|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #15 : Marraskuu 20, 2006, 16:28:50 » |
|
ai niin... enpäs hoksannut laitta tuota: exit = sulkee cheat ikkunan
jos tarpeeksi käyttää noita niin sieltähän ei pääse pois muuta kun tuolla komennolla...
Haa, tuo on muuten hyvä tietää, joskus on jumittunu se ikkuna näkyviin, ja minä tyhmä lapsi en oo tajunnu, miten sen saa pois.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #16 : Marraskuu 20, 2006, 16:31:06 » |
|
Joo mullakin on tuo jumittunu, mutta joku aika sitte tajusin, että samoista näppäimistä lähtee pois kun aukeaa. Siis jos sulla ei oo se kohta siinä et pystyt kirjottamaan siihen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #17 : Marraskuu 20, 2006, 16:42:05 » |
|
Joo mullakin on tuo jumittunu, mutta joku aika sitte tajusin, että samoista näppäimistä lähtee pois kun aukeaa. Siis jos sulla ei oo se kohta siinä et pystyt kirjottamaan siihen.
Jaa jaa, en oo tuota saanu onnistuun...mut tyhmä lapsi mikä tyhmä lapsi... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #18 : Marraskuu 20, 2006, 16:44:01 » |
|
[/glow]
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #19 : Marraskuu 25, 2006, 08:16:39 » |
|
[/glow]
Enhän minä hauku, totesin vaan, että en oo aina kauhean fiksu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #20 : Marraskuu 25, 2006, 18:26:08 » |
|
Jaa, jaa. No ei sitä koskaan tiiä. Jotku on semmosia, että ei ollenkaan kunnioita itteensä sillai tieksä.... Ja sitte jotku taas on niin leijoja, että...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kemppi
Newbie

|
 |
« Vastaus #21 : Marraskuu 25, 2006, 21:30:03 » |
|
Joo niin se on . En kato enää pelaa simssiä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
heh
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #22 : Marraskuu 25, 2006, 21:38:44 » |
|
Sori Kemppi mut en ymmärtäny mihin vastasit. Hienon kuvan oot laittanu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Milsa
|
 |
« Vastaus #23 : Joulukuu 11, 2006, 22:37:44 » |
|
Koetin muka tihrustaa oliko asiaa jo mainittu, ei silmiini sattunut; suokaa anteeksi jos ne pettivät. Kattavasti koodeja löytyy radosims.comista, tuolla oleva boolProp ohje on paljon yksityiskohtaisempi kuin Sukupolvien *hatun nosto sukupolville*
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitähän sitä sanoisi? Ups?
|
|
|
Colorado
Newbie

|
 |
« Vastaus #24 : Helmikuu 13, 2007, 19:31:32 » |
|
Saa sen koodilaatikon painamalla tuolta näppäimistöstä Esc:ä. Ainakin mulla toimii... Tosin nyt on jäännyt koodeilla pelaaminen vähemmälle, kun on juuri koodien takia mennyt kiinnostus peliin. On ihan mukavaa pelata ilman koodeja ja katsoa miten pärjää. Varsinkin LC:n pelaaminen on haastavaa  Ohops, meni vähän aiheen vierestä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Te ette tunne minua ja minä en tunne mitään
|
|
|
|
Bruins
|
 |
« Vastaus #25 : Huhtikuu 30, 2007, 19:25:01 » |
|
Onko kellään muteen tietoa onko Sims2 pleikka2 versioon koodeja?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
haxer133
Newbie

IOIOI tarviin uuden näyttiksen
|
 |
« Vastaus #26 : Kesäkuu 03, 2007, 03:12:38 » |
|
konsolin jota jotkut kutsuu koodi palkiks tai control paneliks on siis konsoli ja jos jotain koodeja haluu kattoo kesken pelin kirjottakaa konsoliin help ja konsolin saa auki kahdella tavalla painamalla esc tai näppäin yhdistelmällä ctrl+shift+c mutta ekasta en oo nii varma ja sen saa pois kirjottamalla konsoliin exit joo mut nyyt meen koittaa tota koodia bloorbl vai mikä se oli
//E: ääkköset
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2007, 16:22:19 kirjoittanut EA_tuom0 »
|
tallennettu
|
PROBLEM CHILD
|
|
|
julia capula
Newbie

|
 |
« Vastaus #27 : Syyskuu 10, 2007, 16:38:40 » |
|
unlockCareerRewards = saat kaikki urapalkinnot urapalkinnot-valikosta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sukka
Newbie

|
 |
« Vastaus #28 : Lokakuu 10, 2007, 18:27:21 » |
|
help = näkyviin tulee lisää koodeja (englanniksi)  Hyvä koodi.. niitä koodeja tulee siihen jotai kakskymment.. en oo laskenu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SimsHullu
Newbie

The Sims 2!!!
|
 |
« Vastaus #29 : Maaliskuu 02, 2008, 17:54:27 » |
|
Mä haluisin tietää sims koodeja mut ei mitää peruskoodeja vaan semmosii erilaisii olisin tosi kiitollinen sille kuka kertoo mulle niit 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|