|
BigAfroDaddy
|
 |
« : Syyskuu 12, 2006, 08:45:53 » |
|
Mä jotenkin oon aina innostunut kun on mahdollisuus hoitaa noita managerin hommia oli peli kuin peli kyseessä. Fifa 07:ssa käsittääkseni tulee olemaan virkistävän pelikelpoinen managerimoodi. Lisäksi pelaajien kehitys kausipeleissä on kuulemma realistisempaa kuin Pro Evo:ssa. Tiedä sitten, kun mulla ei oo muista futispelisarjoista kokemusta kuin FIFA:sta (nyt valehtelin, joskus vuosisata sitten pelasin KickOffia).
FIFA 07 taitaa olla meikäläisen ostoslistalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When the going gets weird, the weird turn pro.
|
|
|
WeBelieve
Newbie

Olen himopelaaja vaikken siltä näytäkkään;)
|
 |
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2006, 10:56:30 » |
|
jep pakko ostos.Alkaa fifoissakin olemaan jo ihan sopivasti sitä realismia. Ennen oli toisin.Fifa world cup tuntui jo niin hyvältä pelattavalta et on pakko hommata tää peli=)...ei tarvitse kääntyä pro evolution soccerin puoleen enää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Stand up,defend or lay down and die...
|
|
|
Cybernoid
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Syyskuu 12, 2006, 13:49:50 » |
|
Ootteko tosiaan sitä mieltä, että FIFAt on parempia kui PES:it? Ainakin pelilehdet tuntuu olevan toista mieltä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BigAfroDaddy
|
 |
« Vastaus #3 : Syyskuu 12, 2006, 14:07:01 » |
|
Ootteko tosiaan sitä mieltä, että FIFAt on parempia kui PES:it? Ainakin pelilehdet tuntuu olevan toista mieltä...
Vaikee sanoo ku en oo koskaan pelannut muuta kuin FIFA-pelei (paitsi sitä KickOffia joskus vuosisata sitten). Enemmän mä ehkä diggaan kuitenkin noista managerointi peleistä (Championship Manager/LMA-tyylisistä peleistä), joissa ei tapahdu mitään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When the going gets weird, the weird turn pro.
|
|
|
anadyr
Newbie

kaunista eikö totta
|
 |
« Vastaus #4 : Syyskuu 12, 2006, 15:25:48 » |
|
En oo koskaan pelannu muita ku Fifoja, ja ain ne on miellyttäny... 06 den meinasin ensi hankkia ennen 07, se riittää mullemusta ois hyvä jos siitä löytys myös vanha kunnon veikkausliigakin. ei taida olla 07ssakaan... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Oliko Jumala alasti kun hän puhui moosekselle, vai miksi hän siellä puskassa piilotteli?" - joku viisaampi kuin minä
|
|
|
WeBelieve
Newbie

Olen himopelaaja vaikken siltä näytäkkään;)
|
 |
« Vastaus #5 : Syyskuu 14, 2006, 16:19:40 » |
|
kyl siis pessit on ainaki paljon enemmän pelattava...siihe jää koukkuun...siitä vaan puuttuu fifan loisto...ne kaks peliä ku sekottais ni aijai..olis täydellinen futis=)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Stand up,defend or lay down and die...
|
|
|
Pykala
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #6 : Syyskuu 15, 2006, 13:41:37 » |
|
Itse olen pelannut lähes jokaista Fifaa ja ihan hyviä pelejä ne ovat olleet, mutta kun sain käsiini PES 4:n en koskisi enää pitkällä tikullakaan EA Sportsin futiksiin... Ainoa asia missä PES häviää Fifalle on aitojen pelaajien ja joukkueiden määrässä,mutta niitä rostereita saa netistä helposti. Suosittelen lämpimästi PES sarjaan tutustumista. Veikkaan että aika moni heittää Fifan sen jälkeen nurkkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EASO record since nhl 2003 1215-624-52
|
|
|
Luppis
Newbie

Legenda
|
 |
« Vastaus #7 : Syyskuu 15, 2006, 14:00:07 » |
|
PES-sarja on kieltämättä loistava, mutta mielestäni ei sitä suoraan voi FIFAan verrata. FIFA on tehty kaiken tasoisille pelaajille. PES taas on tehty paljon suppeampi pelaajaryhmä mielessä: Himopelaajat.
PES mahdollistaa paljon tarkemman kontrollin pelin aikana (jos sormet taipuu ja pystyy kaikki nappikombot hanskaamaan). Peruspelaaja ei saa PES:stä irti, eikä välttämättä pysty niin paljon pelistä nauttimaankaan, kuin sitä hullun lailla vääntävä himopelaaja.
Toisaalta FIFAan voi kuka tahansa hypätä mukaan ja silti voi nauttia pelistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Luppis ei jaksa" - PELIT
|
|
|
anadyr
Newbie

kaunista eikö totta
|
 |
« Vastaus #8 : Syyskuu 15, 2006, 17:05:14 » |
|
kyl siis pessit on ainaki paljon enemmän pelattava...siihe jää koukkuun...siitä vaan puuttuu fifan loisto...ne kaks peliä ku sekottais ni aijai..olis täydellinen futis=)
aina saa unelmoida... liityn mielipiteeseen, vaikka en omista omaa PESiä on sitäkin tullut pelattua kaverin luona.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Oliko Jumala alasti kun hän puhui moosekselle, vai miksi hän siellä puskassa piilotteli?" - joku viisaampi kuin minä
|
|
|
Nazza
Newbie

|
 |
« Vastaus #9 : Syyskuu 15, 2006, 20:38:41 » |
|
Itse odotan todella kovasti, ja tulee hankittua XO:lle viimeistään jouluksi. Muutenkin olen jotenkin FIFA:n puolella, PESit eivät oikein iske (olen omistanut Pessit kolmosesta vitoseen). Aina on FIFA ollut koukuttavampi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ray
Newbie

|
 |
« Vastaus #10 : Syyskuu 15, 2006, 23:29:31 » |
|
Itse olen jo pidemmän aikaan PES:in omistavana pitänyt PES:iä paljonkin parempana. Muutenkin on tullut sanottua, että FIFA;ssa ei ole muuta hyvää kuin lisenssit... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Delfor
Pelaaja

Player<3
|
 |
« Vastaus #11 : Syyskuu 16, 2006, 10:15:49 » |
|
Itse taas pidän enemmän FIFA:sta. Olen ollut EA:lle uskollinen eikä ne minun mielestä niin huonoja ole loppujenlopksi. Mielipide asiahan tämä on kumminkin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei se riitä, että voittaa, toisten täytyy hävitä 
|
|
|
|
Vänskä
|
 |
« Vastaus #12 : Syyskuu 17, 2006, 17:17:03 » |
|
pysytyyköhän uudessa 07:ssa päivittämään pelaajat netistä, ku oon kuullu että PESissä ne voi sieltä päivittää?? ois aika hieno juttu ni ei itte tarveis pelaajia latoa oikeisiin joukkueisiin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You´ll never walk alone...
|
|
|
Piispa
Newbie

Michal Handzus
|
 |
« Vastaus #13 : Syyskuu 19, 2006, 11:55:53 » |
|
ei mahu FIFA tai tai mikään muukaan fudis peli mun ostoslistalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
H.R.M
Newbie

|
 |
« Vastaus #14 : Syyskuu 19, 2006, 13:33:04 » |
|
fifa sarja aina ollu liian arcade tyyppistä mättöö joka ei todellakaan ole mun makuun
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA ei petä koskaan
|
|
|
|