KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 10:40:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Battlefield 2142 Whoop Ass Challenge -turnauksen pääpalkintona 10 000 €!  (Luettu 979 kertaa)
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« : Joulukuu 11, 2006, 18:19:20 »

EA Finland järjestää yhteistyössä Assembly Organizingin kanssa Battlefield 2142 Whoop Ass Challenge -turnauksen keväällä 2007. Peliturnaukset kasvattavat jatkuvasti suosiotaan, ja EA Finland odottaa Battlefield
2142:n herruudesta ja ennennäkemättömästä rahapalkinnosta taistelemaan ennätysmäärän joukkueita. Turnaukseen voi ilmoittautua 15.1.2007 saakka. Ensimmäinen vaihe toteutetaan online -karsintaturnauksena
helmi-maaliskuussa ja finaali pelataan huhtikuussa 2007. Battlefield 2142 on sotapelien aatelia, ja se jatkaa EA:n menestynyttä Battlefield-pelisarjaa.

Battlefield 2:n Suomen mestaruuden ja kansainvälisen Qpad Battlefield 2-turnauksen voittaneen Team Logitechin johtaja Risto Pärssinen tietää suomalaisen pelaamisen tason: ”Ammattipelaajia ei Suomesta vielä löydy, mutta useita puoliammattilaisia kylläkin. Suomessa ei järjestetä rahapalkinnoiltaan merkittäviä turnauksia vielä niin paljoa, että sillä eläisi, mutta lisäansioita pelaamisella pystyy hankkimaan. Suurin osa nykyisistä aktiivipelaajista on yli 18 vuotiaita ja Whoop Ass Challengen 10 000 euron potti houkuttelee turnaukseen varmasti myös paljon uusia pelaajia”.

Historiallisen 10 000 euron pääpalkinnon saajan lisäksi myös muut finaalivaiheeseen päässeet joukkueet palkitaan EA:n ja Creativen tuotepalkinnoilla. Yhdessä joukkueessa pelaa 8 jäsentä, joiden lisäksi varapelaajia on yhdestä viiteen.

Turnauksen kotisivut löytyvät osoitteesta www.assembly.org/2142.

Battlefield 2142:n suositusikäraja on 15 vuotta, ja pelin on kehittänyt ruotsalainen Digital Illusions.

Lisätietoja pelistä löytyy osoitteesta http://suomi.ea.com/bf2142

tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 11, 2006, 21:23:45 »

Rupes kiinnostaa tuo turnaus. Mut en mä siinä pärjäis ku en oo mikään pro fps peleissä + mulla itellä ei oo tota peliä. Ei toimi tällä romulla=(=(
tallennettu

MrKnife
Vieras
« Vastaus #2 : Joulukuu 11, 2006, 21:38:21 »

osallistuisin heti jos vanhemmat antaisivat
tallennettu
LostSoul
Vieras
« Vastaus #3 : Joulukuu 13, 2006, 11:36:12 »

voisin osallistua mutta en tykkää oikee tollasista turnauksista Hymyilee leveästi ennemmi lahtaan kavereita nii pitkää et kukaa ei jaksa pelaa mua vastaa ja hankin kavereitte kans uuden peli Virnistää
tallennettu
Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2006, 18:47:10 »

Jostain tulee 6kk päästä iloinen mies.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: