|
Toniu
|
 |
« : Marraskuu 15, 2006, 17:59:56 » |
|
Yleinen keskutelu alue kaikille CoD peleille mukaan lukien 3:nen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 15, 2006, 19:08:37 » |
|
Codit on ollu loistavia, mut ottaa päähän, ettei sitä tehdä enää PC:lle  Ei se kuitenkaan niin hyvä ollu, että sen takia ostaisin jotain konsolinrakkinetta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 15, 2006, 21:16:17 » |
|
Pääsen huomenna testaamaan kolmosta kaverin luokse. Aattelin pistää siitä sen jälkee pienen arvostelun tänne. (XBox360 versio)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 15, 2006, 21:18:33 » |
|
Hyvä sulle!  Sun kannalta toivon, että peli on taattua COD-laatua, mutta omasta puolestani toivoisin, että se on karmeeta sköndää, ettei harmita niin paljon.  No ei vaineskaan! Mä löydän aina muuta hyvää pelattavaa, joten toivon OIKEASTI, että saat nautinnollisen pelihetken. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 15, 2006, 21:20:38 » |
|
Kiitos... Mietin aluks et pitäiskö kirjottaa toi hymiöillä mut en mie sitte jaksanu. Lol:lissaki oli kauheesti tekemistä kun hymiöillä kirjotin sen yhteen paikkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
EA_tuom0
|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 16, 2006, 16:46:25 » |
|
CoD 2:sta on tullut pelattu netissä (klaanimatseja ja publalla) lukemattomia tunteja. Mainio tatsi mun mielestä siinä, juuri sopivan arcademainen.
Ja sen verran tuosta Supermanista, että ainakin täällä toimistolla 360-demo on herättänyt erittäin positiivisia reaktioita. Mukavaa, tehtäväpohjaista puuhastelua (tuhotaan putoavia meteoriitteja, mätkitään vihollisia jne). Ja näyttää todella hyvältä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 16, 2006, 16:52:40 » |
|
Voisko joku viel varmistaa että toi CoD 3 on myös perus boxille, etten vaa nähny jotain unta kun seikkailin tiltin sivuillla. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
EA_tuom0
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 16, 2006, 17:02:44 » |
|
Voisko joku viel varmistaa että toi CoD 3 on myös perus boxille, etten vaa nähny jotain unta kun seikkailin tiltin sivuillla.  http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/48562tuoltahan niitä löytyy.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 16, 2006, 17:04:59 » |
|
Eli se oli totta, eikä unta, jeeeshhh
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 16, 2006, 23:18:09 » |
|
Olen iloinen puolestasi.  Ja sain tuon CoD 3 arvostelunkin tehtyä tuonne, että lukemaan vaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mizrachi
Pelaaja

Rock.
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 22, 2006, 17:46:43 » |
|
CoDit on kaikki hyviä pelejä paitsi CoD 3, koska en ole vielä testannut  mutta ovat kuitenkin parhaimpia fps pelejä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 23, 2006, 17:52:46 » |
|
Oon samaa mieltä sunkaa. Itellä vaan se huono etten ole pc:llä oikeen päässyt testailemaan missä ne ovat olleet parhaimmillaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #13 : Joulukuu 11, 2006, 17:17:57 » |
|
Eli oon saamassa joululahjaksi 3 version (hetken jo ajattelin olla pyytämättä, kun ostan 360 ens vuoden alussa) ja live aikaa, sitten broidin kaa ostetaan liitin xboxiin, jotta siihen saa yhden USB portin ja yhden PS/2 portin jotka mahdollistavat sen että saan näppiksen ja hiiren kiinni boxiin ---> Nettiin böönaa kaikki noboi =) pelattavuus paranee paljon, sotapeleissä, kun saa siihen hiiren ja näppiksen kiinni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MrKnife
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Joulukuu 11, 2006, 20:47:56 » |
|
no tuosta tajusin vaan puolet mutta mitä sitten... täytyy ostaa 360 että saa halo3 siihe  myös CoD ja jotain muuta huikeeta  (olen odottanut sitä KAUan.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|