|
mYst!c
|
 |
« : Marraskuu 11, 2006, 23:50:34 » |
|
Itse luen mieluiten kirjoja, niistä pääsee parhaiten sisään, ja voi kuvitella kaiken juuri semmoiseksi kuin haluaa. Mutta sitten kun on lukenut kirjan ja jää odottamaan leffaa ja peliä, niin saa pettyä oikein kunnolla. Mitä muuten olitte mieltä, kun Puoliverisessä prinssissä Dumbledore kuoli ja Kalkaros olikin koko ajan Voldemortin puolella (tosin se oli hieman arvattavissakin). Ei sitä olisi kumminkaan ihan heti olettanut että juuri Dumbledore kuolee, kun hän oli mahtavin velho ja kaikkee  *EDIT: Laitettiin spoilerit tummalla, etteivät näy vahingossa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2006, 11:46:13 kirjoittanut Ylläpito »
|
tallennettu
|
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2006, 09:12:02 » |
|
Just nii mystic just nii luulin että joku muu opettaja kuolee
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2006, 09:21:47 » |
|
No siis, se oli kummiski maailman paras velho ja tällee ja aika ratkasevas asemas ku etti niit juttui mil sais Voldemortiin päihitettyy 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 12, 2006, 12:26:24 » |
|
en tue tällaista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 13, 2006, 14:14:33 » |
|
Kukakohan haxas ja pisti mulle ton *EDIT jutun, koska en sitä itse laittanut, vai olinko niin bolessa, etten muista 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atashi
Newbie

Kohti ääretöntä, ja sen yli.
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 13, 2006, 17:50:12 » |
|
Kukakohan haxas ja pisti mulle ton *EDIT jutun, koska en sitä itse laittanut, vai olinko niin bolessa, etten muista  Ylläpito sen siihen lisäsi! Spoilerit laitetaan yleensä tummalla... Tuliko mieleen että joku ei ole vielä lukenut kirjaa...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2006, 17:51:53 kirjoittanut Atashi »
|
tallennettu
|
|
|
|
Atashi
Newbie

Kohti ääretöntä, ja sen yli.
|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 13, 2006, 19:03:14 » |
|
Itse luen kirjat!  Elokuvat olen kattonut kyllä, mutta ei ne oikein kolahda, peleihin en edes suostu koskemaan. Elokuvat on tehty kyllä ihan OK, viimeiseen olin kyllä pettynyt, siitä jäi vähän turhan paljon pois.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 13, 2006, 22:54:13 » |
|
Joo, näyttää aika paljon menevän kirjojen puolelle kannatus 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 13, 2006, 22:56:05 » |
|
*EDIT: Laitettiin spoilerit tummalla, etteivät näy vahingossa.
En oikeen kässää tota mut iha sama 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 15, 2006, 22:34:50 » |
|
Kirjat kirjat. Ja leffat menee, suureksi osaksi Alan Rickmanin takia. Ja David Thewlis oli kans mukava Remuksena. Aika hassua sinänsä, jos viime vuonna tähän aikaan multa olisi kysytty HP:stä, olisin manannut sen alimpaan helvettiin. Sitten mulla niksahti päässä ja luin kaikki kirjat kesän aikana. Eikä kaduta, vaikka taidan olla jo pikkaisen yli tuon kirjasarjan kohderyhmän, ikäni puolesta siis.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 15, 2006, 22:43:29 » |
|
Nuo HP kirjathan ovat kaiken ikäisille suunnattuja, vaikka yleensä luullaan että ne ovat lasten/nuorten kirjoja. Esimerkiksi 65 vuotias isoisäni on lukenut kaikki HP kirjat ja kattonut myös leffat, ja piti niitä ihan kohtalaisina 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Luuvalo
Newbie

|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 16, 2006, 04:58:29 » |
|
Nuo HP kirjathan ovat kaiken ikäisille suunnattuja, vaikka yleensä luullaan että ne ovat lasten/nuorten kirjoja.
Joo, samaa mieltä. Meidän mutsi ainakin tykkäsi niistä, ja tiedän monia "aikuisia" jotka ovat pitäneet kirjoista kovasti. Yksi kaverini luki niitä muksuille iltasatuna ja jäi itse niin koukkuun, että luki puoliverisen prinssin viikonlopun aikana, ja kertoi muksuille vasta sitten että oli ostanut sen, hah... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 16, 2006, 10:52:32 » |
|
Minä olen ollut sen verran laiska että olen vain katsonut leffat. Kait sitä vois jossain vaiheessa lukea nuo kirjatkin. Pelit eivät ole minua kyllä yhtään houkutelleen, jotenkin tuntuu etteivät ole ihan minun makuuni.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MrKnife
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 16, 2006, 11:44:01 » |
|
Leffoja katselen vaan... inhoan kirjoja, paitsi niissä on se hyvä puoli että niillä pystyy hyvin läimäyttää jotakuta
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ryan V.D. Busschen
Newbie

|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 16, 2006, 16:10:09 » |
|
Minun mielestä niin kirja on paras näistä kahdesta muusta vaihtoehdosta. Koska kirjan voi lukea. No jaaaaaa Minä saan päänsärkyä pelistä, jos pelaa kauan. Ja HP elokuvista saan pahoja yöunia.
Ettäs NÄIN!!!!!!!!!!
T:Ryan V.D. Busschen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|