|
Ylläpito
|
 |
« : Marraskuu 13, 2006, 11:37:23 » |
|
Keskiviikkona 15.11 klo 18.30 tulee SubTV:ltä "Sims Life"-niminen dokkari The Sims-peli-ilmiöstä. Dokumentissa tutustutaan kuuden Sims-pelaajan oikeaan ja virtuaaliseen elämään.
Dokkarissa selvitetään miten pelaajien virtuaaliminät eroavat oikeasta elämästä ja miltä osin ne ovat samankaltaisia. Pienessä asuntovaunussa asuva tyttö rakentaa Simsissä valtavia lukaaleja tai aloitteleva elokuvantekijä tekee leffojaan Sims-animaatioina. Kolmas pelaaja hukuttaa siminsä uima-altaaseen ja pelottelee kummituksilla simiensä uusia kumppaneita.
Kiinnostava ohjelma kaikille The Sims-faneille, mutta ehdottomasti myös muille! Katsokaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 13, 2006, 14:19:57 » |
|
Kiitos, pitääpi kattoa, voi olla aika mielenkiintoinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 14, 2006, 16:14:40 » |
|
Voi kettu, ku ei näy Subi, haluisin nähdä tuon.  No, ei kai voi mitään...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 14, 2006, 17:33:30 » |
|
pyydä jotain kaveriasi jolla näkyy nauhottamaan se sulle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 14, 2006, 19:24:51 » |
|
Kenelläkään ei oo sellasta komboa, et ois sekä videot, SubTV että mahollisuus nauhottaa niillä videoilla SubTV:ltä. Eikä mulla sitte ois videoita, joilla sitä kattoa.  Menee vaikeaksi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 14, 2006, 19:25:50 » |
|
Niin, no mee kaverilles kattoo 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 14, 2006, 19:28:01 » |
|
En voi, pitää olla yliopistolla. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 14, 2006, 19:39:43 » |
|
Harmi  voi olla aika mielenkiintoinen dokkari 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 15, 2006, 17:26:11 » |
|
Tunnin päästä se sitten tulee. Pitää pistää jo telkkari päälle ettei mee vahingossakaa ohi.  Oon semmonen sankari kyl... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 15, 2006, 17:37:31 » |
|
 , itse lähden juuri puol seittemän, niin täytyy kattoo et ehin ziigaa ton uusinnan sunnuntaina.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 15, 2006, 17:56:24 » |
|
Oukkei. Mikset nauhota:O 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 15, 2006, 21:14:52 » |
|
Oli aika kiintoisa dokumentti. Hyvä et siihen oli tungettu ton Will Wrightin haastatteluja joihinkin väleihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 15, 2006, 23:10:04 » |
|
Oukkei. Mikset nauhota:O  [/quote Koska tulee sunnuntaina uusintana, ellen väärin ymmärtänyt 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 15, 2006, 23:39:00 » |
|
Juu niin tulee paitti se oli kyllä mun mielestä lauantai, mutta mulle se nyt on ihan sama kun olen sen nyt nähnyt.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|