|
Ape
|
 |
« : Marraskuu 29, 2006, 14:38:45 » |
|
Kun menee tänne foorumi-sivulle ja yrittää kirjautua sisään tämä ilmoittaa, että salasana väärin.. Kun menee etusivulle ja kirjautuu siinä olevassa laatikossa kaikki toimii hyvin ja sen jälkeen foorumille tullessa on kirjautunut sisään.
Mikä foorumin kirjautumis-jutuissa on vioittunut? Ennen se toimi hyvin. Tämä on toistunut pari päivää FF:llä ja IE:llä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 29, 2006, 17:02:14 » |
|
Sama ongelma aina silloin kun pitää loggaa sisään (mutta vain koulussa ja kirjastossa) kotikoneille on salasana tallennettu ja se pysyy aina
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 29, 2006, 18:44:32 » |
|
Minulla oli aiemmin ongelmana se, että etusivulta pystyin usein kirjautumaan sisään, mutta jos menin suoraan keskustelu-nappulan kautta ja sitten yritin kirjautua niin tulos oli sama kuin sinullakin Ape. EA:n porukat lupasivat tutkia asiaa, mutta ilmeisesti asiaan ei ole löytynyt vastausta, koska ongelma jatkuu kohdallasi. Toisella yrittämällä pääsin kuitenkin aina sisään tai viimeistään kolmannella. Kyllästyin siihen ja laitoin automaattisen sisäänkirjautumisen, kuten mYst!cen viisaasti mYst!ckin teki. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 29, 2006, 19:29:35 » |
|
Mikä foorumin kirjautumis-jutuissa on vioittunut? Ennen se toimi hyvin. Tämä on toistunut pari päivää FF:llä ja IE:llä.
Ei siihen ole koskettu lainkaan... Oletko kokeillut poistaa keksit yms. koneeltasi? Ainakin minulla juuri äskettäin kirjautuminen toimi mainioisti täällä forumin puolella.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ape
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 30, 2006, 19:26:59 » |
|
Ei siihen ole koskettu lainkaan... Oletko kokeillut poistaa keksit yms. koneeltasi?
Ennen toimi siis hyvin. Evästeet olen poistanut jo moneen kertaan toimimattomuuden aikana.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 30, 2006, 19:56:02 » |
|
Ja ei siltikään toimi vaikka oot poistanu keksit?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ape
|
 |
« Vastaus #6 : Joulukuu 01, 2006, 14:24:50 » |
|
Juuri näin..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #7 : Joulukuu 01, 2006, 17:11:22 » |
|
No onneks mulla tää kirjautuu automaattisesti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #8 : Joulukuu 01, 2006, 20:23:07 » |
|
Juuri näin.. Laita automaattinen kirjautuminen tai "ikuinen sisälläolo" päälle. Niin minäkin tein ja nyt toimii ok.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mizrachi
Pelaaja

Rock.
|
 |
« Vastaus #9 : Joulukuu 02, 2006, 00:17:33 » |
|
Aluks oli sama ongelma mutta nyt ei kun on aina kirjautuneena sisään 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vänskä
|
 |
« Vastaus #10 : Joulukuu 02, 2006, 10:38:30 » |
|
mul on kans toi ikunen sisalolo paal mut silti pitaa joka kerta kirjautuu erikseen sisaan... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You´ll never walk alone...
|
|
|
|
Ape
|
 |
« Vastaus #11 : Joulukuu 02, 2006, 10:39:02 » |
|
Laita automaattinen kirjautuminen tai "ikuinen sisälläolo" päälle. Niin minäkin tein ja nyt toimii ok.
Tämähän minulla on aina ollut, mutta kun joudun poistamaan evästeet vähintään kerran viikossa. Sen jälkeen pitää siis kirjautua aina uudestaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #12 : Joulukuu 02, 2006, 11:41:23 » |
|
Laita automaattinen kirjautuminen tai "ikuinen sisälläolo" päälle. Niin minäkin tein ja nyt toimii ok.
Tämähän minulla on aina ollut, mutta kun joudun poistamaan evästeet vähintään kerran viikossa. Sen jälkeen pitää siis kirjautua aina uudestaan. Voithan poistaa evästeitä yksitellen, eikä kaikkia kerrallaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ape
|
 |
« Vastaus #13 : Joulukuu 02, 2006, 15:24:49 » |
|
Tämähän minulla on aina ollut, mutta kun joudun poistamaan evästeet vähintään kerran viikossa. Sen jälkeen pitää siis kirjautua aina uudestaan. Voithan poistaa evästeitä yksitellen, eikä kaikkia kerrallaan. No en kyllä jaksa sellaista alkaa tekemään, kun kaikki saa nopeasti yhdestä napista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #14 : Joulukuu 02, 2006, 17:34:30 » |
|
Onhan se helppoa juu, mutta jos esim. teet sen haittaohjelman poistajalla niin valitset kaiken ja poistat vain sisäpiirin cookien poistettavien listasta. Ei ole vaikeaa, eikä sen puoleen rasittavaa tai aikaa vievääkään. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|