|
Toniu
|
 |
« Vastaus #15 : Tammikuu 29, 2007, 18:07:15 » |
|
Sun pitää hankkii tuo all seeing eye, jotta näet servuja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!
|
 |
« Vastaus #16 : Tammikuu 30, 2007, 13:37:27 » |
|
jyyste sano ettei tarvii 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #18 : Tammikuu 30, 2007, 14:30:03 » |
|
noh pitänee kokeilla  Edit:Mukavaa ku porukka auttaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #19 : Tammikuu 30, 2007, 14:49:23 » |
|
uudella patchilla ainaki pitäs löytyä, mutta jos ei niin sitten on vika palomuurissa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jyyste
|
 |
« Vastaus #20 : Tammikuu 30, 2007, 15:12:25 » |
|
Pakko sanoo et en oo ees jaksanu vie alottaakkaa tota mapin tekoo..on se vaa nii päätä raastavaa hommaa  Mut toivottavasti saat Miyachi ton ET:n toiminaa..nii pääsis pelailee  ..ja kyl mä luulen et noilla Rain:n ohjeilla se pitäs toimii 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #21 : Tammikuu 30, 2007, 16:36:48 » |
|
huoh arvasin että vika on palomuurissa.. enkä kyllä yksinkään sitä uskalla mennä säätelemään
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #22 : Tammikuu 30, 2007, 17:15:36 » |
|
mikäs palomuuri teillä on käytösä? meinas sieltä pitäs ainaski avata nuo portit jos ei oo vielä sallinu :0
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jyyste
|
 |
« Vastaus #23 : Tammikuu 30, 2007, 17:18:58 » |
|
Kuinkas monella tää peli on ...ois kiva tietää ja tulla porukal pelailee yms.. nii ja koita Miyachi saada se palomuuri pelaamaa  ..me yritetään auttaa kaikin tavoin  ..eks jeah 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #24 : Tammikuu 30, 2007, 18:04:04 » |
|
sellanen Lumo Nettiturva.. entinen DNA nettiturva.. siinä on palomuuri ja eikä siitä ymmärrä hönkäsen pöläystäkään!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #25 : Tammikuu 30, 2007, 18:10:03 » |
|
ei oo kyllä itellä mtn hajua ko. palomuurista, mutta onko siellä joissain valikoissa jonkin sortin programcontrol, mis on jotain listaa ohjelmista mitkä on sallittu ja mitkä ei?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #26 : Tammikuu 30, 2007, 18:38:05 » |
|
tää on suomalainen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #27 : Tammikuu 30, 2007, 19:00:59 » |
|
No joku kohta missä mainitaan edes jotain Ohjelmista tai jtsp?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #28 : Tammikuu 30, 2007, 20:56:26 » |
|
Miyachi, mun kaveril oli sama ongelma että ei toiminu ET, mutta pisti aina pelatessa palomuurin pois päältä ni sitten toimi, ja ei toi ET paljo mitää vaadi, itse pelin, 1.02 ja 2.6 patchin, mahdollisesti myös 2.6b mutta sen saa kun joinii johonkin servulle. All Seeing Eye ei ole pakollinen mutta sen tai Xfiren avulla löytää mielestäni paremmin servut, kaverit ja muutenkin helppokäyttöisempiä kuin pelkästään ETn kautta pelaaminen. Sitten kannattaa myös hankkia ETminimiser jolla saa ALT+Z näppäimillä pelin pienennettyä, jos haluaa mesessä keskustella tms. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jyyste
|
 |
« Vastaus #29 : Tammikuu 30, 2007, 21:12:46 » |
|
Miyachi, mun kaveril oli sama ongelma että ei toiminu ET, mutta pisti aina pelatessa palomuurin pois päältä ni sitten toimi, ja ei toi ET paljo mitää vaadi, itse pelin, 1.02 ja 2.6 patchin, mahdollisesti myös 2.6b mutta sen saa kun joinii johonkin servulle. All Seeing Eye ei ole pakollinen mutta sen tai Xfiren avulla löytää mielestäni paremmin servut, kaverit ja muutenkin helppokäyttöisempiä kuin pelkästään ETn kautta pelaaminen. Sitten kannattaa myös hankkia ETminimiser jolla saa ALT+Z näppäimillä pelin pienennettyä, jos haluaa mesessä keskustella tms.  Juu tuo minimizer on kyl näppärä pikku ohjelma  suosittelen lämpimästi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|