KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 13:57:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä petraisit pelissä?  (Luettu 7059 kertaa)
Napo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #30 : Helmikuu 16, 2008, 15:06:32 »

Mä oon aika samaa mieltä muiden kanssa, vaatteet pitäis vaihtaa joka päivä, ja ne pitäisi pestä ja silittää. Kaikkii tällasii arkirutiineja. Jotain astianpesukoneentyhjentämistä, lakanoiden vaihtoa, imuroimista tmv. Kun simssissä ei oo mitään arkisia juttuja. Sit vois olla kiakkee muutakin kivaa. Hymyilee leveästi
tallennettu
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #31 : Huhtikuu 08, 2008, 16:10:24 »

Itseäni ärsyttää kovasti, kun simit jököttävät aina samoissa vaatteissa. Toki ne voi erikseen vaihtaa, mutta olisi kiva, jos simille voisi valita vaikka 3 arkiasua, ja aina kun simi vaihtaisi arkiasuun (klikaten vaatekaappia), peli arpoisi mikä kolmesta asusta tulisi:) Näin ei itse tarvitsis rämpätä komeroa. Alusvaatteet yms eivät niin kiusaa, koska niitä näkee harvemmin simin yllä.
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
minney
Newbie
*

Profiili WWW
« Vastaus #32 : Lokakuu 21, 2008, 13:58:11 »

-Simit voisivat vierailla toistensa luona
-Erilaisia lattioita
-Pyykkiä
-Simit voisivat harjata hampaansa
-.. ja myös hiuksensa
-Läksyissä ei menisi niin kauaa (onneksi tähänkin on hack)
tallennettu
Katsuhi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #33 : Marraskuu 08, 2009, 19:32:07 »

Öhöm..

~ Simit voisivat harjata hiuksiaan, ja voisi itse suunnitella kampauksen. (Siis silleen, että voisi valita toiminnon esim. kiharra hiukset yms.)
~ Laukkuja, reppuja
~ Uusi naapurusto, jossa olisi rinteitä ja siellä voisi lasketella tai laskea pulkkamäkeä
~ Olisi hauskaa, jos voisi pyyhkiä pölyt, imuroida, pestä pyykit jne. niinkuin oikeassa kodissa
~ Lisää mattoja, verhoja, ovia yms.
~ Tavaroita, joita on oikeassakin kodissa esimerkiksi säästöpossu, värikyniä, penaali, lankakerä ja puikot neulontaa varten ja semmoista.
~ Jos simi menee töihin, voisi katsoa mitä sim tekee muttei ohjata eikä mitään muuta kun katsoa vain.
~ Parta, hiukset ja kynnet kasvaisivat. Voisi käydä parturissa ja leikata kynnet yms.
~ Sauna! Saunahan tulee vissiin vain Matkoilla - lisäosan mukana, olisi kivaa jos se tulisi ihan alkuperäisenkin mukana.
~ Teineillekin voisi laittaa lävistyksen johonkin paikkaan + napalävistys, jota ei ole vielä vissiin missään lisäosassa tai kamasetissä.
~ Pisamat, luomet, finnit joita täytyisi hoitaa jne.
~ Sairaala! Simi voisi jäädä vaikka auton alle, tai sairastua syöpään tms. ja mennä sairaalaan hoitoon. Sairaalaan voisi myös hakea töihin ^^
~ Realistisimmat ammatit! Tuskin suurin osa on töissä jonakin lehmämaskottina... voisi olla esimerkiksi tarjoilija, taksikuski tms.
~ Voisi päättää simille itse meikin, mutta että näkyisi kun se sim meikkaa itse :-------)
~ Meikkejä voisi ostaa, sanottiinkin tuolla joskus.
~ DVD't ja videot. Voisi ostaa kaupasta jotain OIKEITA leffoja kuten esimerkiksi. Kill Bill jne. ja niitä sitten voisi katsoa - sims versiossa tietenkin.
~ Olisi mahdollista saada kaksoset.
~ Teinitkin voisivat pelehtiä.
~ Oikeiden lehiten tilaamine, esimerkiksi Systeri voisi olla joku 'Simsteri' ja koululainen jne. Hymyilee leveästi
~ Olisi mahdollista tehdä ihan oikean vesipuiston, tai huvipuiston jossa on vuoristoratoja tms. Vesipuistossa olisi vesiliukumäkiä, oikeamman näköisiä altaita ja renkaita tms.

Siinä ne kaikki toiveet kai oli Hymyilee
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: