KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 07:12:42 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Foorumit kännykällä  (Luettu 3347 kertaa)
Ape
Pelaaja

Profiili WWW
« : Lokakuu 30, 2006, 16:01:25 »

Eli risuja tulossa. Tällä kertaa melko  vähäisiä, mutta olisi mukava, jos korjaisitte asian.

Kun katsoo näitä foorumeita kännykällä ne vääntäytyvät itsestään sopivan kokoisiksi näytölle. Tämä on hyvä asia, mutta kännykkä-sivujen ulkoasuun pitäisi tehdä muutamia muutoksia.

Asetukset-kohta, jossa on siis kirjattumis-nappi tulee alhaalle. Tämä olisi hyvä olla juuri päinvastaisessa paikassa -- aivan ylimpänä.

Linkkien värit ovat jotenkin oudosti. Valittuna oleva linkki on sininen valkoisella pohjalla ja loput näkyvät valkoisena tekstinä sinisellä pohjalla. Tämä pitäisi olla päinvastoin.

Sitten kysyn vielä, että mitä ne numerot hakasuluissa ovat? (esim. [2] Risut ja ruusut)
tallennettu

Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Lokakuu 30, 2006, 17:34:24 »

Eli risuja tulossa. Tällä kertaa melko  vähäisiä, mutta olisi mukava, jos korjaisitte asian.

Otetaan huomioon. Pyritään kehittämään myös kännyille sopiva tyylitiedosto.

Lainaus
Sitten kysyn vielä, että mitä ne numerot hakasuluissa ovat? (esim. [2] Risut ja ruusut)

Luultavasti sivunumeroita. Eli jos viestejä on enemmän kuin sivullinen, viestit jaetaan sivuille, joita merkitään noin.
tallennettu

Ape
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Lokakuu 31, 2006, 07:09:09 »

Luultavasti sivunumeroita. Eli jos viestejä on enemmän kuin sivullinen, viestit jaetaan sivuille, joita merkitään noin.

No.. Ne ovat numero järjestyksessä. Ensimmäisessä on [1], toisessa [2]... Ja lopulta
  • ,
  • ja kaikki loput [-](,joille ei riittänyt merkkiä)
tallennettu

kemppi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 15, 2006, 22:17:56 »

Jaa mai tämmönen tapaus no...
En tiennyt että tämä on kännykällekin mutta voisitko kertoa miten sen sinne saisin olisi kivaa käydä historian tunneilla täällä:D.
tallennettu

heh
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Marraskuu 15, 2006, 22:49:45 »

No siis avaat puhelimesi GPRS/ WAP yhteyden, pääset internettiin. Puhelin kysyy sivua jonne haluat,  kirjoitat siihen sisapiiri.com, ja voila. Ja voi sillä puhelimella muitakin sivustoja selata, tosin hieman tuskallista kun on niin pieni näyttö, ellei sitten ole kommunikaattoria
tallennettu
kemppi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Marraskuu 15, 2006, 23:00:01 »

Ai jaa mulla se menee sonera surf portiin. Pitääkö sinne siirry juttuun mennä?!
tallennettu

heh
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 15, 2006, 23:02:12 »

Itseltäni löytyy päävalikosta *Web*, painan sitä, Sitten *Siirry*, ja siihen naputtelee osotteen Iskee silmää
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #7 : Marraskuu 15, 2006, 23:33:54 »

Kävin tänää koulussa tsiigaa noita sivui, ni näytti jopa ihan yllättävän hyvältä kännykällä.
tallennettu

daxter91
Vieras
« Vastaus #8 : Tammikuu 04, 2007, 12:17:10 »

Hankkikaa porukat Opera Mini ni voi selailla vähän isompiakin sivustoja kännykän näytöltä. Käyn tänään vilkaisemassa foorumia kännyllä kun ehdin.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #9 : Tammikuu 04, 2007, 14:41:50 »

Mulla on kännykässä muuten tuo opera. Sillä en oo käyny sivuja testaamassa... Täytyy kokeilla. Muuten ihan hyvät sivut, mutta esim. screenit ei näy ollenkaan eikä muutenkaan mitkään kuvat.. Virnistää
tallennettu

daxter91
Vieras
« Vastaus #10 : Tammikuu 05, 2007, 12:59:10 »

Mulla on kännykässä muuten tuo opera. Sillä en oo käyny sivuja testaamassa... Täytyy kokeilla. Muuten ihan hyvät sivut, mutta esim. screenit ei näy ollenkaan eikä muutenkaan mitkään kuvat.. Virnistää
Kai kuvien lataus o päällä asetuksista?
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #11 : Tammikuu 05, 2007, 13:04:16 »

On on, muttaku se ei näytä ees niitä kuvii sieltä. Vissii liian iso jos näyttäs. Täytyy käydä kokeilemassa tolla operalla.
tallennettu

daxter91
Vieras
« Vastaus #12 : Tammikuu 05, 2007, 15:31:16 »

Operall ainaki näkyy jotku kuvat.
tallennettu
Janzer
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #13 : Elokuu 17, 2007, 13:11:56 »

Muistaakseni niiden numeroiden avulla pystyy selaamaan sivustolla eli kun painat nappia 2 kännykästä niin se on sama kuin klikkaisi linkkiä Risut ja ruusut (esim.)

Tai ainakin napeilla * ja # pystyi liikkumaan seuraavaan ja edelliseen sivulliseen tekstiä ja 0:lla palattiin foorumin etusivulle (muistaakseni.)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2007, 13:15:35 kirjoittanut Janzer » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: