KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 10:03:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: The Battle for Middle-earth II - lisäosa kaupoissa!  (Luettu 1612 kertaa)
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« : Marraskuu 29, 2006, 09:07:28 »

The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™ II, The Rise of the Witch-king™ -lisäosaa on toimitettu kauppoihin tänään. TROTWK (hieno lyhenne) lisää peliin mahdollisuuden pelata pahan puolella Keski-maan eeppisissä taisteluissa.

Lisäosa on täynnä jännittävää sisältöä ja mukana on mm. Täysin uusi faction, kokonaan uusi yksinpelikampanja ja uusia yksiköitä kuuteen olemassa olevaan  factioniin. Uusi yksinpelikampanja kertoo tarinan noitakuninkaan noususta valtaan ja Arnorin kuningaskunnan, Aragornin esi-isien kodin valloituksesta. Jotta pelaajat voisivat todella kokea Keski-maan pahan puolen, he voivat nyt pelata Angmar-factionissa niin  skirmish-, multiplayer-, kuin War of the Ring-moodeissakin. Create-A-Hero: täysin uusi ja erilainen Troll-luokka antaa pelaajille mahdollisuuden entistä luovempaan sankarin muokkaukseen. Lisäksi mukana on uusia aseita ja suojia. War of the Ring, Risk-tyylinen meta-peli tarjoaa mm. päivitetyille armejille kestävyyttä ja uuden valloitusdynamiikan.

The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II, The Rise of the Witch-king vaatii The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II pelin toimiakseen ja sen ikäsuositus on Suomessa PEGI 11+.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2006, 09:16:27 kirjoittanut Ylläpito » tallennettu

Osku
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 17, 2006, 13:36:13 »

Onko tämä jo todella kaupoissa, vai onko julkaisua siirretty? Itse en ainakaan ole ko. peliä missään kaupassa nähnyt ja eräät nettikaupat siirtävät arvioitua julkaisupäivää aina vain eteenpäin.

//Edit: Ea-suomen sivuillakin lukee julkaisupäivän kohdalla ympäripyöreästi: "tulossa".
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2006, 13:40:30 kirjoittanut Osku » tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 17, 2006, 13:45:28 »

Kyllä se on jo kaupoissa. Oon nähny sen porvoon citymarketissa. En ole vain ostanut kun ei oo alkuperäistäkään tullut ostettua johtuen huonosta koneesta.
tallennettu

Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Joulukuu 17, 2006, 14:32:20 »

Juu mä näin ton pelin perjantaina kun käytiin Heinolan citymarketissa Virnistää Itse en ole lord of the rings fani enkä muutenkaan ole katsonut koko leffoja joten ei oikein kiinnostanut kyseinen peli  Hymyilee
tallennettu
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 17, 2006, 22:29:08 »

Olin eilen Hyvinkään Prismassa, siellä oli tuo uusin osa. Sitten siellä elektroniikka kulmassa oli yks pretty girl from EA mainostamassa uusimpia Simssejä, BFiä ja Supermania ja muita uusia pelejä. Vähän oli muuten sillä mukana nätti pahvinen lumiukko jolla oli EAn logo silmät ja kaikkee Virnistää
tallennettu
EA_tuom0
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 20, 2006, 11:13:03 »

Onko tämä jo todella kaupoissa, vai onko julkaisua siirretty? Itse en ainakaan ole ko. peliä missään kaupassa nähnyt ja eräät nettikaupat siirtävät arvioitua julkaisupäivää aina vain eteenpäin.

//Edit: Ea-suomen sivuillakin lukee julkaisupäivän kohdalla ympäripyöreästi: "tulossa".

Pahoittelen. Olin missannut tuon ilmestymispäivän päivittämisen, eli inhimillisestä virheestä oli kyse. Olen vastaisuudessa tarkempi. Hymyilee Peli siis ilmestyi kauppoihin marraskuun lopussa.
tallennettu

hollow voice says "plugh"
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #6 : Joulukuu 26, 2006, 22:44:41 »

No kuhan se sentään on kaupoissa.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: