|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #30 : Marraskuu 20, 2006, 22:59:40 » |
|
Joo ehdottomasti  koulun käyntihän on maailman iloisin asia  LOL on taas ihan niin paljon kiiinnostanut ysillä koulu että torstaina istun jälki-istunnossa 8 kertaa tänä lukuvuonna, lintsailusta, pilkkaamisesta yms. syistä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #31 : Marraskuu 20, 2006, 23:06:33 » |
|
Siis se kaveri osio oli ainoo positiivinen asia siinä koulun käynnissä. Meiän fysiikan opettaja ei taas oo muusta puhunutkaan koko vuonna kuin nortista ja ite on viellä kertaakaan istunu jälki-istunnossa ysillä.  Oon ollu kiltti poika.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ari 999
Pelaaja

tos karvapallero
|
 |
« Vastaus #32 : Maaliskuu 08, 2007, 08:44:23 » |
|
Latasin pelin eille yritin tehä siihen acon sit se sano et liian lyhyt salasana ja kokeilin laittaa sen 12 kirjainta ja numeroa ja isoa kirjainta niin sano vielki et liian lyhyt salasana mistä kiikastaa  .
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2007, 08:47:37 kirjoittanut ari 999 »
|
tallennettu
|
tietokone on paras niin olen minäkin d^_^b
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!
|
 |
« Vastaus #33 : Maaliskuu 08, 2007, 16:52:59 » |
|
government ja myst!c yrittää pysyä aiheessa ja ari en tiiä mikä vaivaa kokeile myöhemmin uudelleen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #34 : Maaliskuu 08, 2007, 18:52:48 » |
|
Ofc, mutta oisihan sen aikasemminkin voinu laittaa. Noi meiän viestit on nimittäin lähetetty joku 4 ja puol kuukautta sitte...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #35 : Huhtikuu 17, 2007, 22:26:13 » |
|
Millä servuilla te pelaatte? Ite oon Aegella, just kun aloin pelaamaan, nii kaikki muut siirty Oasisille  Nooo, ei voi mitään  Ärsyttää, ku on kaikki questit Downhangissa, mut jos sinne asti pääsee, nii ei meinaa päästä niiden stone ghostien mitä ikinä läpi sinne minne pitäs 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #36 : Huhtikuu 18, 2007, 10:59:33 » |
|
Ihan mielenkiintoinen peli on, itse pelasin vähän aikaa sitä ja kaveri on pelannut jo hieman pidempään. Mutta jotain siitä puuttui kuitenkin, ja hieman liian paljon pelaajia ja ei oikein se alku innostanut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sparrow
|
 |
« Vastaus #37 : Toukokuu 14, 2007, 21:12:36 » |
|
Vähän mua ketuttaa, kun en tajuu mitään noista ammateista. Nyt sain seuraaki ja lähin thieffaamaan ja tää tyyppi ymmärs ihan hyvin, etten oo ikinä ees kokeillu enkä tajuu mistään mitään ja se selitti mulle oikeen yksinkertasesti ja kiltisti mitä pitää tehä, mutta sitte se otti kaverinsa mukaan, joka ei mitään muuta sanonukaan ku "Noob." "Lol" "omg." ärsytti, ja lähin vetään. Ehkä mä vielä joskus ymmärrän nää thieffaamisen salat 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #38 : Toukokuu 15, 2007, 05:20:57 » |
|
Sitähän sen on, kun eivät muista että joskus he eivät ole tienneet mitään. Pitäisi varmaan joskus mennä kokeilemaan sitä omaa hahmoani taas 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Araroth
Newbie

|
 |
« Vastaus #39 : Marraskuu 11, 2008, 20:17:52 » |
|
Joo oon kokeillu kans kyseistä peliä, ihan hyvän näkönen mutta en muista sit että miks lopetin varmaa ku ei moni kaveri pelaillu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|