KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 10:55:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Oletko sinä tai vastustajasi saanut koskaan 5 min jäähyä online pelissä? (Tappelua ei lasketa)  (Äänestys päättynyt: Joulukuu 20, 2006, 19:32:54 )
Kyllä - 0 (0%)
Ei - 6 (100%)
Äänestäjiä yhteensä: 6

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: NHL 07 Nettipeli (kysymys + äänestys/gallup)  (Luettu 2438 kertaa)
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #15 : Joulukuu 28, 2006, 00:12:59 »

Oot oikeassa. Aikanaan siitä tuli "interference"-jäähy, mutta se sääntö muuttui pelikatkoksi. Ikävä kyllä maalitkin hyväksytään 07:ssa aina, vaikka joku olisi maalivahdin alueella häiritsemässä molaria. Näitä ei kait kuitenkaan saisi olla?
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #16 : Joulukuu 28, 2006, 00:20:27 »

Ei ainakaan sillon hyväksytä jos oot kokonaa maalivahdin alueella, mutta esim. jos ohjaat kiekon maaliin ja vain maila on alueella niin sitten maali on hyväksyttävä, mutta et siis voi seistä alueella oottamassa kiekkoa.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #17 : Joulukuu 28, 2006, 00:22:30 »

Ok, kiitos valaisusta. Tämäkin on siis yksi puute lisää pelissä. Voi kun se patchi tulisi joku päivä ja korjaisi edes osan ongelmista...
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #18 : Joulukuu 28, 2006, 00:25:40 »

Tuli tässä mieleen, että nykyään ei oo mahollista tulla liikaa pelaajia jäällä jäähyjä, eikä pelin häirinnästä, eikä myöskään ryntäämisestä. Poikittainen mailakin on jätetty kokonaan pois josta tulee tuo 2+2 jäähy.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #19 : Joulukuu 28, 2006, 00:28:25 »

Paljon parannettavaa riittää kyllä... Herää vaan kysymys, miksi itse peliin ei kiinnitetä niin paljoa huomiota, mutta graafisia kikkailuja jaksetaan vääntää. Pelirealismi kuten esim. säännöt ovat vaan kaventuneet ja menneet huonompaan suuntaan ajan myötä. Mystistä pelleilyä tällainen "kehittäminen".
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #20 : Joulukuu 28, 2006, 00:31:30 »

Taitaa kyllä tosiaan jäädä tämän vuoden nhl ostamatta. Korkeintaan lainaan sen kaverilta. On se kyllä aika paljon helpompi ku aikasemmat. Ownasin kaverinkaa ku pelattii kaksin pelillä samalla puolella. Niin me oltiin Anaheim ja vastustajana idän allstars joukkue ja vaikeimmalla tasolla. Niin takkiin tuli allstarsseille. Aikasemmissa peleissä en oo pärjänny vaikeimmalla. Ainoo tässä on se, että maalien teko on vaikeampaa, joten maalivahdeillekkin on viimein opetettu jotain.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #21 : Joulukuu 28, 2006, 10:46:33 »

Joo toi on toinen ärsyttävä pointti. Ekan peliviikon jälkeen voitin joukkueen kuin joukkueen vähintään viidellä maalilla. SM-liigassa voitan Jokerit melkein aina 10:llä maalilla ja vaikeustaso on viety niin huippuunsa kuin ikinä vaan voi. Oon laittanu kentälle vielä huonoimmat jätkät, mitä jengistä löytyy, mutta sekään ei auta. Ainoa mikä voisi enää auttaa, on joku ohjelma, jolla saisi muokattua jätkien kaikki taidot minimiin, mutta eipä siinäkään olisi mitään järkeä.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #22 : Joulukuu 28, 2006, 15:51:12 »

Jos oikeen muistan 06:sessa oli tuo oikeiden pelaajien taitojen muokkaus mahdollista. Eli esim. Dany Heatleystä oli mahdollista tehdä totaalinen noob jne. Ainakin näin oli ps2 versiossa.
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: