KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 06, 2012, 01:07:52 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Final Fantasy  (Luettu 14581 kertaa)
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« : Tammikuu 25, 2007, 21:37:44 »

Totesin, että tälläinen aihe tarvitaan tänne, kun täällä on aika paljon Final Fantasy:jen pelaajia. Hymyilee leveästi
Omat suosikit on varmaankin VII ja X.

Leffa oli kans loistava meinaan Advent Childrenii.
tallennettu

UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #1 : Tammikuu 25, 2007, 22:23:24 »

Meikäl on I,II,VI,VII,VIII,IX,X,X-2, ja XII on hankinnan alla, ja se anthology Hymyilee

Joo onhan nuo hyviä pelejä, ja suosittelen kaikille seikkailu/roolipelien ystäville Hymyilee
Ja leffat nyt on aika kädestä, tai ainakin mun mielestä, mutta ei voi mittää. AC:s oli yritystä jo, mutta silti se oli mielestäni melko laimea Hymyilee
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 25, 2007, 22:35:03 »

Mut täytyy kyllä sanoo, että missään muussa peli sarjassa ei oo otettu grafiikoista niin paljoo irti ku tässä. Aina niin hyvä grafiikkanen peli tehty ku mahollista.
tallennettu

UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #3 : Tammikuu 26, 2007, 14:20:58 »

Heh, ei sillä ole paljoa väliä, se että ovat saaneet melkein kaikkiin loistavan juonen ja pelattavuuden, SILLÄ on merkitystä =), grafiikat tulee ylimääräsen plussana vasta.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Tammikuu 26, 2007, 19:58:15 »

7:n juoni on kyllä niin paras. Täytyy kyllä myöntää, että sguare enix valitsi oikeen pelin tehdä sen complicationin. (Final Fantasy VII complication tietämättömille)

Mitäs kaikkee oot kuullu tuosta Crisis Coresta?

Viimosen huhun mukaan mitä mä oon kuullu niin se ois käännös ps1 versiosta psp:lle, mutta tietenki uusilla graffoilla ja sillai. Mutta sitte taas jos sellanen on niin se retro tunnelma kyllä vähän häviää siitä.
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Tammikuu 29, 2007, 17:43:50 »

Luin puolenkuun pelien sivuilta uutisesta, että playstation 3:lle tulevasta final fantasy xiii:stä on tullut videoita youtubeen. Kävin sitten itse katsomassa ja tottahan tuo oli.

Linkki: http://www.youtube.com/watch?v=KIk5baM-ZsY Tuo traileri on Final Fantasy XIII versus pelistä joka on enemmän toiminta pohjainen. Pelkkä XIII on siis samanlainen kuin aikaisemmat. Yritän vielä etsiä siitä tähän trailerin. Ainakin näin siis ymmärsin pkp:n uutisesta. Noh kattelin juuru äsken niin en kyllä löytänyt siitä toisesta traileria taikka yhtään mitään muutakaan youtubesta.

PS3:lle siis julkaistaan kaksi Final Fantasy XIII:tä. Toinen on pelkkä Final Fantasy XIII ja toinen Final Fantasy XIII versus niminen peli. En löytänyt puolenkuun pelien sivuilta mitään julkasu ajan kohtaa, mutta kaipa nekin jostain löytyvät. Ehkäpä sguaren sivuilta tai jostain.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2007, 17:53:07 kirjoittanut Government » tallennettu

UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #6 : Tammikuu 29, 2007, 17:55:47 »

Heh, mielenkiintoisen näköistä ja kyllähän karkkia löytyy, mutta kunhan jaksaisivat panostaa juoneenkin Virnistää
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Tammikuu 29, 2007, 18:06:17 »

Kyllä. Se on ollut Final Fantasyissä aina kaiken A ja O. Meinaatko muuten ostaa ton Helmikuussa Suomessa julkaistavan Final Fantasy XII:n?
tallennettu

UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #8 : Tammikuu 29, 2007, 18:19:21 »

Khyl maar Hymyilee leveästi, eikai tässä muu auta Hymyilee
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #9 : Tammikuu 29, 2007, 19:01:14 »

Totta. Sais viellä ehkä Ruotsin reissulle mukaan kun vanhemmat lähtee sinne yhteen seminaariin niin sitten hotelliin pleikkari mukaan ja siellä pelailemaan. Hymyilee leveästi Ei nyt muista sitä ilmestymis päevää.
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #10 : Tammikuu 30, 2007, 07:21:13 »

Vois hankkii jonkuu uuden FF, tosin se vaatis taas sitte sitä että sen pitäis olla yhtä hyvä ku FF VII Näyttää kieltä
tallennettu
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #11 : Tammikuu 30, 2007, 12:21:19 »

Vois hankkii jonkuu uuden FF, tosin se vaatis taas sitte sitä että sen pitäis olla yhtä hyvä ku FF VII Näyttää kieltä

Ja se taas on mahdotonta, mutta yrittävät kuitenkin Hymyilee
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #12 : Tammikuu 30, 2007, 18:59:29 »

Totta. FF VII on ehkä maailman loistavin peli ikinä.
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #13 : Tammikuu 31, 2007, 14:36:17 »

Oho Virnistää Kirjotusvirhe paholainen kävi kyläs Hymyilee leveästi siis FF VIII eikä VII.. en oikein siitä VII tykännyt Pyörittää silmiään
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #14 : Tammikuu 31, 2007, 19:13:24 »

Noh mie oon ainaki tuon seiskan kannalla, että se on paras. Hymyilee leveästi
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: