Öhöm..
~ Simit voisivat harjata hiuksiaan, ja voisi itse suunnitella kampauksen. (Siis silleen, että voisi valita toiminnon esim. kiharra hiukset yms.)
~ Laukkuja, reppuja
~ Uusi naapurusto, jossa olisi rinteitä ja siellä voisi lasketella tai laskea pulkkamäkeä
~ Olisi hauskaa, jos voisi pyyhkiä pölyt, imuroida, pestä pyykit jne. niinkuin oikeassa kodissa
~ Lisää mattoja, verhoja, ovia yms.
~ Tavaroita, joita on oikeassakin kodissa esimerkiksi säästöpossu, värikyniä, penaali, lankakerä ja puikot neulontaa varten ja semmoista.
~ Jos simi menee töihin, voisi katsoa mitä sim tekee muttei ohjata eikä mitään muuta kun katsoa vain.
~ Parta, hiukset ja kynnet kasvaisivat. Voisi käydä parturissa ja leikata kynnet yms.
~ Sauna! Saunahan tulee vissiin vain Matkoilla - lisäosan mukana, olisi kivaa jos se tulisi ihan alkuperäisenkin mukana.
~ Teineillekin voisi laittaa lävistyksen johonkin paikkaan + napalävistys, jota ei ole vielä vissiin missään lisäosassa tai kamasetissä.
~ Pisamat, luomet, finnit joita täytyisi hoitaa jne.
~ Sairaala! Simi voisi jäädä vaikka auton alle, tai sairastua syöpään tms. ja mennä sairaalaan hoitoon. Sairaalaan voisi myös hakea töihin ^^
~ Realistisimmat ammatit! Tuskin suurin osa on töissä jonakin lehmämaskottina... voisi olla esimerkiksi tarjoilija, taksikuski tms.
~ Voisi päättää simille itse meikin, mutta että näkyisi kun se sim meikkaa itse :-------)
~ Meikkejä voisi ostaa, sanottiinkin tuolla joskus.
~ DVD't ja videot. Voisi ostaa kaupasta jotain OIKEITA leffoja kuten esimerkiksi. Kill Bill jne. ja niitä sitten voisi katsoa - sims versiossa tietenkin.
~ Olisi mahdollista saada kaksoset.
~ Teinitkin voisivat pelehtiä.
~ Oikeiden lehiten tilaamine, esimerkiksi Systeri voisi olla joku 'Simsteri' ja koululainen jne.

~ Olisi mahdollista tehdä ihan oikean vesipuiston, tai huvipuiston jossa on vuoristoratoja tms. Vesipuistossa olisi vesiliukumäkiä, oikeamman näköisiä altaita ja renkaita tms.
Siinä ne kaikki toiveet kai oli