KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 10:58:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elä uudelleen toisen maailmansodan sankarilliset hetket EA:n MOH Vanguardissa  (Luettu 962 kertaa)
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« : Joulukuu 20, 2006, 09:13:34 »

EA ilmoitti eilen julkaisevansa Medal of Honor Vanguardin, suositun ja kehutun Medal Of Honor-sarjan uusimman osan. Medal Of Honor –sarja uudisti ensimmäisen persoonan räiskintäpeli-genren ilmestyessään ensimmäistä kertaa vuonna 1999. Sarjan kivijalkana on aina toiminut autenttisuus ja historian tarkka noudattaminen. Medal Of Honor Vanguard julkaistaan maaliskuussa 2007 PS2:lle ja Nintendo Wii:lle.

Astu korpraali Frank Keeganin saappaisiin 82nd Airborne Divisionissa ja osallistu taisteluihin ympäri Eurooppaa, operaatio Huskystä Sisilian rannalle ja operaatio Varsitystä keskelle natsi-Saksaa. Pääset mukaan eeppisiin taisteluihin, jotka tekivät amerikkalaisista laskuvarjojoukoista sankareita. Uskomattomalla grafiikalla ja eeppisten taisteluiden intensiteetillä varustettu Medal Of Honor Vanguard tekee sinusta tärkeän pelurin Euroopan vapauttamisessa. Sarjan ensimmäisenä Wii-pelinä Vanguard tulee käyttämään täysin Wii:n uudenlaista ohjausmetodia.
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 26, 2006, 22:46:00 »

Eikös tän pelin nimi pitänyt alunpelin olla airborne. Ainakin aiemmin jostain luin että moh airborne 2007:n puolella jne.
tallennettu

mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 26, 2006, 23:27:38 »

Tää on vissiin vielä uudempi MoH peli... Kun Ylläpidon viestissä luki että ilmoitti eilen julkaisevansa MoH Vanguardin.. ja Airborne on jo ollut kauemmin kuin pari päivää tiedossa....
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 27, 2006, 00:01:20 »

No kaitpa meille jossain vaiheessa tullaan jotain infoa tänne kertomaan. Ainakin näin toivotaan.
tallennettu

Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 27, 2006, 01:45:39 »

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 27, 2006, 03:00:20 »

Mjoo niin täytyy tehdä. Vai oiskohan se näin että MoH Airborne oli niinku "only for pc" MoH. Kun pc julkasustakin MoH pelisarjassa rupee olemaan jo hieman aikaa. Miks EA tekee tän muuten pelkästää ps2 ja wiille, koska huhtikuussahan ps3:kin olis jo julkastu ja XBox360 ollu jo vaikka kuinka kauan markkinoilla. Ja tulihan european assaulttikin muistaakseeni kaikille.
tallennettu

DarkMarlboro
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Tammikuu 05, 2007, 20:29:09 »

Vai oiskohan se näin että MoH Airborne oli niinku "only for pc" MoH. Kun pc julkasustakin MoH pelisarjassa rupee olemaan jo hieman aikaa. Miks EA tekee tän muuten pelkästää ps2 ja wiille, koska huhtikuussahan ps3:kin olis jo julkastu ja XBox360 ollu jo vaikka kuinka kauan markkinoilla. Ja tulihan european assaulttikin muistaakseeni kaikille.

Minun tietääkseni MoH Airbone on ns. uuden sukupolven peli, eli se olisi tulossa PS3, Xbox360 ja PC:lle melkein samoihin aikoihin, kun tää MoH Vanguard. Omasta mielestä on hyvä asia, että PS2:lle ja Wii:lle tehdään erit pelit kuin tehdään huonot kopiot MoH Airbonesta. (Call of Duty 3 yritti tätä, mutta hieman epäonnistui siinä suhteessa.)

MoH European Assault tuli Xbox, PS2 ja CG:lle. PC:lle tuli taas MoH Pacific Assault.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Tammikuu 05, 2007, 22:24:01 »

Jaa jaa. No käyhän se tietenki näinki, mutta luulen, että ps2 ja wii versio erkanee silti suht paljon toisistaan. Noh näyttääpä siltä ettei Xbox ole saamassa MoH:ta ollenkaan. Vain ja ainoastaan X360:lle tulee.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: