Ryan V.D. Busschen
Newbie

|
 |
« : Tammikuu 07, 2007, 14:30:11 » |
|
Moro!
Minä sain nhl 07 joululahjaksi. Ja minä olin iloinen asiasta. Eka kerta kun minä pelasin sitä niin löyty heti + ja- puolet.
+Tshekin liiga mukana (hyvä juttu) +Vanhat ligat mukana eli (Sm-liiga,Elitserien,Kansaiv.& NHL) +Sm liigassa uusi joukkue eli (Kalpa)
- Ei ihan kaikki pelaajat mukana jotkut pelaajat pitää luoda - Ei ole Koko sveitsin liigaa mukana (ainoastaan Davos on mukana pelissä)
T: Ryan V.D. Busschen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vänskä
|
 |
« Vastaus #1 : Tammikuu 07, 2007, 19:18:00 » |
|
niin toi nyt ei kerro sen pelillisist ominaisuuksist mitään... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You´ll never walk alone...
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #2 : Tammikuu 07, 2007, 22:51:04 » |
|
Niin missäs kaikki bugit miinuksista ja aloitus ongelmat jnpp.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #3 : Tammikuu 07, 2007, 22:57:27 » |
|
No hyvä jos et ole vielä saanut bugisadetta niskaasi. Onhan pelissä paljon hyvää, mutta ikävä kyllä jo viikon pelaamisen jälkeen alkaa pelin hohto himmentyä bugien ja pelin helppouden vuoksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #4 : Tammikuu 07, 2007, 23:57:05 » |
|
Itte pelaan ainaki paljon mieluummin 06.. Jotenki vaa tuntuu paremmalta, vaikka graffat onki hieman huonommat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selanne
Harrastelijapelaaja

chealsea nhl on kuitenkin parempi peli kuin fifa
|
 |
« Vastaus #5 : Tammikuu 10, 2007, 18:26:49 » |
|
en mä ainakaan tee mitään Sveitsin liigalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #6 : Tammikuu 10, 2007, 23:36:16 » |
|
Jos pitäs valita mitkä euroopan liigat ottasin niin kyllä se ois Venäjän liiga, Sveitsin liiga ja SM-liiga. Hei daa. Kaikki hyvät suomalaiset ketkä ei oo päässy/halunnu mennä pelaa Sveitsin liigassa. Sveitsin liiga muutenkin on yksi Euroopan tasokkaimpia jääkiekko liigoja. Veikkaan, että Venäjä on kyllä ykkönen, mutta kumminkin. Näin sanoisin. Eli jos uudistuksia seuraavaan NHL:ään. Niin turhat Ruotsin liiga ja Tsekin liiga ja tilalle nuo kaksi parempaa liigaa. en mä ainakaan tee mitään Sveitsin liigalla.
Hmm no teetkö muka sitte jollain Ruotsin liigalla. Sveitsin liiga paljon tasokkaampi ja kiinnostavampi kuten jo edellä tulin maininneeksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #7 : Tammikuu 11, 2007, 07:07:42 » |
|
En nyt ihan turhaksikaan sanoisi Ruotsin liigaa. Ihan yhtä mukavaa vaihtelua sekin on kuin Sveitsinkin liiga olisi. Ruotsin liiga on kuitenkin hyvätasoinen, sisältää paljon suomalaisia ja kyllähän niitä naapureita on hauska päästä ohjastamaan aina välillä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #8 : Tammikuu 11, 2007, 20:34:40 » |
|
Mielestäni ruotsi ja svetisin liiga on hyvä olla mukana, koska molemamt on kuitenkin kohtis tasokkaita, mutta itse en näe hyötyä sille, että on saksan tahi tsekin liiga mukana. Mieluummin jompikumpi pois ja sveitsi tilalle. Näin täällä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #9 : Tammikuu 13, 2007, 13:02:02 » |
|
Sveitsi ja Venäjä peliin, mutta kaikki bugit sun muut pois sieltä. Sitten NHL olisi aika täydellinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #10 : Tammikuu 13, 2007, 13:25:37 » |
|
Olishan se, mutta mikään peli ei ole koskaan ollut aivan täydellinen, imo.  Lähelle on päästy kyllä monasti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #11 : Tammikuu 13, 2007, 20:06:33 » |
|
Mjaa. No sanotaan, että täydelliseksikin kutsutuissa peleissä on löytynyt bugeja. San Andreas olisi ollut sellainen paremmilla grafiikoilla ja ilman bugeja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #12 : Tammikuu 14, 2007, 11:32:46 » |
|
Uh...no tuosta olen eri mieltä. Hyvä se oli, mutta kuten kaikissa GTA-peleissää niin siinäkin oli raivostuttavia tehtäviä. SA:ssa mm. auton pomputtelu ja tanssimispelit oli aivan syvältä. PC-versiossa ei auttanut, vaikka olisi kuinka hyvä rytmitaju. Erityisesti auton pomputtelussa vastustaja veti täydet pongot melkein koko ajan ja itse piti arvailla, kuinka paljon etukäteen tai jälkikäteen oikean kohdan pitää pompauttaa autoa, kun oikealla kohdalla se ei toiminut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #13 : Tammikuu 15, 2007, 09:21:49 » |
|
Hyvin noi auto ja tanssimis tehtävät PS2 ja lootalla toimi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #14 : Tammikuu 15, 2007, 15:06:11 » |
|
Hyvin noi auto ja tanssimis tehtävät PS2 ja lootalla toimi.
No hyvä jos ne edes jossain toimi kunnolla. Olikohan se nyt SA vai VC, jossa oli niitä kauko-ohjattavalla helikopterilla lentelemistä vaativia tehtäviä? Tais olla molemmissa... Ne oli kanssa TODELLA rasittavia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|