Mcfoxx
Newbie

|
 |
« : Marraskuu 23, 2006, 20:25:37 » |
|
Millä ohjaimella pelaatte NHL-07 peliä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 23, 2006, 21:06:10 » |
|
Siis pelailen xboxilla joten käytän S-ohjainta. Mutta luulenpa että tämä oli tarkoitettu lähinnä PCllä pelaaville. Suosittelen joko konsoliohjainta jossa on liitäntä PCtä varten, noita saa paikoista joissa myydään kaikenlaisia ohjaimia PClle. Tai sitten onhan niitä vain PClle tarkoitettua ohjaimia jotka muistuttavat konsoliohjaimia. Myös semmoisella pötkylällä, mikä nyt sitten onkaan, samanlainen kuin lentokoneissa on, niin semmoisella olen kaverilla pelannut ja sopi todella hyvin peliin, vaikkei yhtä hyvin kuin konsoliohjain.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
EA_tuom0
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 24, 2006, 15:41:06 » |
|
Siis pelailen xboxilla joten käytän S-ohjainta. Mutta luulenpa että tämä oli tarkoitettu lähinnä PCllä pelaaville. Suosittelen joko konsoliohjainta jossa on liitäntä PCtä varten, noita saa paikoista joissa myydään kaikenlaisia ohjaimia PClle. Tai sitten onhan niitä vain PClle tarkoitettua ohjaimia jotka muistuttavat konsoliohjaimia. Myös semmoisella pötkylällä, mikä nyt sitten onkaan, samanlainen kuin lentokoneissa on, niin semmoisella olen kaverilla pelannut ja sopi todella hyvin peliin, vaikkei yhtä hyvin kuin konsoliohjain.
Tarkoitat varmaankin joystickia? NHL 95:sta pelattiin joskus kaverin kanssa kaksinpelinä; toinen näppiksellä, toinen joikkarilla tai hiirellä. Etenkään tuota hiirtä en voi suositella hyvällä tahdollakaan kenellekään. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 24, 2006, 15:48:46 » |
|
Tarkoitat varmaankin joystickia?
Kyllä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 24, 2006, 19:33:01 » |
|
Hmm. Mulla on kaks ohjainta pc:lle ostettu joskus vuonna -98 ja niillä pelailtiin sillon nhl 98:a oikein ahkerasti. En tiiä toimiiko viellä ne ohjaimet, koska en oo kokeillu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pykala
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2006, 08:22:20 » |
|
PS2 ohjain adapterilla on hyvä. Toimii nykyään lähes joka pelissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EASO record since nhl 2003 1215-624-52
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 25, 2006, 22:06:27 » |
|
Itse ihastuin Logitechin Dualiin (PC:n padi) aikanaan, mutta kun se otti ja hajosi niin sijoitin uudistuneeseen versioon eli Logitechin Rumblepadiin. Tuntuma on entistä parempi, kumit estää luisumisen, värinätehoste on hauska lisä ja tatit on entistäkin tunnokkaampia. Jos tateista ei pidä niin vasurilla voi vääntää vanhanmallista "Nintendo"-ohjainta. Hntakaan ei ole todellakaan paha, joten suosittelen lämpimästi. Itse olen isokätinen ja sopii hyvin niin omaan kuin vaimonkin pienempään kouraan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
Mizrachi
Pelaaja

Rock.
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 27, 2006, 17:43:22 » |
|
Olisikohan hienoa jos ohjaimena olisi maila jolla ohjata kiekkoa ja alla olisi joku liikeentunnistus matto joka ohjaisi luistelua? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 27, 2006, 17:47:48 » |
|
Tossa vaiheessa kannattaa sitte mennä ite pelaa lätkää kavereitten kaa ulos jos noin paljon haluaa aitoutta. Tosin tuommoisetkin simulattori yms. jutut kehitetään varmasti tuolle tasolle lähi vuosina, tosin voi maksaa aika paljon tommoset vehkeet et voi ite luistella ohjaa mailaa jne. vaikkakin Wii on hieman samanlainen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vänskä
|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 27, 2006, 20:28:53 » |
|
Itte pelaan kaikkii PC pelei , missä ohjain on tarpeellinen Logitec dual actionilla...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You´ll never walk alone...
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 27, 2006, 20:34:47 » |
|
Olisikohan hienoa jos ohjaimena olisi maila jolla ohjata kiekkoa ja alla olisi joku liikeentunnistus matto joka ohjaisi luistelua?  Vaimo ainakin tykkäis hyvää, kun kaikki ympärillä oleva kama ois säpäleinä ekan erän jälkeen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Itchel