KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 13:56:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Grand Theft Auto  (Luettu 3182 kertaa)
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #15 : Huhtikuu 01, 2007, 20:07:22 »

Ei ole ei, jopa minun luuskallani toimineet, mutta onhan uudessa ainakin trailerin perusteella paljonkin paremmat grafiikat Hymyilee
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #16 : Huhtikuu 01, 2007, 21:29:51 »

Ikävä kyllä trailereiden grafiikalla ei useinkaan oo mitään tekemistä varsinaisen pelin grafiikan kanssa. Tää ei ollu kylläkään niin ihmeellistä graffaa, etteikö vois olla se kuuluisa poikkeus, joka vahvistaa säännön.
tallennettu
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #17 : Huhtikuu 01, 2007, 21:38:13 »

Jep, tuo on kyllä totta. Mutta eihän sitä ikinä tiedä Hymyilee. Olisi tietysti ehkä parempi jo uudistaa grafiikkaakin, koska uuden sukupolven konsoleille tulossa, mutta kunhan panostavat samaan tapaan juoneen ja muuhun, mikä ajaa grafiikkojen edelle. Ainakin minun mielestäni.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #18 : Huhtikuu 01, 2007, 21:43:32 »

Juu, mutta täytyy kyllä sanoa, että juoni ei voi olla huono jos pelataan venäläisellä ja niinkin hienossa kaupungissa kuin new york.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #19 : Huhtikuu 01, 2007, 22:04:34 »

Tuskinpa yksi kaupunki ja venäläinen pelastaa juonta, kun ne ei kerro juonestakaan juuri mitään, mutta pidetään peukkuja, ettei homma oo vaan vanhan kopio vaan oikeasti uutukainen.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #20 : Huhtikuu 01, 2007, 23:04:33 »

Mjoo aina voi toivoa parasta, mutta kyllä on totuttu näkemään jo niin hienoja juonia ja tarinoita rockstarin peleissä, että.<3 Virnist&#228;&#228; Joten en nyt ihan usko, että GTA IV:n tulisi floppaamaan juoni, mutta eihän sitä koskaan tiiä.

Ja onhan GTA IV:lle tehty varmasti jo käsikirjotusta kaiken tämän aikana kun siitä on puhuttukkin san andreaksen jälkeen, koska virallisestihan itse peliä alettiin kehittämään kun tuli Xbox360 ja sitten luultavammin siitä tehdään käännös PS3:lle, mutta, että julkaisut olisi sitten samana päivänä eli tuo kuuluisa 16.10.2007.
tallennettu

Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #21 : Huhtikuu 10, 2007, 11:20:17 »

Meillä on aika moni näistä peleistä, uusimmat ainakin (Ensimmäiset eivät niin houkuttele..)
Ja alun perin mieheni osti kyseisen pelin itselleen, mutta kuinkas kävikään... Minähän siellä olin aika usein pelaamassa. Ainakun hän jäi johonkin "hankalaan" tehtävään jumiin Tiina tuli apuun... He hee...
Eli meillä odotetaan innolla seuraavaa taas.  Virnist&#228;&#228;
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #22 : Huhtikuu 10, 2007, 16:27:51 »

On noi loistavia angstipurkupelejä. Aivot narikkaan ja pelaamaan ja johan lähtee turhat sauhut ulos. En pidä väkivallasta muuten, mutta tää menee jotenkin niin sarjakuvamaiseksi tää GTA-väkivalta, ettei se nostata ihokarvoja.

Vai on Tiina vanhan GTA-gangsta? Hmmm... Uusia puolia nousee esiin Ylläpidon kauniimmasta osapuolesta! Hymyilee leve&#228;sti Pitäisköhän alkaa pelätä... Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #23 : Huhtikuu 10, 2007, 16:35:43 »

Vai on Tiina vanhan GTA-gangsta? Hmmm... Uusia puolia nousee esiin Ylläpidon kauniimmasta osapuolesta! Hymyilee leve&#228;sti Pitäisköhän alkaa pelätä... Iskee silm&#228;&#228;

Juuh... Ei kannata suututtaa, tai tämä blondi tulee ja antaa kunnon virtuaali-selkäsaunan...  Iskee silm&#228;&#228;

Nooh, ei nyt sentään... Ihan kiltti minä olen.... kysykää vaikka, ööh... kysykää vaikka LostSoulilta...
tallennettu

Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #24 : Huhtikuu 16, 2007, 20:22:02 »

GTA:t on ihan hauskaa hupia ja voi purkaa ennemmin huonon päivän ajelemalla siellä ihmisten yli kuin pilaamalla sosiaalisia suhteitansa IRL. Ärsyttävää vaan kun aina pelien alussa itse tehtävät ovat pitkään aivan ylihelppoja ja myöhemmin jotkut tehtävät voivat olla todella rasittavia ja vielä vaikeita suorittaa joka ei luo ainakaan allekirjoittaneelle hirveästi halua tahkota samaa pitkää tehtävää kymmeniä kertoja peräkkäin.

San Andreaksenkin kanssa kävi niin että joku tehtävä jota olin tahkonnut jo muutaman pelikerran verran meni läpi ja sitten ensimmäistä kertaa peli kaatui sitten ennen kuin kerkesin juoksemaan tallennuspisteelle.

San Andreaksessa on muutenkin hauskoja esim. kioskien ravipelaaminen N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228; Kerran suutuspäissäni jonkun tehtävän mokattuani ja meinasin lopettaa pelailun niin päätin käydä ensin pelaamassa, ajattelin etten sitten tallenna suotta tilannetta kun olen hävinnyt rahani. Pistin sitten koko omaisuuteni (siinä vaiheessa jo melko suuri) koneeseen sille hevoselle jolla oli suurin kerroin (=epätodennäköisin voittaja) ja kuinkas kävikään. Sain sellaisen läjän rahaa että huhhuh. Eipä sen jälkeen tarvinnut miettiä ambulanssi- tai palomiestehtäviä kun rahaa löytyi loppupelin ajan Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #25 : Huhtikuu 22, 2007, 13:42:51 »

Mjoo ja sitten niissä ravipeleissä voi kivasti huijaa niin saa ilmasta rahaa. Itellä on kaikissa saveissa san andreaksessa maksimimäärä rahaa tuon pienen huijauksen takia, mutta se ei siis aina toimi, mutta useinmiten kyllä.

Jos jotain tämä huijaus kiinnostaa niin tässä se tulee: Eli helpoin tehdä tämä siellä montgomeryn betting shopissa. Kun olet saanut save paikan sieltä Catalinan asunnolta sieltä metästä niin ajat sinne ja tallennat. Sitten sieltä meet sinne betting shoppii veikkaat vaan jotain vaikka viidellä dollarilla. Sitten katot, että mikä hevonen niistä voittaa sitten otat load gamen ja sama rundi uusiks ja veikkaat sillä värillä olevaa hevosta mikä voitti ja kaikki rahat peliin.

Toimimis prosentti tällä huijauksella itsellä on ollut noin 50 %, mutta, että hyvin tämä toimii.
tallennettu

Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #26 : Huhtikuu 22, 2007, 18:48:10 »

Jos nyt vielä palataan noihin graffoihin niin mielestäni ne ei ole oikeen muuttunut GTA kolmosen jälkeen ollenkaan. Mielestäni kolmoses on hyvät graffat tänäkin päivänä. En kyllä ole paljoa pelannut näitä nuorempia GTA-sarjan pelejä mutta sen verran että pystyn tämän sanomaan.
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: