Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!
|
 |
« : Tammikuu 27, 2007, 09:55:27 » |
|
noniin nytten se public betakin on tullut http://www.fileplanet.com/promotions/testdrive/landing.aspxtohon meette ja sign uppaatte betaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #1 : Tammikuu 27, 2007, 13:00:02 » |
|
Joo siis ois se kiva kun ois linkkikin näkyvissä vaikka voinhan mä sen googlellakin metsästää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #2 : Tammikuu 27, 2007, 14:44:02 » |
|
Teenköhän jotain väärin, kun en pääse downloadaamaan sitä, kun FP vaatii, että mun pitäis maksaa jotain kuukausimaksuja?
E: Taisin valita väärän serverin, joka oli jo maksaville eli nopeampi vaihtoehto. Nyt pääsin jonoon. Toivottavasti on odottamisen väärti.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2007, 14:46:51 kirjoittanut Bigunale »
|
tallennettu
|
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!
|
 |
« Vastaus #3 : Tammikuu 27, 2007, 19:27:20 » |
|
government.. sulle vaan että linkki oli tuossa mun alotusviestissä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #4 : Tammikuu 27, 2007, 21:05:50 » |
|
Kyllä se linkki näkyy ja toimii mulla oikein hyvin, joten yritähän paremmalla onnella uudestaan Government.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #5 : Tammikuu 27, 2007, 21:31:30 » |
|
Ei mulla vaan näy. En mä muuten ois sanonu. Selain sekoilee tai jotain.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #6 : Tammikuu 27, 2007, 23:25:39 » |
|
No mä laitan sen tähän uusiks parilla lainausmerkkeihin, jos vaikka sun selain ei tykkää tollasista linkeistä. " http://www.fileplanet.com/promotions/testdrive/landing.aspx" Kopioihan ihmeessä tuosta yläpuolelta, jos vaikka nyt näkyis.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #7 : Tammikuu 27, 2007, 23:27:51 » |
|
Eip. Ei näy. Ei suostu jostain syystä näyttää sitä linkkii.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #8 : Tammikuu 27, 2007, 23:32:31 » |
|
fileplanet.com/promotions/testdrive/landing.aspx
Entäs nyt kun otin http:t ja www:t pois?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #9 : Tammikuu 28, 2007, 00:56:25 » |
|
Heti näkyy. Kiitoksia. En tiiä mitä tää oikeen säätää kyllä on linkit ennen näkyny. Pitää käydä tutkimassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #10 : Tammikuu 28, 2007, 11:00:48 » |
|
Hieno juttu, ole hyvä!  Eiköhän ne asetukset tuotakin varten selaimesta löydy. Saattaa olla jopa niinkin "huvittava" ongelma kuin väriasetus linkeille. Jos se näyttää linkit samanvärisenä kuin taustan niin avot...aika hiljaista näkemisen kanssa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #11 : Tammikuu 28, 2007, 11:28:45 » |
|
Hieno juttu, ole hyvä!  Eiköhän ne asetukset tuotakin varten selaimesta löydy. Saattaa olla jopa niinkin "huvittava" ongelma kuin väriasetus linkeille. Jos se näyttää linkit samanvärisenä kuin taustan niin avot...aika hiljaista näkemisen kanssa. Siitä se varmaankin on kiinni, mutta uskoisin tosin, että kyseessä on Governmentin näytön kirkkaus- ja kontrastisäädöt. Tuo linkin värihän on aika lähellä tuota taustaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #12 : Tammikuu 28, 2007, 13:04:37 » |
|
Tuokin on hyvin mahdollista. Vihreä ja harmaa kadottavat rajat herkästi, kun kontrasti heikkenee.
Juutas että tää asentaminen kestää... Ei mulla mikään kamalan heikkotehonen konekaan oo, joten hieman ihmetyttää...Toivottavasti lopulta toimii, kun tätä rasittavaa poppiteknosuhinapimputus-biisiäkin on joutunut kuuntelemaan minuuttitolkulla asennuksen aikana.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #13 : Tammikuu 28, 2007, 13:41:07 » |
|
Juu, mutta testasin kumpaakin viestiä kopioimalla sekä aloitus viestiä, että sun viestiä. Ja kaiken lisäks ku olit siinä sun linkissä pistäny lainausmerkit ensin. Niin ne lainaus merkit oli vaan yhessä. Joten ei kyllä nyt ollut kyseessä kontrasti ongelma. Enkä oikein saa tuota linkkiäkään toimimaan. Ei pysty rekkaa tai jotain, mutta sama se. Ei oo ensimmäinen kerta kun kone taikka selain sekoilee.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #14 : Tammikuu 28, 2007, 16:25:44 » |
|
Toivottavasti ongelma selviää pian.
Demo toimii ja vaikuttaa ihan passelilta. Realistisempaa ajoa kuin NFS:ssä ja realismia saa lisättyä asetuksilla. Heikelä varmaan diggais tästä. Alkuskabat on tosi iisejä, mutta eiköhän se siitä aukene. Hahmon vaatetustakin saa muutettua hieman Sims-tyyliin, kämppä pitää ostaa ja samoin auto eri autodiilereiltä valiten. Ihan lupaava alku.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|