KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 09:48:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä peliohjaimeksi  (Luettu 2032 kertaa)
Mcfoxx
Newbie
*

Profiili
« : Marraskuu 23, 2006, 20:25:37 »

Millä ohjaimella pelaatte NHL-07 peliä
tallennettu
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Marraskuu 23, 2006, 21:06:10 »

Siis  pelailen xboxilla joten käytän S-ohjainta. Mutta luulenpa että tämä oli tarkoitettu lähinnä PCllä pelaaville. Suosittelen joko konsoliohjainta jossa on liitäntä PCtä varten, noita saa paikoista joissa myydään kaikenlaisia ohjaimia PClle. Tai sitten onhan niitä vain PClle tarkoitettua ohjaimia jotka muistuttavat konsoliohjaimia. Myös semmoisella pötkylällä, mikä nyt sitten onkaan, samanlainen kuin lentokoneissa on, niin semmoisella olen kaverilla pelannut ja sopi todella hyvin peliin, vaikkei yhtä hyvin kuin konsoliohjain.
tallennettu
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 23, 2006, 21:17:51 »

Itsellä on tuommoinen thrustmasterin ohjain, joka on helkutin hyvä omasta mielestäni:

http://www.thrustmaster.com/eng/d_prd.php?p=T40&fam=5

Ainut vaan, että tuo d-pad oli samanlainen kuin tässä > http://www.thrustmaster.com/eng/d_prd.php?p=T44&fam=5
tallennettu
EA_tuom0
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 24, 2006, 15:41:06 »

Siis  pelailen xboxilla joten käytän S-ohjainta. Mutta luulenpa että tämä oli tarkoitettu lähinnä PCllä pelaaville. Suosittelen joko konsoliohjainta jossa on liitäntä PCtä varten, noita saa paikoista joissa myydään kaikenlaisia ohjaimia PClle. Tai sitten onhan niitä vain PClle tarkoitettua ohjaimia jotka muistuttavat konsoliohjaimia. Myös semmoisella pötkylällä, mikä nyt sitten onkaan, samanlainen kuin lentokoneissa on, niin semmoisella olen kaverilla pelannut ja sopi todella hyvin peliin, vaikkei yhtä hyvin kuin konsoliohjain.

Tarkoitat varmaankin joystickia?

NHL 95:sta pelattiin joskus kaverin kanssa kaksinpelinä; toinen näppiksellä, toinen joikkarilla tai hiirellä. Etenkään tuota hiirtä en voi suositella hyvällä tahdollakaan kenellekään.  Hymyilee leveästi
tallennettu

hollow voice says "plugh"
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Marraskuu 24, 2006, 15:48:46 »

Tarkoitat varmaankin joystickia?

Kyllä
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #5 : Marraskuu 24, 2006, 19:33:01 »

Hmm. Mulla on kaks ohjainta pc:lle ostettu joskus vuonna -98 ja niillä pelailtiin sillon nhl 98:a oikein ahkerasti. En tiiä toimiiko viellä ne ohjaimet, koska en oo kokeillu. Virnistää
tallennettu

Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2006, 08:22:20 »

PS2 ohjain adapterilla on hyvä. Toimii nykyään lähes joka pelissä.
tallennettu

EASO record since nhl 2003  1215-624-52
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Marraskuu 25, 2006, 22:06:27 »

Itse ihastuin Logitechin Dualiin (PC:n padi) aikanaan, mutta kun se otti ja hajosi niin sijoitin uudistuneeseen versioon eli Logitechin Rumblepadiin. Tuntuma on entistä parempi, kumit estää luisumisen, värinätehoste on hauska lisä ja tatit on entistäkin tunnokkaampia. Jos tateista ei pidä niin vasurilla voi vääntää vanhanmallista "Nintendo"-ohjainta. Hntakaan ei ole todellakaan paha, joten suosittelen lämpimästi. Itse olen isokätinen ja sopii hyvin niin omaan kuin vaimonkin pienempään kouraan.
tallennettu
Itchel
Tosipelaaja

Tuli kaahailtua; no kyllä tämä tästä...

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Marraskuu 26, 2006, 21:24:35 »

Tuli mieleen tällanen kummallinen kokemus:

Oon kaverin luona, jonka koneessa on kiinni ratti. Ku yritetään pelata NHL99:ä, ohjainvalinnassa oli joystic/joypad/ whatever. Kesti jonkin aikaa, ennen ku huomasin, et sillä ratillakin pysty pelata kyseistä peliä!!! Järkyttynyt Pyörittää silmiään Järkyttynyt Pyörittää silmiään Järkyttynyt Pyörittää silmiään
Että näinkin on tullut NHL:ää pelattua.

EDIT: Ei ihan 07, mutta liittyy asiaan.
tallennettu

LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Marraskuu 26, 2006, 22:43:05 »

Tuli mieleen tällanen kummallinen kokemus:

Oon kaverin luona, jonka koneessa on kiinni ratti. Ku yritetään pelata NHL99:ä, ohjainvalinnassa oli joystic/joypad/ whatever. Kesti jonkin aikaa, ennen ku huomasin, et sillä ratillakin pysty pelata kyseistä peliä!!! Järkyttynyt Pyörittää silmiään Järkyttynyt Pyörittää silmiään Järkyttynyt Pyörittää silmiään
Että näinkin on tullut NHL:ää pelattua.

EDIT: Ei ihan 07, mutta liittyy asiaan.

Kuulostaa hupaisalta...Toimiskoha NHL07 ja Logitechin MOMO yhteistyössä kans? Täytynee testailla joku kaunis päivä. Hymyilee
tallennettu
Mizrachi
Pelaaja

Rock.

Profiili
« Vastaus #10 : Marraskuu 27, 2006, 17:43:22 »

Olisikohan hienoa jos ohjaimena olisi maila jolla ohjata kiekkoa ja alla olisi joku liikeentunnistus matto joka ohjaisi luistelua?  Virnistää
tallennettu
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #11 : Marraskuu 27, 2006, 17:47:48 »

Tossa vaiheessa kannattaa sitte mennä ite pelaa lätkää kavereitten kaa ulos jos noin paljon haluaa aitoutta. Tosin tuommoisetkin simulattori yms.  jutut kehitetään varmasti tuolle tasolle lähi vuosina, tosin voi maksaa aika paljon tommoset vehkeet et voi ite luistella ohjaa mailaa jne. vaikkakin Wii on hieman samanlainen.
tallennettu
Vänskä
Tosipelaaja

Liverpool Football Club Established 1892

Profiili
« Vastaus #12 : Marraskuu 27, 2006, 20:28:53 »

Itte pelaan kaikkii PC pelei , missä ohjain on tarpeellinen  Logitec dual actionilla...

tallennettu

You´ll never walk alone...
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #13 : Marraskuu 27, 2006, 20:34:47 »

Olisikohan hienoa jos ohjaimena olisi maila jolla ohjata kiekkoa ja alla olisi joku liikeentunnistus matto joka ohjaisi luistelua?  Virnistää

Vaimo ainakin tykkäis hyvää, kun kaikki ympärillä oleva kama ois säpäleinä ekan erän jälkeen.  Virnistää
tallennettu
Itchel
Tosipelaaja

Tuli kaahailtua; no kyllä tämä tästä...

Profiili WWW
« Vastaus #14 : Marraskuu 27, 2006, 20:47:22 »

Vaimo ainakin tykkäis hyvää, kun kaikki ympärillä oleva kama ois säpäleinä ekan erän jälkeen.  Virnistää
Aivan varmasti, ja saisit nukkua seuraavan yön sohvalla  Virnistää Iskee silmää Virnistää
tallennettu

LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: