KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 15:22:06 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kui nii Sims elämäntarinat toimii kannettavalla!?!  (Luettu 1278 kertaa)
_Wendy_
Newbie
*

Profiili
« : Helmikuu 24, 2007, 15:28:35 »

On vaan sellane kysymys johon haluisin jonkun vastauksen joka auttas eteenpäi.

Eli siis niinku otsikko kertoo et kyse on sims elämäntarina pelistä.
Taustana voin keroo et kannettava on noin vuoden vanha ja pelin ostin ihan uutena.

Niin siis ongelma on, että kun haluut luoda perheen tai meet tontille näät ärsyttävät punaset seinät jotka vilkkuu punasina ja mitkään seinien värit ei näy. Ikkunoist näkee vaa reunat mut ei muuta. Outoo on se, et kaikki muu on ihan normaalii lattiat, tavarat, simit, jne. ja oon soittanu joskus ea:n numeroon. mut sillo oli kyse kamasetist. sillon sain tietää et kannettavan ajuri ei aja niit pelei ku ne on ohjattu tavalliselle koneelle.
Huom: perus, yliopisto, yöelämää ja kauppa auki toimii kyl meijä koneel.
nii ja tää kyseisen pelin kannes lukee, et myös kannettaville.

auttakaa mua. Itkee
tallennettu
Sparrow
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Helmikuu 24, 2007, 22:17:11 »

http://www.sisapiiri.com/keskustelu/index.php/topic,347.msg10204.html#msg10204

Tuskimpa kannattaa sitä kannettavaa syyttää, kun muillakin on samanlaisia ongelmia ollut Hymyilee
tallennettu

Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Helmikuu 24, 2007, 23:41:19 »

Joo tälläkin kertaa oisit selvinnyt helpommalla, jos oisit vaan etsinyt valmista vastausta, joka on ollu tarjolla jo pitkään. Hymyilee
tallennettu
_Wendy_
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 25, 2007, 11:03:26 »

nii no en oo löytäny mistää... sitä vastausta on etitty vähän jokapuolelt.... Iskee silmää

mulle vois antaa vaik vihjeen missä päin se vastaus hiiviskelee Virnistää
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Helmikuu 25, 2007, 11:31:17 »

Tossahan on sun yläpuolella linkki ja siellä sivulla 2 käsitellään samaa asiaa. Muistaakseni sitä on käsitelty muussakin viestisarjassa, joten älä menetä toivoas, jos toi lighting-vinkki ei auta.
tallennettu
_Wendy_
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Helmikuu 25, 2007, 13:16:36 »

hei hienoo mä jopa löysin jotai avustuksel Virnistää
toivotaa et toi toimii. epäilyt ovat tosin suuret
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2007, 13:38:14 kirjoittanut _Wendy_ » tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Helmikuu 25, 2007, 21:55:11 »

Pidetään peukkuja! Kyllä toi on auttanut jo monia ja muitakin vinkkejä samaiseen ongelmaan on muistaakseni, mutten oo ihan varma. Itse en oo tota pelannut, mutta oon lukenut näitä forumeita aika aktiivisesti. Hymyilee
tallennettu
Sparrow
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Helmikuu 25, 2007, 22:39:37 »

Pidetään peukkuja! Kyllä toi on auttanut jo monia ja muitakin vinkkejä samaiseen ongelmaan on muistaakseni, mutten oo ihan varma. Itse en oo tota pelannut, mutta oon lukenut näitä forumeita aika aktiivisesti. Hymyilee
Ai siis se toimii tolla lightingilla? Oon vaan aina neuvonu sitä kaikille, vaikken ees oikeesti tiedä, auttaako se Virnistää
tallennettu

Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Helmikuu 26, 2007, 07:07:42 »

Joidenkin osalta se on kuulemma auttanut. Hymyilee
tallennettu
_Wendy_
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #9 : Helmikuu 26, 2007, 18:24:55 »

noo mua se ei auttanu.... osaisko joku sanoo onks SIS M760 ajurille tullu päivityksii?? ja milt sivult sen löytää
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #10 : Helmikuu 26, 2007, 18:31:38 »

Tällainenkin löytyi hätäseen pelkästään "punasena"-hakusanalla.

Pelit / Sims / Vs: Kysykää simsistä ja vastatkaa muille siitä.:

Tammikuu 08, 2007, 20:34:15   
Lainaus käyttäjältä: Bruins - Tammikuu 08, 2007, 19:47:17
pakko myöntää mut mul ei oo hajuukaan ton vanhemman koneen komponenteista mutta silloin kun se ostettiin se oli hyvä/kohtuu hyvä peli kone ja sitä päivitettiin vuosi tai kaksi sitten.

Eiköhän tuo pelaa, voi korkeintaan vähän hitautta olla:P Koneen hönkä paranee siivoilulla (poistelee turhia tiedostoja), levyn eheytyksellä ja levyn uudelleen järjestämisellä. Pöytäkoneen näytönohjain on suht simppeli vaihtaa, jos sen kanssa on ongelmia.
Jos seinät, nurmikko tms. alkavat vilkkua punaisena, se on merkki näytönohjaimen ongelmista. 

EDIT Yritin etsiä ajuria SIS M760:lle, mutta uusimmat joita löysin oli vuodelta 2005, jotka tuskin auttavat tilannetta. SIS:n sivuilta (www.sis.com) löysin kaikenlaista tietoa tuosta piirisarjasta, mutten ajuria. Ettei vaan ko. piirisarja sisällä näytönohjaimen, jolla on jokin muu nimi ja sen perusteella pitäisi hakea ajuria? Joku tällainen löytyi, mutta merkintä on hieman eri :"SiSM760GXIntegrated Mirage™ 2 Graphics Chipset for Mobile AMD Athlon".
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2007, 18:49:21 kirjoittanut Bigunale » tallennettu
_Wendy_
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : Helmikuu 26, 2007, 21:38:21 »

minä ylivarovainen kuitenkin vielä kysyn, että onko koneelle turvallista ladata ihan eri ajuri??
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Helmikuu 26, 2007, 22:56:14 »

Todennäköisesti ajuri ei suostu asentumaan, koska sen asennusohjelma yleensä tunnistaa, ettei koneessa ole siihen sopivaa tavaraa. Jos se suostuu asentumaan niin voi olla, että kone käyttäytyy todella oudosti sen jälkeen. Missään nimessä en suosittele kokeilemaan, ellei jollain ole todella hyviä kokemuksia siitä. Itse en ole koskaan kuullut tällaisista risteytysyrityksistä, jotka olisivat päättyneet hymyyn.
tallennettu
_Wendy_
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #13 : Helmikuu 27, 2007, 09:20:29 »

noo. kyl mä aattelin et ei ehk ois hyväks.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: