KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 09:05:00 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oblivion lisälevy: Knights of the Nine  (Luettu 4888 kertaa)
Aksu
Vieras
« : Marraskuu 13, 2006, 19:09:09 »

The Elder Scorolls IV: Oblivion pelin ensimmäinen lisälevy Knights of the Nine  ilmestyy 21. päivä marraskuuta.
Levyn voi joko ostaa kaupasta tai sen sisältämät uudet tehtävät ja parannukset voi ladata maksullisena http://obliviondownloads.com/StoreCatalog_ProductList.aspx?SubCategoryId=1. Osa uudistuksista on jo nyt ladattavissa.

Lisälevyn hinta on siinä 30€ tienoilla.
PS3:lle ilmestyy oblivionin versio, joka sisältää lisälevyn.

Lisätietoja: http://www.elderscrolls.com/news/press_101706.htm
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #1 : Marraskuu 14, 2006, 14:46:43 »

Erittäin kiintoisaa en jaksanut nyt käydä lukee tota juttuu tuolta joten voikko vastaa tuleeksä lisälevy kans XBox360:n versioon.
tallennettu

maZa
Newbie
*

no one comes closer

Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 15, 2006, 21:28:41 »

ne parannukset voi myös ostaa xboxsille live kauppapaikasta
tallennettu

MEHEHEE ketkä lähtee nyysin halo kolmen microsoftin pelipajalta?
kemppi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 15, 2006, 21:59:16 »

Jaa tommonenkin on tulossa. Voisi kait hankkia. Hymyilee leveästi
tallennettu

heh
LostSoul
Vieras
« Vastaus #4 : Marraskuu 16, 2006, 13:06:33 »

hmm, pitäis varmaa kokeilla oblivionii joskus ku kaikki aina valittaa et se syö koneelta reippaasti tehoja...
tallennettu
Aksu
Vieras
« Vastaus #5 : Marraskuu 20, 2006, 18:45:50 »

Xbox 360:n Oblivion laajennukset saa siis ladattua maksullisena Xbox Livestä. Eli lisälevyä ei oo tulossa.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 24, 2006, 19:39:15 »

Paljos ne maksaa siellä?
tallennettu

mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Marraskuu 24, 2006, 20:14:05 »

Joulun jälkeen ostan X360 Premiumin ja kyllä  tuo Oblivionkin  tulee hankittua, saas nyt kattoa, ehkä tuo lisälevykin, jos mutsi ostaa mulle Live aikaa Virnistää
tallennettu
Zaihou
Himopelaaja

"...There's nothing that whiskey can't cure."

Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 30, 2006, 22:42:03 »

Lainaus
Knights of the Nine will also be available as a Windows boxed product at retail on the 21st. The retail version of Knights of the Nine is a compilation that will include all the other Oblivion downloadable content released to date: Horse Armor, The Orrery, Wizard’s Tower, Vile Lair, Thieves Den, Mehrunes’ Razor, and Spell Tomes.

Knights of the Nine features an all-new faction and quests for noble characters and answers many of the questions surrounding the Ayleid ruins found throughout Oblivion. Players can join a new faction and found their own order of holy knights – leading them into battle against a sorcerer-king and his demonic minions while exploring massive dungeons and searching for legendary relics – the holy armor and weapons of the Divine Crusader.

Kuullostaa liian hyvältä Hymyilee leveästi Pakko tuo on hankkia.
tallennettu

Zaihou
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #9 : Joulukuu 26, 2006, 23:03:51 »

Tuli pukinkontista tuo kyseinen paketti ja voin sanoa, että todella hienoja lisäyksiä tarjoaa. Hymyilee leveästi Suosittelen kaikille Oblivioniin koukuttuneille.
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Joulukuu 26, 2006, 23:07:02 »

Ite en ainakaan viellä oo, mutta ehkä tulevaisuudessa kun saan joskus hankittua täysympyrän. Toivotaan, että kaekki tajuu ton. Hymyilee leveästi
tallennettu

Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #11 : Helmikuu 07, 2007, 17:28:48 »

Mahtavaa!! Tänään tuli postissa "The Elder Scrolls IV OBLIVION"... nyt kun vaan pääsis kokeilemaan sitä vielä... onkos kenelläkään hyviä neuvoja miten päästä alkuun tämän kanssa?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2007, 20:40:01 kirjoittanut Tiina_77 » tallennettu

Zaihou
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #12 : Helmikuu 07, 2007, 21:29:58 »

Se koko pelissä on parasta, että sitä voi pelata miten haluaa, eli ei ole oikeaa, taikka väärää tapaa pelata sitä.

Alkuun pääse hyvin hankkimalla rahaa eri kiltojen tehtävillä ja rahalla sitten ostat itsellesi hyvät kamat ja teet lisää tehtäviä tai raidaat luolia
tallennettu

Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #13 : Maaliskuu 26, 2007, 10:39:28 »

Mulla tuli "pieni" ongelma vastaan tuon "The Elder Scrolls IV OBLIVION":in kanssa.. En sitä ole kovin pitkälle päässyt pelaaman koska mulla peli jumittaa...
Aina samassa kohtaan kun monsu hyppää kimppuun kulman takaa.. ohjelmalle tapahtuu jotain kummaa se heittää mut työpöydälle ja sen jälkeen kun palaat peliin mikään ei enään liiku eikä toimi. Hiiri ei näy kuvassa Esc:llä ei tapahdu mitään.
On ollut pakko tehtävienhallinnan kautta sulkea peli... (ja siellä se näyttää että peli toimii ihan normaalisti)
Tietokonekkin on ihan uusi tuplaprosessorilla sun muilla herkuilla (älä kysy enempää ei oo hajuakaan näistä asioista)
Osaistko joku täällä auttaa asiassa, vai pitääkös tässä lähteä kyseisen pelin foorumeille?
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #14 : Maaliskuu 26, 2007, 15:11:26 »

Tuolta ainakin saattaisi löytyä jotain apua: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion , mutta jos se ei ole tällä hetkellä tärkeä paikka minne olet aina menossa niin tee ensin jotain muuta ja kokeile sitten mennä sinne uudelleen kun olet ensin muuta tehnyt.
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: