KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 10:51:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Oletko sinä tai vastustajasi saanut koskaan 5 min jäähyä online pelissä? (Tappelua ei lasketa)  (Äänestys päättynyt: Joulukuu 20, 2006, 19:32:54 )
Kyllä - 0 (0%)
Ei - 6 (100%)
Äänestäjiä yhteensä: 6

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: NHL 07 Nettipeli (kysymys + äänestys/gallup)  (Luettu 2438 kertaa)
oskuo
Newbie
*

Profiili
« : Joulukuu 15, 2006, 19:32:54 »

Itse en ole koskaan saanut 5 min yli- tai alivoimaa NHL07 nettipelissä... Kiinnostaisi tietää että onko se edes mahdollista?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 15, 2006, 20:56:07 kirjoittanut oskuo » tallennettu

Älä lähre sinne!!!
Madoman
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 17, 2006, 09:22:23 »

Mä en oo saanut, mutta kaverini sai 5 minuuttisen vai olikohan se 2+2..en oo aivan varma Hymyilee
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Joulukuu 17, 2006, 11:23:27 »

En ole koskaan saanut NHL07:ssa muuta kuin 2min, 5min tappelusta tai ulosajon kentältä. 2+2 ja muut 5min jäähyt on jäänyt näkemättä kokonaan ja epäilenpä, ettei niitä koskaan tulekaan. Sama juttu koskee tupla- ja triplajäähyjä. En ole koskaan saanut tai nähnyt, että samasta joukkueesta rangaistaisiin useampaa pelaajaa kerralla.
tallennettu
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 17, 2006, 13:18:15 »

muistan vanhat kunnon nhl 93 ja 95, niis ainaki pysty vielä saamaan kaks samasta joukkueesta samaan aikaan jäähyn Hymyilee. Mutta uusissa peleissä ei ole tämmöistäkään tapahtunut.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 17, 2006, 18:04:58 »

En oo uusissa onnistunu saamaan tupla jäähyi, mutta oon kyllä saanu neljä tyyppii samaa aikaa boxiin omasta joukkueesta. Hymyilee leveästi Kaks 2-minuuttista ja kaks istu tappelusta. Hymyilee leveästi
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Joulukuu 17, 2006, 20:07:45 »

Maalivahdin alueellakin saa näemmä olla miten huvittaa, eikä siitäkään rangaista...outoa...  Epävarma
tallennettu
Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #6 : Joulukuu 18, 2006, 09:55:37 »

Maalivahdin alueellakin saa näemmä olla miten huvittaa, eikä siitäkään rangaista...outoa...  Epävarma

Kieltämättä on outoa että kaikki herkut on karsittu pois. NHL99:ssä vielä esimerkiksi aina pelikatkoilla pyöri liigan pistepörssi, välillä kun kuvattiin jotain pelajaa ilmestyi ruutuun esim aloitusprosentti ja sijoitus liigassa/joukkueessa kyseisessä tilastossa. Ja kun joku pelaaja oli liekeissä ja teki paljon pisteitä selostajat hehkuttivat Hart trophysta.  Ne oli vain pieniä "turhia" lisiä peliin mutta toivat yllättävän paljon sisältöä.

Tuntuu että vuosivuodelta EA panostaa enemmän hienoon käärepaperiin kuin karkkiin itseensä. Sinäänsä sääli että nämä kaikki pikkujutut jäävät vuosivuodelta vähemmälle,
tallennettu

EASO record since nhl 2003  1215-624-52
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Joulukuu 18, 2006, 17:26:28 »

Olen ikävä kyllä samaa mieltä tuosta karkkivertauksesta. Monia hyviä asioita jää pois, toki uusiakin hyviä tulee tilalle, mutta valitettavasti se grafiikka on suurin muutos jo monessa uusitussa versiossa. Tämä viimeinen kismittää edelleenkin aivan sairaasti, kun ostaessani vielä luulin, että PC-versiokin sisältää Skill Stickin, kuten mainoksissa hehkutettiin. Missään mainoksessa ei vaan viitsitty todeta, että tämä ei kuulu PC-versioon. Ehkä halpamaista mainoskikkailua tai sitten ajattelemattomuutta, mutta kuitenkin todella ärsyttävää.  Nolostunut
tallennettu
jL
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #8 : Joulukuu 22, 2006, 21:50:41 »

Onko mitään väliä, pelaako nettipeliä vai yksinpeliä - noiden sääntöjen suhteen, siis. 06:sta en tiedä, mutta 07:ssa ei rankkareitakaan enää ole, vaikka 2005:ssä niitä vielä vihelleltiin. Olen pelannut peliä jo pari kuukautta, mutta vasta eilen asia tuli mieleen, joten ei kai muutos huonokaan ole..
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Joulukuu 22, 2006, 23:26:41 »

Kyllä PC-versiossa rankkarit on ainakin, vai mitä versiota tarkoitat?
tallennettu
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Joulukuu 23, 2006, 09:39:49 »

Onko mitään väliä, pelaako nettipeliä vai yksinpeliä - noiden sääntöjen suhteen, siis. 06:sta en tiedä, mutta 07:ssa ei rankkareitakaan enää ole, vaikka 2005:ssä niitä vielä vihelleltiin. Olen pelannut peliä jo pari kuukautta, mutta vasta eilen asia tuli mieleen, joten ei kai muutos huonokaan ole..
Kyllä PC-versiossa rankkarit on ainakin, vai mitä versiota tarkoitat?
Joo kyllä boxillakin rankkareita jaellaan.....
tallennettu
oskuo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : Joulukuu 23, 2006, 23:51:30 »

Ja ps2 versiossa on rankkarit...
tallennettu

Älä lähre sinne!!!
sambakalkkuna88
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #12 : Joulukuu 24, 2006, 23:45:46 »

PC-versiossa ei ole rankkareita. Mulle ei ainakaan ole tullu yhtään, siis kesken pelin. Pelin jälkeen kyllä tulee jos jatkoaika on vielä tasan. Mutta 2+2 sais tulla ehdottomasti takas ja se 5 min. Myös huitominen mikä oli 06 sais tulla takasin, vaikkakin paljon lievempänä, ettei aina osuis.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #13 : Joulukuu 25, 2006, 12:42:13 »

PC-versiossa ei ole rankkareita. Mulle ei ainakaan ole tullu yhtään, siis kesken pelin. Pelin jälkeen kyllä tulee jos jatkoaika on vielä tasan. Mutta 2+2 sais tulla ehdottomasti takas ja se 5 min. Myös huitominen mikä oli 06 sais tulla takasin, vaikkakin paljon lievempänä, ettei aina osuis.

Mulle on kyllä tullut rankkareita kesken matsinkin, joten homma on vaan ollut tsägästä kiinni sun kohdalla. Rangaistusten osalta oon ehdottomasti samaa mieltä kanssas.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #14 : Joulukuu 28, 2006, 00:04:01 »

Anyway ei tuosta tuu aidossa jääkiekossakaan rangaistusta. Omasta kokemuksesta tiedän kun oon ite pelannu sitä 5 vuotta, mutta muistaakseeni pelikatko tulee jos säätää kiekon kanssa maalivahin alueella, mutta muuten saat vaikka seistä siinä jos haluat. En vaan usko, että valmentaja siitä tykkää. Meinaan nääs oikeessa jääkiekossa.
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: