KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 10:27:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Scarface The world is yours  (Luettu 2716 kertaa)
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« : Joulukuu 07, 2006, 09:05:30 »

Onko kukaan muu jäänyt koukkuun tähän peliin? http://www.scarfacegame.com/
Aloin tätä pelaamaan tuossa pari päivää sitten ja eilenkin tuli istuttua yli neljä tuntia puteen pelaamassa. (kait tämä peli tähän topicciin kuuluu?)
Tämä peli on kyllä mielestäni paljon parempi kuin "GTA Liberty City Stories"...
Grafiikka nyt ei ole ihan parhaammasta päästä, mutta pelattavuus on hyvä.
Sekin on mielestäni erittäin mukavaa että pienemmät tehtävät eivät ole "pakko" järjestyksessä. Eli jos epäonnistut yhden "pikku tehtävän" kanssa ei tarvi heti perään uudestaan samaa yrittää, vaan se tarjoaa uutta tehtävää.  (ymmrtiköhän kukaan tuosta mitään? Paitsi henkilöt jotka ovat pelanneet sitä...)
Pystyt lahjomaan poliiseja ja jengejä että jättävät sinut rauhaan. Hankit mainetta jotta pääsistit takaisin "kunkun" paikalle. Myyt ja ostat huumeita. Tapat vihollis jengejä "alueeltasi", valtaat takaisin kaupungin pala palalta...
Suosittelen tätä peliä kaikille jotka pitävät GTA peleistä.  HUOM! Ikärajaksi on kyllä laitettu 18K että sen mukaan sit..
tallennettu

mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 07, 2006, 09:46:46 »

En oo ennen kuullut kyseisestä pelistä. Pitääpi kattoa arvosteluja yms. niin ehkä kuuluu pukin konttiin, tosin en paljoa pelejä pyydä ku ostan 360 (nyt on perus loota) mutta ehkä tuon scarfacen vois pyytää, jos kerran on GTA tyylinen, mutta parempi.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 07, 2006, 14:58:30 »

Hetkinen siis pelaatko tota psp:llä. Ja mitä tänään katoin kun puolenkuunpeleissä kävin niin siellä tuo lisänimi oli ollut eri nimellä. Meinasin vaan siis sen takia kun GTA liberty city stories on psp peli. Vaikka onhan se julkastu myös ps2:selle. Jos ps2:lla pelaat suosittelen ostamaan myös San Andreaksen. Loistavin GTA peli tähän mennessä.
tallennettu

Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 07, 2006, 19:40:19 »

Meillä on nuo kaikki "uusimmat" GTA-pelit. PS2:sella niitä on tullut pelattua. Onhan tuo San Andreas paras noista tähän asti, mutta suosittelen kokeilemaan myös tätä (yllä mainittua Scarfacea). On mielestäni kyllä oiken hyvä peli kans. Muistaakseni Jenkeissä top ten listoilla...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2006, 08:14:41 kirjoittanut Tiina_77 » tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 08, 2006, 00:04:30 »

Niin tarkotit nyt tätä Scarfacea? Jos sitä tarkotit niin se on kyllä joululahja toive listalla, mutta katotaan nyt tuleeko. Ku on jo vcs:t sun muut siellä. Hymyilee leveästi
tallennettu

mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Tammikuu 24, 2007, 08:35:20 »

On melko hyvä peli. Ite ainaki tykkään noita huumeita välitellä Iskee silmää
tallennettu
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Helmikuu 02, 2007, 16:20:01 »

Sit se vasta kivaa onkin kun alkaa olla niitä 15 kg lasteja... niistä tulle kivasti rahaa. Parhaimillaan tällä hetkelle taitaa tulla niistä "ajoista" yli 4 milliä... Iskee silmää
Eli meillä on peli edelleen kovassa käytössä, välillä vaan tapellaan että kenen vuoro on pelata "omaa" profiiliaan.
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Helmikuu 02, 2007, 17:13:20 »

En osta kyllä viellä kun nyt on muuta ostettavaa, mutta herätitte mun kiinnostuksen.
tallennettu

mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Helmikuu 02, 2007, 18:23:15 »

Hymyilee leveästi Joo alkaa vaan välillä nyppimään kun on niin samanlaisia tehtäviä alussa, Felixillä eka tapetaan joku/kuljetetaan huumeita sitten ostetaan huumeita ja myydään, mutta käy välillä jotain muuta tekee niin jaksaa, ja onhan siinä noita kaikkia auto kilpailuita yms.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #9 : Helmikuu 02, 2007, 18:49:23 »

Onks gta tyylinen vapaa aika eli saa räsikii ja tappaa miten tahansa kenet tahtoo?
tallennettu

mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Helmikuu 02, 2007, 21:59:23 »

Ei noita siviileitä oikein voi tappaa, mutta jengiläisiä pystyy, ja liikkua saa missä vain.
tallennettu
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #11 : Helmikuu 06, 2007, 17:14:31 »

Jos oikein haluaa "räiskiä" nostattaa tuon "Gang-heat":in korkealle, ja sen jälkeen lähtee jonkun jengin kimppuut. korkea gangheat aiheuttaa enemmän jengiläisiä kimppuusi... Pitää vaan muistaa laskea se jos menee tekemään huumekauppoja, mutten voi saada huonon diilin.
tallennettu

Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #12 : Huhtikuu 13, 2007, 13:43:03 »

Tämähän alkaa jo käymään mahdottomaksi... Onko kukaan muu päässyt peliä melkein loppuun asti? Jos on, niin olisko antaa vinkkejä miten parhaiten kannattaa käydä "keräämässä tuotot" omistamistaan paikoista ilman että sinne joku kerkee kyökkäämään ja tuhoomaan paikan?
Olen jo muutamaan kertaan yrittänyt, mutta menee vaan hermot. Yhden paikan kun kerkeet "pelastamaan" seuraavaan paikkaan jossain toisella puolella "mailmaa" hyökätään...
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: