KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 14:53:12 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Breath Of Fire  (Luettu 2187 kertaa)
Rainmaker
Himopelaaja

Profiili
« : Helmikuu 08, 2007, 18:11:18 »

Eli kuka o pelannu kyseistä roolipelien legendaarisinta pelisarjaa heti zeldan jälkeen? Mä oon pelannu kolmannen osan läpi pari kertaa, tarina o mukaansa tempaava ja pelattavaa riittää. Vieläki erittäi mahtava peli, ja sentää valmistunu vuonna 1997.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2007, 20:57:55 kirjoittanut Rainmaker » tallennettu
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #1 : Helmikuu 08, 2007, 19:24:41 »

Heheh, bof,bof2,bof3,bofIV pelattu läpi, ohan nuo ihan mukiinmeneviä, ff:ien kaltaisia pelejä. Kyllähän näissä on hyvät juonet ja olen aina pitänyt siitä, että ryu voi muuttua lohikäärmeeksi, heh. Mutta jotenkin ainoa joka on yleensä jäänyt vaivaamaan on se, että vihuihin saisivat panostaa, tai siis olen pitänyt enemmän ff:ien bossien lookeista Iskee silmää
tallennettu
Rainmaker
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Helmikuu 09, 2007, 21:43:26 »

mut kyl ne kaks viimestä bossia tossa breath of firessa on erittäi hienoja
tallennettu
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 09, 2007, 21:50:13 »

On, en kieltänytkään. Totesin vaan, että kokonaisuudessaan vihut ovat tyylikkäämpiä ff:issä Hymyilee
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #4 : Helmikuu 09, 2007, 23:29:15 »

Itte en oo koskaan pelannu Breath of Fireja, mutta ei mikään yllätys sinänsä kun vasta kunnolla alotinkin rooli pelit. Ei siitä ole kovin kauaa kun alotin Final Fantasyjen pelaamisen. Ehkä jossain vaiheessa saatan tähänkin sarjaan tutustua. Hymyilee leveästi
tallennettu

Rainmaker
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Helmikuu 19, 2007, 18:38:36 »

se on aika vanha sarja, mut voin silti suositella tota sarjan kolmatta osaa (PS1) kyl se vaa on nii legendaarine ja hyvä
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Helmikuu 19, 2007, 20:22:23 »

Anyway olisit voinu laittaa aiheen otsikoks koko peli sarjan etkä pelkästään tuota 3:sta. (saat muokattuu sen muokkaamalla alotus viestii ja vaihtamalla otsikkoa siitä niin sitten seuraavat viestit mitkä tulevat tulevat sen nimiseen aiheeseen mihin muokkaat ja nimi "kategoriassa" näkyy muokkaanamasi nimenä.)

E: Pikku typo, mutta halusin muokkaa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2007, 20:24:09 kirjoittanut Government » tallennettu

Rainmaker
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Helmikuu 24, 2007, 20:59:00 »

siks laitoin alunperin ton otsikon ku oon pelannu enite kolmatta osaa, ja se o paras koko pelisarjas, oon kyl muitaki pelannu.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Helmikuu 26, 2007, 20:58:13 »

Joo näin muistaakseeni lukikin alotus viestissä, mutta siis parempi, että muokkasit otsikkoa kun tässä nyt on puhuttu koko sarjasta eikä pelkästään kolmosesta.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: