KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 08:48:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksei PC:lle Demoa?  (Luettu 2895 kertaa)
khirvone
Newbie
*

Profiili
« : Syyskuu 12, 2006, 10:12:09 »

Olis ollut kiva vähän testaa tota NHL07 ennen ostoa, mutta demo oli ainoastaan XBOX360:lle. Huh
tallennettu
EA Jere
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2006, 18:15:01 »

Totta puhiset, PC demo olis todella toiminut...

Koitappas saada joku frendisi, jolla 360:nen, lataamaan NHL demo kauppapaikasta, niin selvii, mika on tan vuoden kovin juttu...  Virnistää
tallennettu
nonzo
Newbie
*

ai ai ai

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 14, 2006, 23:54:21 »

Demo on aina vaan demo. Ei ainakaan mua ole noi demot hirveän usein vakuuttanut mistään pelistä. Kun kyse on EA:n NHL pelistä tiedän jo valmiiksi sen olevan laadukas ja tiedän saavani vastinetta rahoilleni.
tallennettu

<3 Mark Parrish <3
Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2006, 13:23:21 »

Itse peliä testanneena veikkaan että EA Sports ei uskaltanut tehdä pc demoa,siksi koska suurin muutos 06 ja 07:n välillä on Anaheimin nimen muuttuminen mighty ducksista, Ducksiksi....

Onhan siinä jotain muutamia ihan jees muutoksia kuten molarit ovat hivenen parempia kuin viime vuonna...
Yksi suuri miinus on nappien säätäminen mikä on suhteellisen työlästä ellei ole logitechin ohjainta.

tallennettu

EASO record since nhl 2003  1215-624-52
Delfor
Pelaaja

Player<3

Profiili
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2006, 15:51:49 »

Veikkaan että yksi syy siihen että miksi EA ei tehnyt änäri '07:sta demoa on se että kaikki jännitys säilyisi siihen asti että peli on kaupoissa.
tallennettu

Ei se riitä, että voittaa, toisten täytyy hävitä Iskee silm&#228;&#228;
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Syyskuu 15, 2006, 18:42:14 »

Itse peliä testanneena veikkaan että EA Sports ei uskaltanut tehdä pc demoa,siksi koska suurin muutos 06 ja 07:n välillä on Anaheimin nimen muuttuminen mighty ducksista, Ducksiksi....

Ilmeisesti et ole pelannut samaa versiota kuin minä, sillä kyllä niitä muutoksia on aika kasa. Alkaen nyt vaikka uudesta ohjaussysteemistä, jossa ei periaatteessa käytetä nappeja lainkaan.
tallennettu

Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 16, 2006, 04:35:12 »

Ilmeisesti et ole pelannut samaa versiota kuin minä, sillä kyllä niitä muutoksia on aika kasa. Alkaen nyt vaikka uudesta ohjaussysteemistä, jossa ei periaatteessa käytetä nappeja lainkaan.

Pyh. syöttää voit oikeasta tatista. mutta laukausta et saa millään analogiseen. Ja ohjaus ei ole muuttunut miksikään.
Open ice taas himpunverran huonompi. YV:llä ja AV:lla ei ketjunvaihdot toimi.

Ihmettelen kyllä miten meinaat pelata ilman nappeja.

No ensi torstaina kun kaupat aukeavat käyn hakemassa omani pois. Ja jos olen väärässä lupaan lähettää sinne könttööriin anteeksipyynnön kera vähän makeaa...
tallennettu

NviperO
Newbie
*

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Syyskuu 16, 2006, 09:24:45 »

Pyh. syöttää voit oikeasta tatista. mutta laukausta et saa millään analogiseen. Ja ohjaus ei ole muuttunut miksikään.
Riippuu varmasti siitä millä koneella peliä pelaa. Jotkut saattavat erehtyä luulemaan PC- ja Xbox 360 -versioita samaksi peliksi kun molempien kannessa lukee NHL 07. Jos esim. ylläpito on pelannut 360-versiota, voi kontrolleja hyvällä syyllä hehkuttaa täysin uusiksi, mutta tietysti sen tekeminen PC-demo -ketjussa on täysin väärin koska PC (tai muidenkaan koneiden) versioissa ei ole Xbox 360 -version uudistuksia mukana.

Xbox 360 -version kontrollit ovat tiivistettynä seuraavat:

vasen tatti = luistelu
oikea tatti = maila
oikea liipasin = syöttö

Siinä kaikki mitä periaatteessa tarvitsee. Oikealla tatilla tehdään harhautukset, lämärit, rannarit, valelaukaukset kaikki riiippuen sitä miten sitä tattia käyttää (liikuttaa). Muiden koneiden versioissahan tätä uutta ohjaussysteemiä ei ole, joten kokemukset pelistä varmasti riippuvat siitä millä koneella peliä on itse pelannut. Systeemi toimii sen verran nerokkaasti, että Pelaaja nimesi Xbox 360:n NHL:n parhaaksi lätkäksi ikinä
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2006, 09:26:46 kirjoittanut NviperO » tallennettu

Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Syyskuu 16, 2006, 14:48:52 »

No ensi torstaina kun kaupat aukeavat käyn hakemassa omani pois. Ja jos olen väärässä lupaan lähettää sinne könttööriin anteeksipyynnön kera vähän makeaa...

Kuten sanottua, olet pelannut eri versiota kuin minä. X360:ssä on täysin uusi ohjaussysteemi ja se toimii loistavasti.
tallennettu

Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #9 : Syyskuu 16, 2006, 17:00:41 »

Kuten sanottua, olet pelannut eri versiota kuin minä. X360:ssä on täysin uusi ohjaussysteemi ja se toimii loistavasti.

Topicin aiheenahan oli pc:n demo. X360 ominaisuudet eivät mitenkään paranna pc:n peliä...

tallennettu

H.R.M
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #10 : Syyskuu 19, 2006, 13:51:26 »

On turhaa julkaista demoa jos ei pelissä ole mitään mullistavia uudistuksia edelliseen.

Veikkaisin että EA ei menettänyt yhtään asiakasta sen takia että demoa ei julkaistu.
tallennettu

EA ei petä koskaan
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: