|
Jyyste
|
 |
« Vastaus #15 : Tammikuu 17, 2007, 16:02:24 » |
|
tolla goverilla on kyllä mielipiteet ja asia hallussa, eikä ny turhia vinkunu mitä tuol lueskellut. ja siltäkin muistaakseni hyvin neuvoja tullut jos joku kaipaillu?
Joo olen samaa mieltä kanssasi, aina on apuu tullu ku on tarvinnu  ja hyvii mielipiteitä on ollu juu..siis kiitoksia Government:lle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vänskä
|
 |
« Vastaus #16 : Tammikuu 17, 2007, 17:13:16 » |
|
hei elköö unohtakkee minnuu... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You´ll never walk alone...
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #17 : Tammikuu 17, 2007, 18:07:58 » |
|
Eihän ketään unohdeta toki, mutta minun nähdäkseni Jyyste on ollut erityisen positiivisesti esillä, kun kattelee noita alueita, joissa oon itse käynyt.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
Jyyste
|
 |
« Vastaus #18 : Tammikuu 17, 2007, 18:49:21 » |
|
Eihän ketään unohdeta toki, mutta minun nähdäkseni Jyyste on ollut erityisen positiivisesti esillä, kun kattelee noita alueita, joissa oon itse käynyt.
Kiitoksia Bigunalle  ...tuo oli mukavasti sanottu  piristi mieltä kummasti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #19 : Tammikuu 17, 2007, 18:53:17 » |
|
Aih en oo huomannukaa, että on hävinny. Paitsi yhen viestin sattunu huomaamaan, että on hävinnyt...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #20 : Tammikuu 17, 2007, 19:25:56 » |
|
Kiitoksia Bigunalle  ...tuo oli mukavasti sanottu  piristi mieltä kummasti  Eipäs kestä Jyyste!  Ihan itse olet sen ansainnut. Mä en turhia kehu koskaan, mutta ilomielin kehun, kun sille annetaan aihetta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
Korrekti
|
 |
« Vastaus #21 : Tammikuu 17, 2007, 19:39:04 » |
|
Herran jestas, muakin olette ehdotellut  Kiitos vain, mutta eiköhän ainakin Jyyste (ja kovan keskustelun alla oleva Goverikin ehkä) kuuluisi olla ennen minua viikon sisäpiiriläisenä. Lukaisen toki päivittäin nykyään foorumeita (aiemmin ei jaksanut hilautua joka foorumille ja Sisäpiiri jäi vaille huomiota) ja silloin tällöin osallistun keskusteluihinkin. Mutta Jyystelle myös minun ääneni  Keep up the good work!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jyyste
|
 |
« Vastaus #22 : Tammikuu 17, 2007, 19:54:25 » |
|
Kiitoksia Korrekti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pego
|
 |
« Vastaus #23 : Tammikuu 17, 2007, 20:42:38 » |
|
Jyyste tai Government on mun ehdotus.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jyyste
|
 |
« Vastaus #24 : Tammikuu 17, 2007, 21:16:15 » |
|
Jos en itteeni äänestäis nii kyl mäki sit varmaa Governmentille antasin äänen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
NeoN
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #25 : Tammikuu 17, 2007, 21:26:21 » |
|
Jyyste tai Government.. Government osaa auttaa melkein "hädässä kuin hädässä" Ja jyyste on taas aika positiivinen heppu kaikin puolin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Netta<3
|
|
|
|
sam1s
|
 |
« Vastaus #26 : Tammikuu 17, 2007, 21:36:14 » |
|
Mitä mä muuten teen tolla jyysteen listalla!?! Ei se taho kuluu, vaikka kuinka tuijjottais...En oo kirjottanu tänne tietääkseni aktiivisesti edes viikkoa ja oon jo ehdolla viikon sisäpiiriläiseks, ku taas Government on ollu täällä ties kuinka kauan eikä oo ollu kertaakaan. Mihin tää maailma on oikeen menossa  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia 
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #27 : Tammikuu 17, 2007, 22:01:43 » |
|
Semmosta se elämä on. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #28 : Tammikuu 17, 2007, 22:04:45 » |
|
tai sitte ylläpito alkaa kierrättää noita vanhoja viikonsisäpiiriläisiä jos ei uusia löydy, mutta olisihan se kiva jos noita uusia saataisin aina 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #29 : Tammikuu 17, 2007, 22:08:01 » |
|
Pliis lostsoul. Kirjottasit nyt oikeen eläkä oo samanlainen ku "ala ikäiset". 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|