Epputi
Newbie

|
 |
« : Helmikuu 25, 2007, 15:27:18 » |
|
Elikkäs peruspeliä ei pysty poistamaan kun siellä on muka lisäosia, VAIKKA EI OLE. Enkä viitsi poistaa vaan niitä kansioita. Ja kun meinaan pelata, tietokone väittää että pitää pelata Kauppa Auki-levyllä, vaikka mulla ei sitä enää olekkaan.. Mutta kuinka saan pelin poistettua ilman ongelmia ja asennettua uudestaan ennen kun ostan Vuodenajat-lisärin (ostan sen 1.3 tai 2.3)? Uskallanko poistaa pelin sillä lailla että poistan ne kaikki vaan deletellä (ja yrittää taas asentaa jotenkin)?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2007, 20:18:09 kirjoittanut Epputi »
|
tallennettu
|
|
|
|
_Wendy_
Newbie

|
 |
« Vastaus #1 : Helmikuu 25, 2007, 16:06:39 » |
|
hmm. riippuu vähä mistä yleensä poistat ne?
koska mä yleensä poistanne ohjauspaneelin kautta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Epputi
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Helmikuu 25, 2007, 16:14:48 » |
|
Lisää ja poista sovellus? Minä poistan ne yleensä käynnistä->Kaikki ohjelmat->EA GAMES->The Sims 2->Poista The Sims 2-pelin asennus. Mutta kun yritin ohjauspaneelista niin sama juttu toistui.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #3 : Helmikuu 25, 2007, 16:25:46 » |
|
Elikkäs peruspeliä ei pysty poistamaan kun siellä on muka lisäosia, VAIKKA EI OLE.
Tämä on vähän ristiriidassa tämän seuraavan kanssa: Ja kun meinaan pelata, tietokone väittää että pitää pelata Kauppa Auki-levyllä, vaikka mulla ei sitä enää olekkaan..
Eli sinä olet siis joskus asentanut Kauppa Auki-lisäosan, mutta oletko silloin myös poistanut sen oikein? Näyttää vähän siltä, että se on edelleen systeemissäsi ja se pitäisi poistaa ennen pelin poistamista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Epputi
Newbie

|
 |
« Vastaus #4 : Helmikuu 25, 2007, 16:30:07 » |
|
Elikkäs peruspeliä ei pysty poistamaan kun siellä on muka lisäosia, VAIKKA EI OLE.
Tämä on vähän ristiriidassa tämän seuraavan kanssa: Ja kun meinaan pelata, tietokone väittää että pitää pelata Kauppa Auki-levyllä, vaikka mulla ei sitä enää olekkaan..
Eli sinä olet siis joskus asentanut Kauppa Auki-lisäosan, mutta oletko silloin myös poistanut sen oikein? Näyttää vähän siltä, että se on edelleen systeemissäsi ja se pitäisi poistaa ennen pelin poistamista. Okei, myönnän poistin viimeksi kaikki kansiot vaan kun poistaminen ei toiminut silloinkaan! Mutta sitä ei ole missään! Olen etsinyt haulla ja lisää ja poista sovellus-jutulla. Hemmettien hemmetti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #5 : Helmikuu 25, 2007, 18:41:12 » |
|
Mutta eihän siitä sinällään pitäs olla mitään haittaa, jos meinaat hankkia Vuodenajat, koska sillon pystyt pelaamaan sillä cd:llä. Tietysti on mahollista, että se peli on sekaisin, koska se luulee KA:n olevan asennettuna, mutta mä ainakin vaan odottaisin VA:ta ja jos ei toimi, nii sitte vasta alkasin säätämään sen poistamisen kanssa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
|
|
|
Epputi
Newbie

|
 |
« Vastaus #6 : Helmikuu 25, 2007, 19:22:19 » |
|
Mutta eihän siitä sinällään pitäs olla mitään haittaa, jos meinaat hankkia Vuodenajat, koska sillon pystyt pelaamaan sillä cd:llä. Tietysti on mahollista, että se peli on sekaisin, koska se luulee KA:n olevan asennettuna, mutta mä ainakin vaan odottaisin VA:ta ja jos ei toimi, nii sitte vasta alkasin säätämään sen poistamisen kanssa.
Mutta kaikki ne omat tiedostot->EA GAMES->The sims 2-kansiot ovat kadonneet, ja haluaisin todellakin asentaa ton pelin uudestaan enkä takuta enää minkään muun kanssa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #7 : Helmikuu 25, 2007, 19:31:36 » |
|
Eikö sitten ehkä kannattais poistaa koko The Sims 2-kansio? Mä tiedän, että tää on tosi kaukaa haettua, mutta kokemuksella tiedän, että ykskin Simsiin viittaava tiedosto voi sekoittaa sitä uudelleenasennusta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Epputi
Newbie

|
 |
« Vastaus #8 : Helmikuu 25, 2007, 19:48:50 » |
|
Eikö sitten ehkä kannattais poistaa koko The Sims 2-kansio? Mä tiedän, että tää on tosi kaukaa haettua, mutta kokemuksella tiedän, että ykskin Simsiin viittaava tiedosto voi sekoittaa sitä uudelleenasennusta.
Mutta ongelma on tällä hetkellä se että en saa simssiä POISTETTUA!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #9 : Helmikuu 25, 2007, 19:49:46 » |
|
No mitä se sanoo, jos yrität poistaa sen tiedoston ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Epputi
Newbie

|
 |
« Vastaus #10 : Helmikuu 25, 2007, 19:54:13 » |
|
No mitä se sanoo, jos yrität poistaa sen tiedoston ?
Minkä tiedoston 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #11 : Helmikuu 25, 2007, 22:38:17 » |
|
No sen Omat tiedostot->EA games->The Sims 2-tiedoston. Jos ei muita EA:n pelejä löydy, niin sinuna poistaisin koko EA-kansion.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Epputi
Newbie

|
 |
« Vastaus #12 : Helmikuu 26, 2007, 06:57:01 » |
|
No sen Omat tiedostot->EA games->The Sims 2-tiedoston. Jos ei muita EA:n pelejä löydy, niin sinuna poistaisin koko EA-kansion.
Poistin sen, mutta kuinka nyt saan sen simssin poistettua 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #13 : Helmikuu 26, 2007, 07:22:54 » |
|
Siis mikä tiedosto nyt vielä kummittelee ja tarkalleen missä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Epputi
Newbie

|
 |
« Vastaus #14 : Helmikuu 26, 2007, 07:42:38 » |
|
Siis mikä tiedosto nyt vielä kummittelee ja tarkalleen missä?
Kauppa auki-lisäri kummittelee jossain, en tiedä missä. Ja se on syy miksi en voi pelata tai poistaa tuota kyseistä The Sims 2-peliä, haluaisin poistaa sen peli pikimmiten ja asentaa uudelleen. Tässä kuvia: Ykkösen lisäosa..  Kun sitä yrittää poistaan Nuo ei varmaan tähän ongelmaan vaikuta mutta tämä: 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2007, 07:51:21 kirjoittanut Epputi »
|
tallennettu
|
|
|
|
|