KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 12, 2012, 06:31:28 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Dawn Of War + Winter Assault ja Dark Crusade lisäosat  (Luettu 5978 kertaa)
daxter91
Vieras
« : Helmikuu 04, 2007, 00:20:06 »

Elikkäs mitäs mieltä täällä ollaan dow:ista? Ainakin mitä on tullut pelattua tuota DC:tä, niin älyttömän hyvä rts ja oma vanha näyttiskin jaksaa pyörittää suht hyvillä asetuksilla. Netissäkin on tullut muutama peli pelattua ja hyvin on toiminut.
tallennettu
blackop
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Helmikuu 12, 2007, 23:16:51 »

Elikkäs mitäs mieltä täällä ollaan dow:ista? Ainakin mitä on tullut pelattua tuota DC:tä, niin älyttömän hyvä rts ja oma vanha näyttiskin jaksaa pyörittää suht hyvillä asetuksilla. Netissäkin on tullut muutama peli pelattua ja hyvin on toiminut.
Meikä on siirtynyt DOW:DC aktiivipelaajaksi CS:Sourcesta, ja pyrinkin pelailemaan parisenpeliä päivässä ja aina välillä väännän kokoyön. Itse peli on kohtalaisen nätti, hyvin toimiva (lukuunottamatta niitä 200 eri bugia), mutta uudet rodut ovat erittäin huonosti tasapainoitettuja muihin nähden. IMBACRONIN (necron) flyed onet (määrällisesti rajoittamaton) ja Taun Elitet sekä XV8:t ovat kohtalaisen ylivoimaisia muihin nähden johtuen niiden tulivoimasta ja kantomatkasta. Muut rodut ovat saaneet omat rajoitteensa (mm. Space Marinet eivät saa kuin yhden Whirlwindin, terminatoreita saa kumpaakin yhden squadin yms,), mutta netissä pelatessa niistä ei ole ollut haittaa.

Kuhan saadaan patchi joka korjaa nuo IMBACRON/TAU:den tasapaino-ongelmat sekä ärsyttävät bugit pois, DC jatkaa parhaan RTS-tittelin paikalla. Itse annan arvosanaksi 9,5/10 mikäli tulevat patchi tosiaan korjaa noita asioita. Näyttää kieltä
tallennettu

Zaihou
Himopelaaja

"...There's nothing that whiskey can't cure."

Profiili
« Vastaus #2 : Helmikuu 13, 2007, 00:06:54 »

Itse suurena Warhammer 40,000 fanina voin sanoa, että aivan loistavia pelejä on koko DoW sarja. DC:ssä iso miinus on, että Taut puhuvat englantia. Oikeasti Taulla on täysin oma kielensä joka ei muistuta englantia lainkaan ja mielestäni olisi mielekkäämpää jos Taut käyttäisivät kieltään myös DC:ssä. Tuosta em. ongelmasta ja bugeista jaksaa olla piittaamatta, jäljelle jää todella hyvä RTS kokemus jota voi suositella kaikille

Nyt tämä Die-Hard figuttaja vaikenee
tallennettu

Mattuman!
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 14, 2007, 20:10:59 »

Itse suurena Warhammer 40,000 fanina voin sanoa, että aivan loistavia pelejä on koko DoW sarja. DC:ssä iso miinus on, että Taut puhuvat englantia. Oikeasti Taulla on täysin oma kielensä joka ei muistuta englantia lainkaan ja mielestäni olisi mielekkäämpää jos Taut käyttäisivät kieltään myös DC:ssä. Tuosta em. ongelmasta ja bugeista jaksaa olla piittaamatta, jäljelle jää todella hyvä RTS kokemus jota voi suositella kaikille

Nyt tämä Die-Hard figuttaja vaikenee

Väitätkö muka etteivätkö eldarit muka puhu omia kieliänsä!? Tai Örkit!?

Niin ja siitä dowista että minusta on kyllä parhaimpia rts pelejä mitä tehty on. Nämä uudet company of heroesit ja ynnä muut ei hakkaa sitä on niin legenda peli. Ompahan tähän elokuvaan paljon modeja ym. ja nettipeli on tosi hyvä mutta kyllä sitä bottipeliäkin jaksaa. Huonoja puolia on että yksiköitä on liian vähän verr. vanhaan kunnon lautapeliin mutta ei se paha miinus ole.
tallennettu

Zaihou
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Helmikuu 15, 2007, 12:20:32 »

En mielestäni sanonut örkeistä tahi Eldaresita sanaakaan viime postissani ja eihän ne kyllä puhu omia kieliään ja tosiaan yksiköitä voisi tulla enemmänkin kuin se yksi per lisä-osa
tallennettu

Mattuman!
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Helmikuu 15, 2007, 17:58:35 »

En mielestäni sanonut örkeistä tahi Eldaresita sanaakaan viime postissani ja eihän ne kyllä puhu omia kieliään ja tosiaan yksiköitä voisi tulla enemmänkin kuin se yksi per lisä-osa

Niin mutta warhammerin maailmassavuonna 40000 ei enää ihmisetkään puhu enää englantia saati sitten örkit tai eldarit.
tallennettu

Zaihou
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Helmikuu 15, 2007, 19:40:19 »

Mistä tiedät, ettei mariinit tai IG:t puhu englantia? Ite uskon hyvin, että englanti on ainut kieli joka tulee säilymään maailmassa ja eihän IG tai mariini Codexissa ole omaa sanastoa em. armeijoille
tallennettu

Juhizz
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #7 : Huhtikuu 29, 2007, 19:58:14 »

Itse olen pelannut jo lähes 4 vuotta Dawn of War.. vai oliko se 3?? Eldareitten Prismejä ja Avataria on huononnettu suuresti alku ajoista lähtien... esim. aivan alussa Avatarilla oli 35000+ hp nykyään enää 7500 muis
taakseni... myös Prismejä on Lowerpowerattu poistamalla healtheja ja tuli tehoa...

Itselläni juuri tällä hetkelllä netti pelissä on jotain häikkää etten  nää serverreitä....
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2007, 20:01:44 kirjoittanut Juhizz » tallennettu
Zaihou
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Huhtikuu 30, 2007, 08:48:52 »

Itse olen pelannut jo lähes 4 vuotta Dawn of War.. vai oliko se 3?? Eldareitten Prismejä ja Avataria on huononnettu suuresti alku ajoista lähtien... esim. aivan alussa Avatarilla oli 35000+ hp nykyään enää 7500 muis
taakseni... myös Prismejä on Lowerpowerattu poistamalla healtheja ja tuli tehoa...

Itselläni juuri tällä hetkelllä netti pelissä on jotain häikkää etten  nää serverreitä....

Avaappa palomuuristas portit DoW:lle niin kyllä varmasti toimii.
tallennettu

Juhizz
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #9 : Toukokuu 01, 2007, 13:33:59 »

Selvä.. ja kiitos eiköhän asia tällä korjaudu...
tallennettu
Zaihou
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Toukokuu 01, 2007, 18:52:25 »

Jos ei toimi, tai et osaa avata, niin kirjoittele tänne lisää, niin neuvotaan, miten ne saa auki.
tallennettu

Wagner
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #11 : Maaliskuu 01, 2011, 18:18:13 »

Itse ostin pariviikkoa sitten Steamista Dawn Of War + Winter Assault ja Dark Crusade lisäosat, kun halvalla sain.
Erittäin laadukas RTS-pwliwn sarja, Mutta jostain syystä Dark Crusade:n moninpelissä eivät toimi kuin Taut ja Necronit.

Asensin kyseisen lisäosan uudestaan, ei auttanut.
Itkin asiasta jopa relicin supportille, ei vastausta.

Eikö ensimmäisellä pelikerralla pelin pitäisi kysyä edellisten osien cd-/product -keytä?
Minulle peli ehdotti ensimmäiseksi tekemään vain profiilin.
tallennettu

- No Remorse Clan - Combat Arms Europe -
wagner- @ Quakenet
Wagner
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Maaliskuu 01, 2011, 23:57:11 »

Itse ostin pariviikkoa sitten Steamista Dawn Of War + Winter Assault ja Dark Crusade lisäosat, kun halvalla sain.
Erittäin laadukas RTS-pwliwn sarja, Mutta jostain syystä Dark Crusade:n moninpelissä eivät toimi kuin Taut ja Necronit.

Asensin kyseisen lisäosan uudestaan, ei auttanut.
Itkin asiasta jopa relicin supportille, ei vastausta.

Eikö ensimmäisellä pelikerralla pelin pitäisi kysyä edellisten osien cd-/product -keytä?
Minulle peli ehdotti ensimmäiseksi tekemään vain profiilin.

Ongelma selvisi, täytyi vain kerran käynnistää kaikki aiemmat Dawn of war:in osat. Relicin support vastasi, eli ei ihan turhaa väkeä sielläkään Hymyilee
tallennettu

- No Remorse Clan - Combat Arms Europe -
wagner- @ Quakenet
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #13 : Maaliskuu 02, 2011, 17:29:47 »

Hieno juttu, että palvelu pelaa. Hymyilee
tallennettu