KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 11:12:32 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paikkalukitus FIFA-peleihin!  (Luettu 3575 kertaa)
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #15 : Joulukuu 29, 2006, 17:50:14 »

Jaahas. Taas näköjään tuli typo. Tuo on kyllä jo niin raju, että se pitää editoida. Virnistää Virnistää Virnistää

Hyvä yritys, mutta kerkesin ottaa siitä jo lainauksen... *evil laugh*    Virnistää
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #16 : Joulukuu 29, 2006, 17:52:05 »

Ei se mitään kävin sen jo, joka tapauksessa editoimassa. Virnistää
tallennettu

Rainmaker
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #17 : Joulukuu 29, 2006, 20:26:18 »

FIFA:sta puhelen. Oon säätänyt sen automaattisen vaihtamisen minimiinsä, mutta pois en ole saanut millään. Jostain syystä FIFA vaihtaa mulle puolustaessa miltei 100% varmasti pelaajan, joka ei ole pallon ja maalin välissä ja silläpä on sitten helppo puolustaa. Jos joku tietää, miten tuon automaattisen vaihtamisen saa kokonaan pois niin kertokaa ihmeessä!

kun fifassa laitetaan se pelaajanvaihtoavustus minimiin, pelaajanvaihtoa ohjataan vasemmalla tatila ja x-nappulalla
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #18 : Joulukuu 29, 2006, 21:56:01 »

FIFA:sta puhelen. Oon säätänyt sen automaattisen vaihtamisen minimiinsä, mutta pois en ole saanut millään. Jostain syystä FIFA vaihtaa mulle puolustaessa miltei 100% varmasti pelaajan, joka ei ole pallon ja maalin välissä ja silläpä on sitten helppo puolustaa. Jos joku tietää, miten tuon automaattisen vaihtamisen saa kokonaan pois niin kertokaa ihmeessä!

kun fifassa laitetaan se pelaajanvaihtoavustus minimiin, pelaajanvaihtoa ohjataan vasemmalla tatila ja x-nappulalla

Öööö...Ensinnäkin ongelmani ei koskenut sitä, että miten vaihtoavustuksen aikana voin vaihtaa aktiivista pelaajaa vaan sitä, miten avustuksen saa kokonaan pois. Toisekseen pelaan PC:llä, joten tatit ja X:t jää aika vähälle käytölle. Kiitos kuitenkin avustusyrityksestä, vaikka vastasitkin ihan eri ongelmaan.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: