KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 07:22:39 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervetuloa Sisäpiiriin  (Luettu 14302 kertaa)
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« : Syyskuu 12, 2006, 08:19:08 »

Tervetuloa!

Sisäpiiri on avattu ja näin webmasterin ominaisuudessa minunkin pitänee itseni esitellä. Samalla saan kätevästi aiheen ensimmäiseen blogimerkintäänikin. Hymyilee leveästi

Eli Sisäpiiriä ohjaa ja webmasteroi Antti Iiskola. Olen melko pitkään jo pyörinyt erilaisissa tehtävissä Suomen pelimaailmassa. Aloitin vuonna 2000 peliohjelma Tiltin webmasterina, josta ylenin ohjelman sisällön tuottajaksi, jonka vastuualueeseen kuuluivat mm. peliarvostelut, käsikirjoitukset, yhteydet maahantuojiin ja kaikki muu sälä. Lähdin Tiltin palveluksesta kesällä 2001 ja toimin pitkään freelancerina, kirjoittaen peliarvosteluja erinäisille nettisaiteille ja lehtiin kuten Koululainen. Lopulta palasin freelancerina kirjoittamaan jälleen Tiltillekin syksyllä 2005. Nyt olen siis vastaamassa tämän saitin toiminnasta.

Itse aloitin pelaamisen joskus 80-luvun puolen välin tienoilla, ensin Atari 2600-konsolilla ja sitten vuotta myöhemmin sain oman C-64:n. Siitä se sitten lähti. Nyt kotona on melkoinen kokoelma uusia ja vanhoja pelikoneita, ja jostain syystä kokoelma tuntuu vain kasvavan. Vielä kun olisi aikaa pelailla...

Mutta minä tulen teille varmaankin tutuksi tässä syksyn mittaan ja toivottavasti minäkin tutustun teihin paremmin, jotta voimme rakentaa tästä saitista meille kaikille paremman.

Pelaamisiin.

A.
tallennettu

Micke/EA
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2006, 16:43:34 »

Hyvä Antti!!

Muillekin tiedoksi että Antin lisäksi sisäpiirissä pyörii EA-merkittyjä heeboja, joiden nimimerkissä siis esiintyy EA kirjaimet, tavalla tai toisella. Olemme kaikki EA Finlandin väkeä ja pyrimme parhaamme mukaan vastaamaan kysymyksiinne. Otamme mielellämme vastaan risuja ja ruusja sekä rakentavaa palautetta kaikissa muodoissa. Paras tapa on aloittaa keskustelu "Kysy EA:lta" alueella, jota seuraamme jatkuvasti. Meitä saa rohkeasti lähestyä, nyt kaikilla pelaajilla on aidosti mahdollisuus vaikuttaa!! Huomatkaahan myös että tarkoitus ei missään nimessä ole puhua vain EA:n peleistä ja EA:sta, vaan pelaamisesta yleensä. Kaikki sallitaan, kunhan se on sisäsiistiä.

Olemme kaikki pelaajia, tavalla tai toisella. Itse pelaan lähinnä urheilu- ja autopelejä. Kotona lepää konsoleita laidasta laitaan. Ajanpuutteen takia olen itse viime aikoina innostunut enemmän ja enemmän PSP:stä, jota on helppo pelata ihan missä tahansa. Tällä hetkellä top-3 listalla on uusi NHL 07, Guitar Hero jota tulee pelattua todella paljon sekä The Godfather 360-versio.

Ollaan kuulolla!

Micke
tallennettu
Vilhoz
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2006, 21:09:50 »

Onneksi olkoon vaan, olette saaneet aikaan erittäin tyylikkään näköiset sivut! Hymyilee leveästi
tallennettu
Rytzki
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 23, 2006, 19:36:41 »

Mutta minä tulen teille varmaankin tutuksi tässä syksyn mittaan ja toivottavasti minäkin tutustun teihin paremmin, jotta voimme rakentaa tästä saitista meille kaikille paremman.

Pelaamisiin.

A.

Ehkä (huom. ehkä) hyvä idis vois olla semmonen topic:kki missä jengi vois vähän kertoilla ittestään, just tosta suhteesta pelaamiseensa ja muutenkin ehkä vähän "henk.kohtasemmista" jupinoistaan ja siten raottaa vähän itseään pelkän profiilin takaa, niin halutessaan!??   Huh
tallennettu
Rytzki
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Syyskuu 23, 2006, 20:21:11 »

Ja siihen ihan ekaan avaus kirjotukseen: (vaikka se eka sivu johonkin katosikin??((Ei kadonnutkaan!! Fiksuna jäbänä kirjotin tänne vaikka piti kirjottaa noi tonne "yli tuhat rekiteröitynyttä", mutta piti kumminkin vastata sen ekaan viestiin ja etenkin sille yhdelle "arvostelijalle")))

Että mitä olisi tämä maailma ilman NHL-sarjaa? Itselläni on sarjaa -97 :n hienosta pahvikoteloisesta lähtien! Jonka samalla puolella pelattuja kausia broidin kanssa, kun himassa vielä asuttiin, en unohda koskaan! Ja mielestäni EA:aa on käyttänyt menestystään mainiosti käyttäessään rahaa muiden omista kehityksistään poikkeavien pelejen julkaisemiseen! Kaiken kaikkiaan EA:aan pelit futista lukuun ottamatta ja Tigeria unohtamatta ovat mainioita ja urheilupelien ehdotonta kermaa! Ilman, että edes puhutaan muista alue valtauksista ja julkaisu avustuksista!

Ja jos yritystä isoudesta syytetään, niin pitää miettiä mikä tämän päivän maailmassa on ihmisille tai paremminkin yrityksille(joita ihmiset pyörittävät) enemmän tai vähemmän tärkeää? Niin olla iso ja niittää mahdollisimman paljon fyffee, jossa EA:aa on onnistunut vähintääkin hyvin! Kuka esimerkiksi menee aukomaan, että en osta Nokian-puhelinta, koska se on niin iso ja paha yritys ja sen joka mallissa on vain vähän parannuksia! On nähtävissä hieman kotiinpäin vetämistä, sillä ko. mobiili yritystä ylistetään ja "palvotaan"("-en ikinä osta kun nokialaisen!") eikä syyttä onhan yritys suuri työnantaja ja merkittävä lenkki suomen taloudelle! Mutta samalla unohdetaan kaikki työpaikat mitä EA:aa tuo suomelle leviämisensä ja innovatiivisuutensa johdosta!? Pointtini on, että jos EA, Microsoft, BP tai mikä tahansa "jätti" yritys on suomalainen ei risuista kehdata edes ajatella! Mielestäni pitäisi miettiä omia oikeita intressejä ennen tuollaista pas..njauhamista! EA on tehnyt ja julkaissut mahtavia pelejä(mistä ei pääse mihinkään), joiden kaltaisien tekemisestä ja keksimisestä puhujat voivat vain uneksia!   Vihainen 

En ole enkä tahdo olla tosikko tai nipottaja eikä minulla ole mitenkään pennikiinni EA:aan toiminnassa, mutta tuollainen tyhjän puhuminen saa vereni kiehahtamaan! Mutta hieno on tämä site:kin eli
KEEP UP THE GOOD WORK !!

-Rytzki-       
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2006, 21:12:27 kirjoittanut Rytzki » tallennettu
Vallu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 23, 2006, 20:23:29 »

toivottavasti me kaikki tutustumme toisiimme ja opimme tuntemaan hyvin. Hymyilee leveästi Iskee silmää
tallennettu
Lapa
Newbie
*

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Syyskuu 23, 2006, 21:22:03 »

WE ARE FAMILY (Täysin aiheeton kommentti)
tallennettu

Mizrachi
Pelaaja

Rock.

Profiili
« Vastaus #7 : Marraskuu 24, 2006, 15:38:31 »

Juu, todella suuret kiitokset ja onnittelut sivustossa, käydään aina niin usein kun on mahdollista!  Iskee silmää
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 30, 2006, 17:15:46 »

Juu kuhan nää muutki rupeis eikä pelkästään nää aktiivisimmat.
tallennettu

blackop
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Joulukuu 01, 2006, 10:13:05 »

Juu kuhan nää muutki rupeis eikä pelkästään nää aktiivisimmat.
Totta. Itse käyn kyllä päivittäin useita kertoja, mutta en aina ehdi osallistumaan keskusteluihin, ja siitä voi syyttää töitä ja harrastuksia, sekä kaikista eniten omaa laiskuutta (/me kicks blackop's lazy backside). Ei muutakuin mukaan keskustelemaan ja baanalle. Hymyilee
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #10 : Joulukuu 04, 2006, 08:51:05 »

yhryn erellisee Virnistää oisha se kiva jos tääl ois USEAMMAT aktiivisina keskustelemassa, ja ei noi samat naamat näkyis kaikkial miljoona kertaa ilman että uusia ei löydy mistää....
tallennettu
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #11 : Joulukuu 13, 2006, 00:16:05 »

yhryn erellisee Virnistää oisha se kiva jos tääl ois USEAMMAT aktiivisina keskustelemassa, ja ei noi samat naamat näkyis kaikkial miljoona kertaa ilman että uusia ei löydy mistää....

Häpeällistä myöntää mutta itse muistin koko sisäpiirin vasta kun joku teikäläinen ilmaantui herättämään ihmetystä Radolassa. Piti hetki tapailla käyttistä ja salasanaa, onneksi muistuivat:) Aikoinaan kun rekkauduin paikka oli vielä aika hiljainen... mutta nytpä menee offiksi *pyykkipoika suuhun*
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
LostSoul
Vieras
« Vastaus #12 : Joulukuu 13, 2006, 11:33:49 »

katos joku heränny taas Näyttää kieltä saadaa lisää keskustelua tänne Hymyilee leveästi
tallennettu
MrKnife
Vieras
« Vastaus #13 : Joulukuu 13, 2006, 17:59:19 »

whohopipii

(en tajua miksi sanoin noin)
tallennettu
The HellFiger™
Pelaaja

Out for fun existing type is funny for fun

Profiili
« Vastaus #14 : Huhtikuu 16, 2007, 20:32:49 »

Joo onnea vaikka tää tuliki vähän myöhässä mutta kaipa se ei haittaa paljon.
tallennettu

[menu=My Storie]I show my little story[/menu]
[menu=Click That!!]Who I'am? You may know if you go down![/menu]
[menu=Click That!!]Now, you obtain know Who I'am.
Go down! xD[/menu]
[menu=Click That!!]I'am...[/menu]
[menu=Click That!!]...
[menu=Click That!!]xD[/menu]
[menu=The End]The End End[/menu]
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: