Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!
|
 |
« Vastaus #15 : Helmikuu 02, 2007, 14:36:11 » |
|
onkos kukaan muu lukenut sen uusimman ff pelin arvostelua pelit lehdestä sai 91 pistettä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #16 : Helmikuu 02, 2007, 15:44:50 » |
|
en oikein arvosteluista perusta, ostan niitä pelejä, mitkä kiinnostavat, ja mitkä tuntuu hyvältä  . Mutta boonustahan se vaan on että sai 91 pts 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #17 : Helmikuu 02, 2007, 16:28:46 » |
|
Minun ensimmäinen FF-peli oli juuri tuo Final Fantasy VII, ja siitä sitten se alkoi... Koukussa ollaan ja pahasti. =) Oon vaan jäänyt pahasti jumiin tuossa FFX-pelissä siihen yhteen pomoon, harmittaa että tuli silloin jätettyä se siihen kohtaan. (kun ei enään muista miten nuo ohjauksen menee ja muutenkin..) Odotan kyllä innolla seuraavaa peliä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #18 : Helmikuu 02, 2007, 17:10:46 » |
|
Se tais kyllä mun mielestä saada 93. Ja se julkastaan Suomessa tällä hetkellä arvioidusti 23.02.2007. Eli pelit lehti luultavammin saanut vain jonkun arvostelijoille väsätyn version.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!
|
 |
« Vastaus #19 : Helmikuu 03, 2007, 21:49:38 » |
|
ok täytyy ostaa.. tai pyytää synttäri lahjaks kun on synttärit maaliskuun 15 päivä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #20 : Helmikuu 03, 2007, 22:47:12 » |
|
Mulla on jo ennakko varaus puolenkuun peleissä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
daxter91
Vieras
|
 |
« Vastaus #21 : Helmikuu 04, 2007, 10:39:36 » |
|
FF VII, VIII, X ja Tactics Advance on hankittu ja kaikki on ollut hyviä. Ainut asia mitä jäi kaipaamaan muista FF:istä oli FF VII:n chocobon kasvatus.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #22 : Helmikuu 04, 2007, 11:55:49 » |
|
Se on kyllä hauskaa. Ja sitten tuo X. Niin siinä olis sitä kaivattu ja vähän enemmän vapautta. Se on kato niin suoraviivanen, että mennää vaan koko ajan eteenpäin. Ne temppeleiden sphere puzzlet on erittäin mukava lisä peliin, koska niissä saa jo ihan rupee välillä pähkäilemään. Mutta siis enemmän vapautta x:ään ja siihen chocoboiden kasvatus messiin niin ah<3 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #23 : Helmikuu 04, 2007, 22:58:47 » |
|
Löysinpäs äsken gameplay trailerin Suomessa 23.02.2007 julkaistavasta Final Fantasy XII:stä. Tuo uus taistelu systeemi vaikutti aika mukavalta mitä tuosta kattelin, mutta en sitten tiiä onko se parempi kuin vanha. Sen näkee sitten kun itse peli tulee.  Tässä tuo traileri: http://www.youtube.com/watch?v=B9hGxXPP2xY
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #24 : Helmikuu 26, 2007, 21:00:41 » |
|
Jooh tänään kävin hakemassa tuon Final Fantasy XII:n ja vaikuttaa erittäin loistavalta. Kohta taas takaisin pelaamaan sitä.  Ja sori kahesta peräkkäisestä viestistä, mutta ei kukaa näkis tätä ellen laittais.  Ja mun mielestä tää ei ees liity edelliseen viestiin ainakaa hirveesti. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #25 : Helmikuu 26, 2007, 21:26:55 » |
|
Meikää ei innostanu niin paljoa XII, ohan se jees, mutta mitä kaverilla pelasin, ei saavuta aivan samaa hohtoa, mitä parhaimmissa peleissä. Noh, mutta silti täytyy myöntää että se oli melko mahtava ja hyvältä vaikutti kuitenkin. Mutta ostetaan tänne ehkä sitten kun vähän halvemmalla saa  Pakko ostoshan se kuitenkin on 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Luuvalo
Newbie

|
 |
« Vastaus #26 : Maaliskuu 02, 2007, 11:58:13 » |
|
Meiltä löytyy kotoa kaikki muut FF:t paitsi III ja XI. VII on aivan ehdoton suosikki, siitä kaikki alkoi omalta osaltani... Itse en kyllä usein FF pelaa, katselen mielelläni kun toinen puolisko pelailee.  Parasta FF:ssä on ehdottomasti ollut Chocoboilla "leikkiminen", seiskassa oli tosi hauskaa niitä kasvattaa ja ysissä pidin kovasti aarteiden etsimisestä chocoilla...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #27 : Maaliskuu 03, 2007, 11:10:24 » |
|
Ohan se juu, mutta tässä uusimmassa taas on raiskattu vanhoja nimiä uudelleen. Esim. tässä XII:ssä yhden klaanin johtajan nimi on montblanc ja sama nimi esiintyy FFTA:ssa. Ja sitten levutuksesta ja rahan saamisesta tehty älyttömän vaikeeta. Tai siis levutus on kauheen hidasta ja rahaa ei enää saa ku tappaa vihui. Tai siis saa joskus, mutta todella harvoin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rainmaker
|
 |
« Vastaus #28 : Maaliskuu 08, 2007, 19:23:10 » |
|
mä oon pelannu tuota X-2:a 50%, mutta siinä on semmone ärsyttävä, roolipeleille iha liia tyypillinen piirre, että ku pääsee tiettyyn pisteesee, nii huomaaki kehittäneesä omaa joukkiotaan aivan liia vähä ja sitte ollaanki jumissa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #29 : Maaliskuu 08, 2007, 19:25:18 » |
|
X-2:ssa saat ihan ite valita millon meet mihinki joten kannattaa kokeilla ainakin paikanvaihtoa aluksi jos siis onnistuu. Itse en kyseistä peliä ole alkua paljoa pidemmälle pelannut, mutta ainakin tuon verran tiedän, mutta yleisesti kehittäminen kannattaa joka roolipelissä. Teen sitä aina ettei tarvi sitte jossai kohtaa alottaa alusta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|