|
EA_tuom0
|
 |
« : Joulukuu 04, 2006, 10:23:46 » |
|
Varmaan aika monia kiinnostaa, minkälainen uusi Sims-sarja tulee olemaan. Käykää suomi.ea.comista tsekkaamassa tuoreita faktoja pelistä: http://suomi.ea.com/news/10546/Jonkin verran tulee pelikokemus muuttumaan. Eli enemmän tehtäväpohjaisuutta ja yhteensopivuutta etenkin läppärien kanssa on parannettu. Antakaa palautetta, miltä teidän mielestänne tuon perusteella vaikuttaa ja oletteko hankkimassa?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2007, 15:04:24 kirjoittanut EA_tuom0 »
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
|
|
Kalmisto
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Joulukuu 04, 2006, 18:16:09 » |
|
Olihan tuo mielenkiintoa herättävä, mutta tuskin hankin ainakaan heti. Ensin voisi vaikkapa päivittää konettaan..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #3 : Joulukuu 04, 2006, 18:26:20 » |
|
Ah, ehdin jo tuolla toisessa threadissa kysyä lisätietoa...
Ei kyllä oikein mulla sytytä...siis miten tuo nyt eroaa normaalista Sims 2:sta? Tuossahan vaan "pakotetaan" pelaaja pelaamaan tarinaa, mutta noita tarinoitahan on ollut vapaaehtoisena jo tuossa Sims 2:ssa. Tai siis ainakin tarinoiden tekeminen on ollut mahdollista (ja yleistä), ja EA:n valmiisiin perheisiinhän on aina liittynyt jokin tarina. Ei kyllä itelle oikein nappaa tuo...mieluummin ottasin lisää lisäosia...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #4 : Joulukuu 04, 2006, 20:49:34 » |
|
No sen näkee sitte, että millanen toi on kun se tulee kauppojen hyllylle. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Milsa
|
 |
« Vastaus #5 : Joulukuu 11, 2006, 22:33:51 » |
|
Teki mieli alkaa parkua kun tieto tästä tuli, olin juuri 4 tuntia repinyt tietoa Vuodenajoista ja tunkenut radosimsiin, alkoi siis olla melkoinen yliannostus päivitystä, ja sitten- ei, taas uutta tietoaXD No, nukuin yön yli ja jaksoin taas innostua. Vaikuttaa ensinäkemältä hyvältä, tavoitteellisuutta. Vou. Vähän tosin hirvittää se, ettei peliin (kai) saa ladattuja osia... Rakentamisen ja sisustuksen kohdalla se ei ole ongelma, mutta vaatteiden:D Olen niin tottunut käyttämään itse tehtyjä. Erityisen innokkaasti odotan Castaway osaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitähän sitä sanoisi? Ups?
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #6 : Joulukuu 17, 2006, 13:15:07 » |
|
Hmm. Tätä ei vissiin saa mitenkään yhdistettyä sims 2:seen, että sais niinku kaikki nää vanhat tavarat siitä mukaan tähän uuteen. Jos sais ni ois aika kivasti tavaroita. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Milsa
|
 |
« Vastaus #7 : Joulukuu 17, 2006, 14:34:18 » |
|
Tämä vaikuttaa todella lupaavalta, koukuttaa varmasti myös monia niitä joille sims 2 on liian "päämäärätön". Vähän hirvittää miten selviää ilman ladattuja _hiuksia_ (*turhamainen*). Kattelin tuohon tulevien lisäosien kansia, aika pöheille näyttivät.. etenkin Castaway. Saa nähdä miten himopelaajat ottavat tämän omakseen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitähän sitä sanoisi? Ups?
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #8 : Joulukuu 22, 2006, 11:19:10 » |
|
Vaikuttaa ensinäkemältä hyvältä, tavoitteellisuutta. Vou.
Erityisen innokkaasti odotan Castaway osaa!
Jotenki ei vaan (edelleenkään) mulle nappaa tuo uus peli yhtään. Ihan turhaa...samoja asioita siinä kumminkin tehdään kuin alkuperäisessä, mutta nyt peli ilmeisesti neuvoo pelaajaa, mitä pitää tehdä ja miten. Argh! Mulle just toi the Sims 2:n "vapaat kädet" -tyyli on ollut sitä parasta antia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
Bruins
|
 |
« Vastaus #9 : Tammikuu 07, 2007, 17:36:09 » |
|
Käväsin lukemassa tuon EA_tuom0n linkin ja totesin että kyllä se tulee olemaan sims2 ja sen lisäosat jotka aion hankkia kun ei oikein jaksa innostaa täysin uusi peli.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|