KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 11:10:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HERÄTYS  (Luettu 3428 kertaa)
sambakalkkuna88
Newbie
*

Profiili
« : Joulukuu 23, 2006, 16:11:31 »

Tohon NHL hommaan nyt jotain järkeä! Joka joulu monet pelaajat saa pukilta uusimman änärin ja tulee pelaa sitä nettiin. Kohta ne huomaa miten siellä pelataan ku VÄHINTÄÄN 80 % vastustajista huijaa jollakin tapaa. Ens vuonna pukki tuokin nhl 2k8. Eikä olis edes kovin älyttömän suuri homma muuttaa sitä nettipelin toimintaa....
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Joulukuu 23, 2006, 17:28:30 »

Vaikeudesta en tiedä, mutta raivostuttavaa toi cheattaaminen on kyllä ja se pitäisi saada kitkettyä pois kokonaan.  Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä.   Vihainen
tallennettu
Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 23, 2006, 22:11:58 »

Vaikeudesta en tiedä, mutta raivostuttavaa toi cheattaaminen on kyllä ja se pitäisi saada kitkettyä pois kokonaan.  Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä.   Vihainen

Tuota huijaamista on tapahtunut jo 04:Sta lähtien, milloin pelaajien arvoja muutetaan maaleja resetoidaan, quitti-bugit jne.jne.
Eiköhän se ole aika selväksi tullut asia että EA Sportsia  ei kiinnosta korjata noita cheatteja.
Kun oikein mietin EA:n NHL sarja on ainoa pelisarja mitä olen pelannut jossa ei millään tavalla koiteta kitkeä cheattausta. Käytännössä yksi pätsi tulee joka joka vuonna ja se ehkä korjaa jotain... sen jälkeen annetaan p...an olla.
tallennettu

EASO record since nhl 2003  1215-624-52
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Joulukuu 23, 2006, 22:31:04 »

Kuulostaa todella ikävältä... Surullinen Enpä ole netissä pelannutkaan juuri, mutta ihan yksinpeliäkin varten oon jo pitkään odotellut patchia korjaamaan kaikenlaista. Ikävä kyllä senkään suhteen ei ole kuulunut mitään.
tallennettu
sambakalkkuna88
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 24, 2006, 23:42:39 »

Se auttais jo, että jos pelaaja edes käy windowssissa ni tulee automaattinen tappio. Tiedän että sitten tulee niitä vahinkoja et vaikka virustorjunta ohjelma alkaa huutaa tai vahingossa painat windows nappulaa, mutta silti niitä vahinkoja kävis paljon vähemmän kun nykyää noita cheattauksia. Ne siis tapahtuu windowssin kautta, jos ei pelaajaa päästetä windowssiin kesken pelin, ei pysty myöskään huijata. Tai ainakin maalin resetointi ja bug-quittaukset tehdään windowssin kautta.

Minimi mitä EA vois tehdä olis resetoida vaikka kaikkien yli 2100 - pisteisten pisteet vaikka just siihen 2100:aan. Ei monia innosta yrittää päästä listaykköseks, kun TUR800MN huijari on siellä ylivoimaisilla pisteillä.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 28, 2006, 00:11:20 »

Mitä turhaa meet sinne nettiin pelaamaan jos siitä ei tuu muutaku vinkumista. No täytyy kyllä sanoo, että noi pitäis saada kitkettyy pois, koska toi on silti törkeetä. Ei oo mun mielestä mitää järkee tollasessa typerässä huijaamisessa. Sehän vie koko ***** nettipelin idean. Saman tien vois jättää koko nettipelin pois jos ei osata cheattareita kitkee pois!
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Joulukuu 28, 2006, 00:16:34 »

Se on osa peliä ja siitäkin on maksanut jo peliä ostettaessa, joten en ymmärrä, miksi tätä palvelua ei sitten ole kehitetty siihen suuntaan, että siitä saataisiin toimiva. Oishan se käsittämätöntä, jos mitään patcheja ei tulisi peliin, joka bugittaa pahasti. Sama pätee online-osuuksiinkin. Tässä suhteessa olen itsekin todella pettynyt EA:n toimintaan, jos NHL07:sta puhutaan. Edelleenkään ei ole tullut kuin yksi patch ja sekin koski jotain nettipelifeelua. Ei yhtään patchia itse peliin.   Surullinen
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #7 : Joulukuu 28, 2006, 00:18:53 »

Mennään huutaa ea:n pääkonttoriin, että patchiä ******* NHL 07:aan ja heti!!
tallennettu

Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #8 : Joulukuu 31, 2006, 15:51:34 »

Mennään huutaa ea:n pääkonttoriin, että patchiä ******* NHL 07:aan ja heti!!

Hymyilee leveästi  Seuraava pätsi tulee joskus syyskuussa 2007, nimellä NHL 08 jossa on miljoona hienoa uudistusta,jotka tietenkin ovat vaan yhdellä alustalla, mutta niitä mainostetaan kaikille alustoille.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Joulukuu 31, 2006, 16:28:36 »

Hehheh... Kuulostaa varsin ikävältä, mutta myös ikävän realistiselta. Jos patchin tulossa kestää näin kauan niin alkaa väkisin vaikuttamaan siltä, ettei ketään kiinnosta korjata pelin ongelmia. Jos niitä ei tosissaan tule niin parempi protesti lienee se, että siirtyy pelaamaan muita lätkäpelejä ja jättää tämän EA:n raakileen ostamisen väliin.
tallennettu
Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #10 : Joulukuu 31, 2006, 21:51:08 »

Hehheh... Kuulostaa varsin ikävältä, mutta myös ikävän realistiselta. Jos patchin tulossa kestää näin kauan niin alkaa väkisin vaikuttamaan siltä, ettei ketään kiinnosta korjata pelin ongelmia. Jos niitä ei tosissaan tule niin parempi protesti lienee se, että siirtyy pelaamaan muita lätkäpelejä ja jättää tämän EA:n raakileen ostamisen väliin.

Niinpä kun pc:lle ei ole muita hokipelejä kun EA:n
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #11 : Tammikuu 01, 2007, 13:31:12 »

Eikös se 2k-sarja tuu PC:lle myös?
tallennettu