|
Milsa
|
 |
« : Joulukuu 11, 2006, 22:31:37 » |
|
Itse olen BSän suurkuluttaja, olen tehnyt varmaan lähemmäs kaksisataa vaatetta tms. Sims 2 peliin. Nykyään tulee vietettyä enemmän aikaa BSän kuin itse pelin kanssa:D Tykkäättekö te muut tehdä itse esim. vaatteita peliin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitähän sitä sanoisi? Ups?
|
|
|
Miimu
Newbie

|
 |
« Vastaus #1 : Joulukuu 15, 2006, 21:47:12 » |
|
En tee.. Eka pitäs opetella lataamaan muiltaki ku virallisilt sims2 sivuilt.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #2 : Joulukuu 16, 2006, 10:13:06 » |
|
Teen joskus. Oon vielä aika huono siinä, mutta kyllä muutama on ladattavaksikin päätynyt.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #3 : Joulukuu 17, 2006, 13:12:51 » |
|
En tee kun en osaa. + En osaa käsitellä kuvan muokkaus ohjelmaakaan niin on se jo aika hankalaa siinä vaiheessa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Milsa
|
 |
« Vastaus #4 : Joulukuu 17, 2006, 14:35:29 » |
|
En tee kun en osaa. + En osaa käsitellä kuvan muokkaus ohjelmaakaan niin on se jo aika hankalaa siinä vaiheessa.  Mutta tämähän on loistava syy opetelle kuvanmuokkauksen aakkoset! Se on taito josta on aina hyötyä:P Gimppi on oikein hyvä ilmainen kuvankäsittelyohjelma ja siihen löytyy tosi kattavat tutoriaalit suomeksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Milsa
|
 |
« Vastaus #6 : Joulukuu 19, 2006, 00:55:07 » |
|
Tiina, ohjeet löytyvät näppärästi suomeksi ja kuvitettuina radosims.comista. Tarvitset The Sims 2 BodyShopin, joka tulee pelin mukana, ja jonkin kuvankäsittelyohjelman ja sen käyttötaitoa. Radosimsistä löytyy ohjeet BSän alkeiskäyttöön, vähän edistyneenpään käyttöön ja tekstiversio joka on hyödyllinen etenkin aloittelijalle. Vaatteiden yms teko on suurimmaksi osaksi kuvankäsittelyä, joten tärkeintä on piperryshimo ja kuvankäsittelyohjelman käyttötaito
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #7 : Joulukuu 22, 2006, 11:01:15 » |
|
Tuleehan sitä joskus tehtyä (huonoja) vaatteita. Vielä ei ole ollut niin paljon ylimääräistä aikaa, että olisi jaksanu älyttömästi panostaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
TuomaZ
|
 |
« Vastaus #8 : Helmikuu 17, 2009, 20:36:57 » |
|
Mutta, miulla ei aukee se body shop. Muut kansiot aukeaa paitsi se ei? Tiiättekö syyn??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #9 : Helmikuu 17, 2009, 21:40:33 » |
|
Eikös Body Shop ole ohjelma eikä kansio?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TuomaZ
|
 |
« Vastaus #10 : Helmikuu 17, 2009, 21:47:14 » |
|
Nii ohjelma siis
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Milsa
|
 |
« Vastaus #11 : Helmikuu 17, 2009, 23:37:11 » |
|
Käynnistäthän oikeasta paikasta, ja oikeaa versiota? Eli sieltä uusimman koneelle asentamasi lisäosan luota..  BS on joskus todella hidas käynnistyjä. XPllähän se löytyy näin: Käynnistä, Kaikki ohjelmat, EA Games, Uusin lisäosa joka sinulla on, ja sieltä The Sims 2 BodyShop
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TuomaZ
|
 |
« Vastaus #12 : Helmikuu 18, 2009, 20:13:45 » |
|
Joo oikean version löysin mutta tiiättekös miten voi tehä ladattavia esineita simsiin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|