|
BlackMary
|
 |
« : Marraskuu 21, 2006, 17:25:32 » |
|
Siis, miten sinä pelaat Sims 2:ta? Rakennatko taloja, kirjoitatko tarinoita, teetkö elokuvia? Oletko kokeillut haasteita: legacya tai asylumia? Vai teetkö pelkästään hämäriä ihmisristeytyskokeita? Maailma tahtoo tietää! Ite pelaan nykyään lähes yksinomaan legacyani, joka ei kuitenkaan ole ihan varsinainen legacy, koska en ole laskenut pisteitä. Asylumia ajattelin joskus kokeilla, kunhan kyllästyn tuohon legacyyn.  Mulla on joko kuudes tai seitsemäs sukupolvi menossa, eli aika pitkään oon samaa perhettä pelaillut... Vastauksia ja keskustelua kaivataan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
Atashi
Newbie

Kohti ääretöntä, ja sen yli.
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 22, 2006, 08:11:57 » |
|
Minä olen lähinnä rakentelun ystävä. Tuo Legasy ei tulisi onnistumaan minulta alkuunkaan, kyllästyn nopeasti samoihin Simeihin, ja sen jälkeen keksin hauskoja tapoja päästää ne päiviltä, joskin sekin alkaa pikkuhiljaa puuduttamaan (toivottavasti lemmikkielämää palauttaa hengenriiston hauskuuden) kih kih... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 22, 2006, 15:46:01 » |
|
Mulla taas tuo rakentelu vähän tökkii, kun oon niin huono siinä. Teen vaan tosi epäkäytännöllisiä taloja (ja ihan liian suuria). Ja kyllästyin mäkin aikasemmin melko äkkiä yhteen perheeseen, mutta nyt jotenki on vaan ollu niin symppiksiä noi perheenjäsenet, että pakko niitä on pelata, sukupolvesta toiseen.  Ootkos sä onnistunu ilman koodeja saamaan ne kaikki mahdolliset kuolemat? Ite en oo ikään sitä satelliitti-kuolemaa onnistunu saamaan, vaikka yritystä on ollu. (kuulostaa aika pahalta...)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 23, 2006, 17:55:41 » |
|
Mä oon kieroutunu ja tykkään välillä kiduttaa niitä. Mutta normaalisti vaan elätän niitä. Ja rakentelu on aika mukavaa. Yleensä ku rakennan jonku talon jos käytän "motherlodee" niin menee joku tunti.  Se on aika tarkkaa touhuu se talon väsäys.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #4 : Joulukuu 01, 2006, 23:47:59 » |
|
Mä vaan pelaan. Oon kokeillu legacyjä ja muitaki haasteita, mutta en kai oo mitään loppuun asti jaksanu pelata. Parhaimmillaan mulla on ollu kai 13. sukupolvi menossa, sitte piti vaihtaa konetta ja sinne meni. Nyt on ollu vähän ongelmia pelin kanssa ja taas sain uuden koneen eli oon ihan alussa taas. 3. sukupolvi kai nyt. Oon tehny yhen videon ja toisen alotin joskus, mutta tuli tenkkapoo, kun en keksiny miten simistä sais kuolleen näkösen. Vinkkejä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #5 : Joulukuu 02, 2006, 13:12:48 » |
|
Pistä uima-altaaseen ja ota tikkaat pois. Kyllä se sinne hukkuu aikanaan. Sitte ku se rupee hukkuu sinne ni rupeet kuvaamaan. Sitten siitä tulee kuolevan näkönen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #6 : Joulukuu 03, 2006, 17:30:19 » |
|
Mä vaan pelaan. Oon kokeillu legacyjä ja muitaki haasteita, mutta en kai oo mitään loppuun asti jaksanu pelata. Parhaimmillaan mulla on ollu kai 13. sukupolvi menossa, sitte piti vaihtaa konetta ja sinne meni. Nyt on ollu vähän ongelmia pelin kanssa ja taas sain uuden koneen eli oon ihan alussa taas. 3. sukupolvi kai nyt. Oon tehny yhen videon ja toisen alotin joskus, mutta tuli tenkkapoo, kun en keksiny miten simistä sais kuolleen näkösen. Vinkkejä?
