|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #15 : Marraskuu 20, 2006, 07:37:55 » |
|
ops siis joo sekotin tuon noihin 3500+ yms. mun moka :/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #16 : Marraskuu 20, 2006, 07:45:03 » |
|
ops siis joo sekotin tuon noihin 3500+ yms. mun moka :/
Juu nou hätä, se on varsin inhimillistä.  Et ole ihan ainoa, jolla on mennyt kuuppa sekaisin, kun Intel alkoi ilmoitella jotain teoreettisia prossutehoja ja sen myötä AMD myös omia lukujaan vastaamaan Intelin ihmelukuja. Nyt kun vielä Intel käyttää käsittämättömiä kirjain-numero-yhdistelmiä niin ei niiden tavarasta ota elävä Erkkikään selvää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #17 : Marraskuu 20, 2006, 11:27:45 » |
|
niimpä... mun kone tuskin pyörittää tota... ku ei se varmaa jaksa pyörittää mIRC, windows live messenger, norton 2k6 internet security (muistaakseni, en muista minkä vuoden...), winamp, yahoo messenger, Xfire, hamachi, ja muutamaa muuta pikku ohjelmaa  kuten 2-6 ConquerOnline client 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #18 : Marraskuu 20, 2006, 16:10:16 » |
|
Ai katos. Katoin vähän väärin. Kyllä se sitte toimii hyvin. Katoin, että vaati 3800 kun en niin tarkkaa sitä lukenu.  3800Mhz? Wau,,, Mahdoit olla elämäs kondiksessa, kun tollasia lukuja tsiigasit, etkä herännyt ajattelemaan sen tarkemmin.  En mä humalassa ollu jos sä sitä meinasit. Harvemmin 15 vuotias on humalassa kotona koneella.  On niitä poikkeuksiakin nähty, mutta kuitenkin. Taisin olla vähän väsyny tai jotain kun en muutenkaan paljoa nuku jne.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #19 : Marraskuu 20, 2006, 17:32:45 » |
|
"Elämän suurimpia kondiksia" on monenlaisia, ei pelkkä känni siihen kategoriaan kuulu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
Itchel
|
 |
« Vastaus #20 : Marraskuu 20, 2006, 18:43:18 » |
|
Oon kauan sitte yrittännä latata tätyä kyseistä peliä, ei toiminut enkä muista, mistä valitteli, mutta oiskohan kohta jo aika jo yrittää uudelleen...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu 
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!
|
 |
« Vastaus #21 : Marraskuu 20, 2006, 19:07:59 » |
|
ehm kun sellanen errori tulee pitää ladata uusiks :/ tai siis asentaa uusiks
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
|
Itchel
|
 |
« Vastaus #22 : Marraskuu 20, 2006, 19:11:42 » |
|
ehm kun sellanen errori tulee pitää ladata uusiks :/ tai siis asentaa uusiks
Tiedän, mutta lataukset epäonnistu sillon toistuvasti. (Siis n.5 kertaa, ku yritin)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu 
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #23 : Marraskuu 20, 2006, 22:37:30 » |
|
"Elämän suurimpia kondiksia" on monenlaisia, ei pelkkä känni siihen kategoriaan kuulu. No se nyt riippuu aika paljon siitä, että miten sen ajattelee. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #24 : Marraskuu 20, 2006, 22:44:14 » |
|
Saa sitä muutenkin elämästä iloa irti kuin kännäämällä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #25 : Marraskuu 20, 2006, 22:45:39 » |
|
Juu, mutta jätänkin tästä heti pari asiaa mainitsematta. Liian häröä tälle foorumille.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #26 : Marraskuu 20, 2006, 22:48:35 » |
|
Ei pliis, saa sitä sitten muutenkin elämästä iloa irti kuin jollain "häröllä" tavalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #27 : Marraskuu 20, 2006, 22:51:59 » |
|
No en jaksa alkaa luettelee muutaku, että elämässä ei ois mitään iloa ilman musiikkia tai pelaamista tai tietokonetta. Kelpaako myst!cille nytte? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #28 : Marraskuu 20, 2006, 22:54:36 » |
|
Varmaan olisi, ei nuo nyt niin iloisia asioita aina välttämättä ole  esim. muut ihmiset ja kaikki jutskut niitten kaa (tarkoitan tietenkin keskustelua) yms. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #29 : Marraskuu 20, 2006, 22:56:56 » |
|
No täytyy sanoo, että kyllä se koulun käynti ainakin mun arkeen piristystä tuo kun ei oikeen muualla kavereita sitte nää jne.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|