|
LostSoul
Vieras
|
 |
« : Syyskuu 13, 2006, 20:39:22 » |
|
mitäs mieltä porukka sattuu olemaan tästä mukavasta juhlakalusta? minun mielestäni erittäin hyvä ku saa kaikki pelit yhellä levyllä  ja vieläkun sattu noi RA2 levyt menemään rikki entisessä CD asemassa  ja sattuisiko täältä löytämään pelaajia jos otettaisiin pieniä eriä? mielellää väh. 4 pelaajan erät 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2007, 20:00:50 kirjoittanut LostSoul »
|
tallennettu
|
|
|
|
Helix
Newbie

|
 |
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2006, 14:42:21 » |
|
Multa löytyy First Decade. Tosi hyvä veto EA:lta pistää kaikki 12 pelii yhdelle DVD:lle, kun ne vanhat ei toimi enää XP:llä. En paljon pelaile RA kakkosta. Mutta Generalsia pelailen aina silloin tällöin. Voidaan ihan hyvin vetää otteluita jos huvittaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2006, 16:13:17 » |
|
ja ottelusta en ikin kieltäydy paitsi jos ei o aikaa  niin tosiaan, ja jos haluaa ottaa yhteyttä parin erän merkeissä... pm tai sitte lisäilkää mesee tai jonnee... mulle iha sama et minkä kautta otatte yhteyttä  siis jos joku haluaa ottaa erää
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2006, 18:22:15 kirjoittanut LostSoul »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
NviperO
|
 |
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2006, 19:47:26 » |
|
Onhan tuo (varsin tyylikäs) paketti itsellänikin hyllyssä. Muistuu vieläkin kun C&C aikanaan ilmestyi kuinka sitä kaverin kanssa pelattiin viikkokaupalla aina koulun jälkeen iltamyöhään asti. Valitettavasti alkuperäisistä kappaleista luovuin jo aikapäivää sitten, mutta tämä paketti kyllä paikkaa ison aukon pelihyllyssäni. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2006, 19:51:29 » |
|
juuh, itselläni oli C&C, C&C RA/2/Yuri ja Generals/Zero, loput tuli sitte ton First Decide kautta paikkaamaan isot aukot 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
blackop
|
 |
« Vastaus #5 : Syyskuu 21, 2006, 22:34:30 » |
|
Olen itse ollut C&C fani alkuperäisen pelin ilmestyttyä 1996 (tosin aiemmin pelasin jo Dune 2:sta, joten pelkästään senkin pohjalta hommasin C&C:n koska sama pelitalo taustalla), ja kaikki muut löytyvät myös alkuperäisinä hyllystä. Tuli myös ennakkotilattua C&C First Decade periaatteesta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha21
Newbie

|
 |
« Vastaus #6 : Huhtikuu 18, 2007, 09:40:59 » |
|
mulla on myös c&c the first decade peli , se on todella hyvä strategia peli heti kun sain sen niin aloin pelaamaan sitä olisi hauskaa pelata sitä netissä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Huhtikuu 18, 2007, 10:57:22 » |
|
mulla on myös c&c the first decade peli , se on todella hyvä strategia peli heti kun sain sen niin aloin pelaamaan sitä olisi hauskaa pelata sitä netissä
First Decide on paketti jossa on kaikki C&C sarjan pelit, se ei itsessään ole peli. Välillä harmittaa kun nuo vanhimmat pelit eivät oikein suostu toimimaan tuossa win XP, jos olisi tuo win 98 viel niin johan toimisi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #8 : Huhtikuu 18, 2007, 15:47:52 » |
|
LostSoul ja se on decade ei decide  Noh, mutta mitäpä sillä. Itseltänikin löytyy kyseinen paketti ja pakko todeta että loistopakettihan on kyseessä. Hyllystä löytyi aiemmin jo ra2+yuri, ra, alkuperäinen c&c ja generals, joten kyllä tässä uusiakin pelejä tuli  . Ja itsellä ainakin pelittää ihan hyvin XP:ssä. Sekin auttaa kun laittaa yhteensopivuustilaksi vaikka tuon 98  Jos siis ei muuten tunnu toimivan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : Huhtikuu 18, 2007, 17:18:45 » |
|
Juuh, muistan aina väärin nuo tietyt kirjaimet tuosta. Mul ei o ainakaa toiminu tuossa yhteensopivuus tilassa kuten toivoisi, C&C ja C&C RA kaatuu aina välillä tai oikeestaan poikkeuksetta kunhan on pelannut hetken aikaa... Mutta niitä tulikin pelattua kun oli se wanha kone jossa pyöri tuo 98 loistavasti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #10 : Huhtikuu 19, 2007, 15:54:06 » |
|
Itelläni ei ole ollut XP:llä mitään ongelmia ton first decaden pelien kanssa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Huhtikuu 19, 2007, 16:46:12 » |
|
Mulla nuo kaikki RA2:ta vanhemmat eivät toimi pitkään, yhteensovellus tuossa 95/98 ei auta kuin vähän pidemmän peli session saamiseksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #12 : Toukokuu 02, 2007, 10:14:50 » |
|
Tuli myös jokin aika sitten hankittua tuo "juhlakalu"... Aika lailla tuli nostalgisia fiiliksiä kun avasin ensimmäisiä C&C julkaisuja. Hienosti ainakin mulla on pyörinyt XP:llä. Aivan kuten joku jo sanoi, paketti täydensi vajaata C&C kokoelmaa. Tietenkin nyt jäi alkuperäiset ehkä tarpeettomiksi, kun kaikki on samassa paketissa. Aika vaan on rajallista, mutta jos aikataulut sopivat, olen valmis myös verkkopeliin. -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : Toukokuu 03, 2007, 16:34:51 » |
|
Mulla on tuo C&C ja C&C RA alkuperäisinä tuossa "hyllyssä", First Decade täydensi kokoelmaani noilla C&C:n ja C&C RA:n lisäosilla, samoin myös Tiberiun Suneilla... C&C RA 2:n levyt olivat menneet erään asemani takia hieman "huonoon kuntoon", joten tuo First Decade oli mitä erinomaisin ostos 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #14 : Toukokuu 04, 2007, 21:35:34 » |
|
mitäs mieltä porukka sattuu olemaan tästä mukavasta juhlakalusta? minun mielestäni erittäin hyvä ku saa kaikki pelit yhellä levyllä  ja vieläkun sattu noi RA2 levyt menemään rikki entisessä CD asemassa  ja sattuisiko täältä löytämään pelaajia jos otettaisiin pieniä eriä? mielellää väh. 4 pelaajan erät  Joku muukin ehdotteli pelaamista verkossa, mikä olisi mullekin mieluisaa vaihtelua tietokoneen keinoälyä vastaan pelaamisen sijasta...  Mutta luulen että on melko vaikeaa löytää selainen ajankohta, joka sopisi edes muutamalle henkilölle. Mutta seuraillaan tilannetta ja mahdollisesti kohdataan verkossa vaikka ei sen enempää sovita...  Jos verkkoon eksytte, niin oma nimimerkkini on verkossa sama kuin täällä sisäpiirissä, joten mut on ainakin helppo tunnistaa. Osa tästä tekstistä ei suoranaisesti kuulu tälle osastolle, mutta en viitsinyt jakaa näin lyhyttä pätkää kahdelle eri osastolle -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
|
|
|
|