Mä nyt tällä hetkellä yritän vaan tuota 10 sukupolven legacya. Sulla ilmeisesti aakkoslegacy ollut tuolloin menossa? Kuolleen näkösen? Siis kuolevan vai ihan kuolleen? Koska ns. kuolleen näkösenhän saat, ku teet toisen muuten just samannäkösen simin, mutta vaan jollain custom-skinillä, esim. todella vaalea/sinertävä tms. Ja jos kuolevan näköstä haluat, niin eikös sitä boolpropilla voi hallita noitakin. Kovat piippuun videoita tehdessä. Onkos sulla muuten suosikkivideota? Mä tykkään tosi paljon noista Jaydeen videoista: http://www.jd-movies.com/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #7 : Joulukuu 04, 2006, 18:36:51 » |
|
Mä nyt tällä hetkellä yritän vaan tuota 10 sukupolven legacya. Sulla ilmeisesti aakkoslegacy ollut tuolloin menossa? Kuolleen näkösen? Siis kuolevan vai ihan kuolleen? Koska ns. kuolleen näkösenhän saat, ku teet toisen muuten just samannäkösen simin, mutta vaan jollain custom-skinillä, esim. todella vaalea/sinertävä tms. Ja jos kuolevan näköstä haluat, niin eikös sitä boolpropilla voi hallita noitakin. Kovat piippuun videoita tehdessä. Onkos sulla muuten suosikkivideota? Mä tykkään tosi paljon noista Jaydeen videoista: http://www.jd-movies.com/En pelannu aakkoslegacya, kun en ollu siihen aikaan vielä mistään haasteista kuullukaan  Mut siis, sen simin pitäs tippua kalliolta alas ja näkyä sitten siinä maassa makaamassa kuolleena. Jos jollain ois koodia, että sais ne nukkuessa näkyvät z:t pois, nii voisin vaan laittaa sen nukkumaan siihen maahan, mut ei oo kauhees hyvännäkösiä ne z:tat  Lempivideota en oo vielä onnistunu löytämään, helmiä löytää harvoin sikojen joukosta  mutta yhen hienon näin youtubessa, mutta enpäs sen nimeä enää muista, mut se oli tosi hienosti tehty.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #8 : Joulukuu 04, 2006, 18:56:14 » |
|
Mut siis, sen simin pitäs tippua kalliolta alas ja näkyä sitten siinä maassa makaamassa kuolleena. Jos jollain ois koodia, että sais ne nukkuessa näkyvät z:t pois, nii voisin vaan laittaa sen nukkumaan siihen maahan, mut ei oo kauhees hyvännäkösiä ne z:tat  Lempivideota en oo vielä onnistunu löytämään, helmiä löytää harvoin sikojen joukosta  mutta yhen hienon näin youtubessa, mutta enpäs sen nimeä enää muista, mut se oli tosi hienosti tehty. Hmm...no tuohon sanosin, et toi boolprop käyttöön. Mutta kun en oo sen käyttöä hirveästi harrastanut, ni en nyt osaa kovin tarkkoja ohjeita antaa...mutta siis jos hakee tuolla vaikka Googlesta, ni pitäs tulla ohjeita. Se mahollistaa simien täyden kontrolloimisen, et saat ne vaikka just kuoleen, kuhan vaan klikkaat. Joo, on tullu iteki törmättyä useampaankin todella huonoon tekeleeseen, mutta noi Jaydeen on kyllä niin hyviä, et oksat pois. Kannattaa oikeasti kattoa. Ja muista ihan hyviä on esim. noissa EA:n the Sims 2 videokilpailuissa pärjänneet pätkät, niitä löytyy virallisilta sivuilta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #9 : Joulukuu 04, 2006, 19:01:03 » |
|
Kokeilin joskus aikaa sitte boolPropilla, mut en ainakaan ite löytäny mitään käytännöllistä. Ja lisäks se sekottaa pelin, jos käyttää paljon, nii en uskalla enää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #10 : Joulukuu 04, 2006, 20:53:56 » |
|
Mä en oo koskaan uskaltanukkaan koskea boolpropiin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #11 : Joulukuu 08, 2006, 14:34:04 » |
|
 Tuskin tuo boolprop tappaa, jos sitä ei liikaa käytä.  Silleen hallitusti, esim. just videoiden tekoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #12 : Joulukuu 08, 2006, 16:14:24 » |
|
Hyviä videoita saa ilmankin sitä. Ongelma vaan on et en tiiä mihin ne tallentuu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #13 : Joulukuu 08, 2006, 17:03:19 » |
|
No tarina-videoita ei kyllä kukaan saa aikaseksi ilman boolpropia.
Ja ne videot menee mun mielestä tuonne Omat tiedostot - EA games - The Sims 2 - Movies -kansioon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #14 : Joulukuu 08, 2006, 22:01:12 » |
|
Täytyyki mennä tsiigaa ku hukutin sen yhen tyypin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|