teemuki030
Newbie

|
 |
« : Marraskuu 16, 2006, 19:17:55 » |
|
Heissan! Rekisteröidyin vasta, ja ajattelin kysyä, milloin tämä nettisaitti on perustettu, ja minkälaisia ihmisiä pidätte kohderyhmänänne? Vastausta odotellessa voisi vaikka pistää pelit pystyyn
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 16, 2006, 19:33:08 » |
|
...mitä kummaa, kirjotin vastauksen, ni Sisäpiiri nakkas mut pihalle...yritetäänköhän mulle vihjailla jotain... Mutta siis, en kuulu Ylläpitoon, mut tässä vastaukset: Saitti avattiin 14.9 ja on tarkotettu kaikille yli 15-vuotiaille pelaamisesta kiinnostuneille (tai ainakin noin olen ymmärtänyt). Tervetuloa joukkoon iloiseen, mukava saada uusia keskustelijoita. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 16, 2006, 19:59:01 » |
|
Jaahas kiintoisaa. Mutta nytkun kerta rekisteröidyit niin rupea myös käymään täällä aktiivisesti etkä vain rekisteröidy nuiden kilpailujen takia, koska tänne tarvitaa paljon aktiivisia ihmisiä lisää. Tääl on niinku semmoset max. 20 tyyppii ketkä käy täällä joka päivä. Sit muut aktiivisimmat 3-5 kertaa viikossa ja sitte seuraava ryhmä onki et just ja just kerran viikossa ja sitte seuraava on sellanen ryhmä et rekkaa vaan kilpailujen takia. Itse kuulun tuohon max. 20 tyyppiä ryhmään. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 16, 2006, 20:14:38 » |
|
...mitä kummaa, kirjotin vastauksen, ni Sisäpiiri nakkas mut pihalle...yritetäänköhän mulle vihjailla jotain... Ei meillä vihjailla, me puhumme suoraan.  Saitti avattiin 14.9 ja on tarkotettu kaikille yli 15-vuotiaille pelaamisesta kiinnostuneille (tai ainakin noin olen ymmärtänyt).
Juuri näin, ei meillä ole sen suurempaa kohderyhmää, kaikki pelaajat ovat tervetulleita, pelasi sitten kerran vuodessa tai kerran tunnissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 16, 2006, 20:16:13 » |
|
...mitä kummaa, kirjotin vastauksen, ni Sisäpiiri nakkas mut pihalle...yritetäänköhän mulle vihjailla jotain... Ei meillä vihjailla, me puhumme suoraan.  *itkeä tihrustaa ja pakkaa tavaroitaan*
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 16, 2006, 20:32:34 » |
|
...mitä kummaa, kirjotin vastauksen, ni Sisäpiiri nakkas mut pihalle...yritetäänköhän mulle vihjailla jotain... Ei meillä vihjailla, me puhumme suoraan.  *itkeä tihrustaa ja pakkaa tavaroitaan* Repesin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 17, 2006, 12:14:16 » |
|
ja tääl sai muistaakseni pälpättää muistakin kuin EA:n peleistä, mutta EA painotteinen kyllä tuppaa olemaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
EA_tuom0
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 17, 2006, 13:00:38 » |
|
ja tääl sai muistaakseni pälpättää muistakin kuin EA:n peleistä, mutta EA painotteinen kyllä tuppaa olemaan  Nimen omaan tarkoitus on puhua pelaamisesta ja peleistä yleensä. Tosin osalle meistä ne EA:n pelit sattuvat vain olemaan tutuimpia, niin niistä myös eniten tietää ja helpoiten tulee puhuttua.. Mutta ei todellakaan ole rajattu vain EA:han, joka on yksi osa pelibisnestä.. ..ja sattuu nyt vain tekemään parhaat pelit. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 17, 2006, 13:36:30 » |
|
..ja sattuu nyt vain tekemään parhaat pelit.  Joo tuo on kyllä lähes totta, just mietin (tuotti kyllä hirveän päänsäryn  ), että suurin osa peleistäni on EA:n, ja varsinkin ne parhaat, ainoat mitkä pistäisin (omista peleistäni) EA:n pelien yläpuolelle olisi CoDit ja muutama microsoftin peli, esim. Halo ja Forza, mutta kyllä nyt on tullut ja on tulossa niin huippu pelejä EA:lta että nam nam... Superman Returns, BF 2142, Carbon, Fast and the Furious, FIFA ja NHL 07,sekä NFL, kyllä ihan vesi herahtaa kielelle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 17, 2006, 15:26:21 » |
|
Kuinkas korkeella jo leijut?  No, mutta kyllä se totta on, että ea:llä on yhdet parhaimmista peleistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 17, 2006, 18:29:04 » |
|
...mitä kummaa, kirjotin vastauksen, ni Sisäpiiri nakkas mut pihalle...yritetäänköhän mulle vihjailla jotain... Ei meillä vihjailla, me puhumme suoraan.  *itkeä tihrustaa ja pakkaa tavaroitaan* Repesin.  Hyvä, että jollakin on hauskaa...  Mua yritetään savustaa pois täältä ja sä vaan repeilet. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 17, 2006, 21:08:02 » |
|
Jaa, en kyllä tajuu miks sait kickit täält, aika outoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 17, 2006, 23:42:42 » |
|
EA tekee hyviä pelejä, oottelen innolla millo EA tekee kunnon 3D MMORPG pelin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 17, 2006, 23:53:20 » |
|
Onkos tuo Warhammer Online: Age Of Reckoning, mmorpg peli? koska se on saanut paljon hyvää keskustelua ja sitä moni odottaa ja se on EA:n ja se on 3D, mutta tosta mmorpgista en ole varma, kun en oikein tiedä mitä se tarkottaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
teemuki030
Newbie

|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 18, 2006, 12:33:28 » |
|
selvä. mukavaltahan tämä saitti näyttäisi näin kun tässä katselee.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|