateen,koska keri oli vähän mitä oli.. *Tämä on vain ja ainoastaan Pinkin mielipide! Tätä mielipidettä tehtäessä ei vahingoitettu eläimiä, eikä ylikuormitettu helsingin sähkölaitosta!*
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
EA_tuom0
|
 |
« Vastaus #10 : Maaliskuu 09, 2007, 19:52:31 » |
|
Mikä kerion versio sulla on? Itsellä on ollut kerio jo pari vuotta, toiminut aina erinomaisesti, nyt nelosversio menossa. Mene Network security -> Applications -> vihreä oikeinmerkki 2142:n kohdalle jokaiseen In ja Outiin. Auttaako?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
Bäfättäjä
Newbie

|
 |
« Vastaus #11 : Maaliskuu 10, 2007, 12:02:40 » |
|
Ok. Palomuuri hoidettu mutta ei ne ongelmat tähän loppuneet.  selittäskös joku ton punkbuster jutun kun mut potkitaan joka servulta sen takia. se on niinkuin silleen että kun pääsen servulle ja tulee se asevalikko niin sit se palaa takasin servulistalle ja syynä lukee vaan että punbuster. ja mistäs tämä nyt sitten johtuu. ja olen siis kokeillu punkbuster päällä ja pois päältä ja aina sama asia. miks mun kone hylkii koko peliä. kaikki viat kasautuu mun koneelle. tää ei oo reilua!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pinkki85
|
 |
« Vastaus #12 : Maaliskuu 10, 2007, 12:52:16 » |
|
Tosta olenkin kirjoitellut jo aikaisemminkin. Poista PB kansio sieltä bäfän kansioista ja käy hakemassa PB uudestaan niiden kotisivuilta. Rupes toimimaan mulla sen jälkeen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|