palikka1
Newbie

|
 |
« : Joulukuu 05, 2006, 15:52:11 » |
|
Viime vuonna kun tuli ostettua tuo joulupaketti, nyt olisi kiinnostusta saada vain ne 20 uutta tavaraa, mutta mistä ne oikein saa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #1 : Joulukuu 05, 2006, 17:42:49 » |
|
Jaapa, en osaa sanoa. Mahtaiskohan virallisten sivujen kautta onnistua yksittäisten tavaroiden lataaminen maksua vastaan...
Tuo on kyllä aika ikävää rahastusta tuo uus stuff pack, ku viime vuonna tuli jo melkein samanlainen...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #2 : Joulukuu 06, 2006, 00:42:26 » |
|
Virallisilta sivuilta saa tietääkseni paketin, jossa on kaikki kamapaketin uudet tavarat, mutta siihen tarvii kuulemma luottokortin, enkä sen tarkemmin edes tiedä, mistä päin kyseisiä sivuja tämä löytyy.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
|
|
|
|
EA_tuom0
|
 |
« Vastaus #3 : Joulukuu 07, 2006, 15:28:54 » |
|
EA Linkin kautta voi ostaa Joulun Kamasetin miniversion, joka sisältää pelkästään uudet esineet, eli 10 esinettä ja 10 asustetta. Hinta on 5,99 euroa, mutta EA Link valitettavasti vaatii luottokortin. Valitettavasti, jos sellaista ei siis omista.  EA Linkin voi ladata tuolta: http://www.ea.com/ealink/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #4 : Joulukuu 08, 2006, 22:11:48 » |
|
Onkohan tuohon ealinkiin luottamista. En melkeen koskaan luota netissä mihinkään netti kauppaan mikä vaatii luottokortin numeroa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #5 : Joulukuu 08, 2006, 22:16:18 » |
|
Onkohan tuohon ealinkiin luottamista. En melkeen koskaan luota netissä mihinkään netti kauppaan mikä vaatii luottokortin numeroa.  Eli käytännössä et osta netistä mitään. Kyllä tuo nettikauppa on jo ihan turvallista, varsinkin isot toimijat, kuten nyt vaikka EA tai Amazon. Itse olen ostanut luottokortilla vaikka mitä, eikä ole ollut ongelmia. Tosin, aikuisviihdesivuille en välttämättä korttini numeroa antaisi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atashi
Newbie

Kohti ääretöntä, ja sen yli.
|
 |
« Vastaus #6 : Joulukuu 09, 2006, 07:37:10 » |
|
Kyllä tuo nettikauppa on jo ihan turvallista, varsinkin isot toimijat, kuten nyt vaikka EA tai Amazon. Itse olen ostanut luottokortilla vaikka mitä, eikä ole ollut ongelmia. Tosin, aikuisviihdesivuille en välttämättä korttini numeroa antaisi.
Samaa mieltä, itsekin ostan tunnetuista/isoista firmoista kortilla ja hyvin on palvelu pelannut. Kannattaa vähän katsoa kuka myy ja käyttää asiassa omaa älyään. Jos myyjänä toimii joku Ali Baba ja 40 rosvoa, osoite on, jossain kamelin kyttyrän takana 3, niin on mun mielestä oma syy jos korttia "höylätään" sen jälkeen loppuun kulumiseen saakka.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #7 : Joulukuu 09, 2006, 12:30:39 » |
|
No joo en kyllä mä ainakaan millekkään aikuis viihde sivuille antais. Pitääpä kattoo jos joskus tuon ealinkin latais.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #8 : Joulukuu 10, 2006, 12:17:59 » |
|
EA Linkin kautta voi ostaa Joulun Kamasetin miniversion, joka sisältää pelkästään uudet esineet, eli 10 esinettä ja 10 asustetta. Hinta on 5,99 euroa, mutta EA Link valitettavasti vaatii luottokortin. Valitettavasti, jos sellaista ei siis omista.  EA Linkin voi ladata tuolta: http://www.ea.com/ealink/Eihän se ees oo kallis. Ehkä mä en vihaakaan teitä ihan niin paljoa  Nyt pitää vaan repästä luottokortti jostain. En ihan usko että isä innostuu tommosesta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
EA_tuom0
|
 |
« Vastaus #9 : Joulukuu 20, 2006, 16:27:10 » |
|
EA Linkin kautta voi ostaa Joulun Kamasetin miniversion, joka sisältää pelkästään uudet esineet, eli 10 esinettä ja 10 asustetta. Hinta on 5,99 euroa, mutta EA Link valitettavasti vaatii luottokortin. Valitettavasti, jos sellaista ei siis omista.  EA Linkin voi ladata tuolta: http://www.ea.com/ealink/Eihän se ees oo kallis. Ehkä mä en vihaakaan teitä ihan niin paljoa  Nyt pitää vaan repästä luottokortti jostain. En ihan usko että isä innostuu tommosesta. Kyllä isä simistä innostuu, kun vaikka sanot, että ostat muuten tolla rahalla tupakkaa. [/vitsi] 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #10 : Joulukuu 20, 2006, 20:59:01 » |
|
EA Linkin kautta voi ostaa Joulun Kamasetin miniversion, joka sisältää pelkästään uudet esineet, eli 10 esinettä ja 10 asustetta. Hinta on 5,99 euroa, mutta EA Link valitettavasti vaatii luottokortin. Valitettavasti, jos sellaista ei siis omista.  EA Linkin voi ladata tuolta: http://www.ea.com/ealink/Eihän se ees oo kallis. Ehkä mä en vihaakaan teitä ihan niin paljoa  Nyt pitää vaan repästä luottokortti jostain. En ihan usko että isä innostuu tommosesta. Kyllä isä simistä innostuu, kun vaikka sanot, että ostat muuten tolla rahalla tupakkaa. [/vitsi]  Nii, mä aina sauhuttelen tuolla takapihalla  Pitää nyt vähän pyydellä, kun tuli hyvä numero matikankokeesta  Muoks. Jej se suostu. Kuus euroa on kuulemma halpa hinta 10- kokeesta 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 20, 2006, 21:01:30 kirjoittanut Sparrow »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #11 : Tammikuu 12, 2007, 21:59:50 » |
|
Hei muuten, tuli vielä mieleen, että jos noi ostaa tuolta netistä, nii pystyykö niitä tallentamaan jotenki cd:lle tjn. vai onko se sitten niin, että jos mun sims2/kone kaatuu, niin mun pitää ostaa ne tavarat uudestaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #12 : Tammikuu 12, 2007, 22:37:55 » |
|
Mäki jäin tota miettii, mutta suosittelisin ainakin jos ostat jotain tavaraa koneelle netistä niin suosittelisin ulkosta kovalevyä. Silloin ainakin saisit ne tallennettua muutakuin koneen sisään. Ulkoinen kovo ei kovin helposti pitäisi kaatua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #13 : Tammikuu 12, 2007, 23:14:27 » |
|
No isällä kai semmonen on, että eikai ne niin kamalasti voi viedä tilaa, ettenkö vois laittaa niitä siihen o.o
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #14 : Tammikuu 13, 2007, 12:09:22 » |
|
Niin eikös ne niinku tuu pakatussa paketissa. Niin tallennat sen pakatun paketin niistä sinne ulkoselle ja sitte ne puretut laitat sinne minne kuuluuki. Koska se pakattu pakettihan jää kumminkin aina talteen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|