|
mYst!c
|
 |
« : Marraskuu 11, 2006, 23:43:19 » |
|
Kenelläkään muulla kokemusta kyseisestä pelistä? Jos kyllä niin mielipiteitä tänne kiitos, kiinnostaa mitä muut on mieltä pelistä. Omasta mielestäni peli oli aivan surkea. Eniten harmitti nämä tappelukohtaukset. Joutuu pysähtymään keskelle polkua kun vastustaja hyökkää puskasta, eh. Ja sitten isketään vuorotellen. Eikä voi liikkua kesken matsin... Tää alko vaikuttaa jo vähän ku pelais Pókemon korteilla, että pitää vuorotellen iskeä ja ei voi liikkua, huoh.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vänskä
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 13, 2006, 21:05:23 » |
|
onhan se noinkin , mutta kylla sita pelaa kunhan ei vaan hakkaa liian pitään samalla kerralla, sillä tuolloin jne jatkuvat puska tappelut alkavat ottaa päähän... Mutta kyllä mielestäni on ihan kunnollista pelattavaa... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You´ll never walk alone...
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 13, 2006, 22:47:10 » |
|
Joo itse jaksoin pelata 10 min, sen jälkee palasin FIFA 07 pariin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 14, 2006, 14:53:04 » |
|
Mulla oli toi kerran lainassa ni siinä menee suurinpiirtein se 24-26h pelaa se läpi ja peli on välillä uuvuttavan tylsä ja mielestäni pelissä ei ole uudelleen peluu arvoa. Hyvä kokemus niille ketkä fanittavat LOTR-sarjaa. En suosittele peliä ellet tykkää fainla fantasyn tapasista peleistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vänskä
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 14, 2006, 19:46:05 » |
|
joo itte oon nyt pelannu 18,5 tuntii ja 75 % menty läpi... kyl mun mielest iha hyvää ajanvietet 1-2 tuntii ku pelaa putkee 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 15, 2006, 14:29:48 » |
|
Ehkä, ei vaan sovi mulle, kun tykkään enemmän semmosist peleist mis tapahtuu koko ajan. Enkä tommosist mis saa kävellä 20 sec sit tulee puskafaitti ja sit taas kävellään...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 15, 2006, 17:12:14 » |
|
Jep, kuten CS, BF, CoD, Black, ja´autopelit, FIFA, NHL, siin kaikkki mihin ei voi millään kyllästyy 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vänskä
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 16, 2006, 20:17:17 » |
|
Jep, kuten CS, BF, CoD, Black, ja´autopelit, FIFA, NHL, siin kaikkki mihin ei voi millään kyllästyy  Älä unoha pro evolution soccereita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 16, 2006, 21:53:25 » |
|
Vaikee niist o mitää sanoo ku en oo vuoteen pelannut edes, mut ei kai siihenkää sit kyllästy 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 16, 2006, 22:01:56 » |
|
Mä en oo koskaan kokeillu koko sarjaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
KillerRing34
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Kesäkuu 14, 2007, 23:13:47 » |
|
Mun mielest tää oli iha hyvä.. Niinku monet jo totes niin Final Fantasy Hengessä täsäki mennää.. eli lyhyesti jonku Ei FF fanin silmin : Päähahmo --> kävelee --> puskafaitti --> victory --> uus party member --> kävelee --> puskafaitti --> boossi --> lopari --> tekstit 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alluue
Newbie

I don´t need milk.
|
 |
« Vastaus #12 : Tammikuu 01, 2008, 16:45:31 » |
|
Itse tykkään tosi paljon tästä! Vaikka vihollisten voittamine joskus onki aika hankalaa niin siinä ainakin on haastetta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I might use you as a puppet.
|
|
|
sotapupu
Newbie

|
 |
« Vastaus #13 : Maaliskuu 16, 2008, 11:33:06 » |
|
todella hyvä peli kuuluu omaan parhaimmistoon
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
routasydän
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Tammikuu 07, 2009, 18:48:33 » |
|
Miten kauan pelin pelaamisessa läpi kestää?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|