KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 06:49:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelin nimi hukassa....  (Luettu 185 kertaa)
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« : Marraskuu 11, 2011, 21:20:37 »

Enpä tiedä osaako kukaan minua tämän typerän ongelman kans auttaa..
Selailin töissä sivustoja, ja silmääni osui oikein mielenkiintoinen online pelattava roolipeli...
Mutta, blondi kun olen niin enpäs sit kirjannut ylös pelin nimeä, enkä edes tallentanut suosikkeihin..

Peli on sellainen joka on vielä ehkä vuosi pari sitten ollut maksullinen (kuukausimaksullinen siis, ja levy on ostettu pelikaupasta), nykyään sitä saa pelata ilmaisesksi, se siinä herättikin mielenkiintoni peliä kohtaan jälleen.
Tietty siinä on niin kuin monessa muussakin pelissä,mahdollisuus ostaa peli-rahaa jne, mutta muuten tosiaan ihan ilmainen.

Siinä oli yllättävän laaja valikoima pelattavia hahmoja. Tai siis ne perus classit; warrior, mage, cleric, assasin jne
mutta jokaisella oli mahdolloisuus jatko kehittää hahmoa sen classin sisällä useaan eri suuntaan.

Josko jollekkin soi kelloja, niin laittakaa nimiä tuleen.
Olen jo luovuttanut googlaamisen... Netti pullollaan aivan liikaan mmorph-nimikkeellä meneviä sivustoja, ja kaikkea muutakin kun niitä...
tallennettu

Ifaz
Newbie
*

Näin jotain kiinnostavaa.. se oli aika sinistä..

Profiili
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2011, 22:58:12 »

Mieleen tulee eräs roolipeli jonka juttuja näkyy melkein joka kaupassa... En nyt vain osaa kunnolla kirjottaa sitä nimeä.. Enkä myöskään tiedä onko oikee peli kun en ole pelannut kyseistä peliä..  Pyörittää silmiään Se oli joku world of wordcraft tai joku.  Pyörittää silmiään Huonomuistinen kun olen..  Pyörittää silmiään Runescapekin mielessä kävi mutta eihän se maksullinen koskaan ole ollut? Paitsi jos ostaa memberssin..  Pyörittää silmiään Toivottavasti oli apua.  Iskee silmää
tallennettu
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 13, 2011, 02:21:27 »

No jooh, eipä hirveesti auttanut. WoW on ja tulee varmaankin aina olemaan maksullinen. Lineage 2 se ei ole myöskään.
Ei ole RS:kään.
Ei ole Shaiya-niminenkään, eikä myöskään Forsaken World (vaikka viimeksi mainittuun oon tainnut atm jäädä hieman koulluun).
tallennettu

Wagner
Tosipelaaja

Nimimerkit joita käytän:

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Tammikuu 21, 2012, 18:06:59 »

No jooh, eipä hirveesti auttanut. WoW on ja tulee varmaankin aina olemaan maksullinen. Lineage 2 se ei ole myöskään.
Ei ole RS:kään.
Ei ole Shaiya-niminenkään, eikä myöskään Forsaken World (vaikka viimeksi mainittuun oon tainnut atm jäädä hieman koulluun).

Voisikos kyseinen peli olla Archlord? Muistaakseni se on joskus ollut maksullinen, mutta ei sitä kyllä pelikaupassa ole kai koskaan näkynyt. Toinen on tietysti Everquest II, jota voi pelata ilmaiseksi ainakin steamin kautta.
Age of conan on kai myös ilmainen..

Niin ja kyllä tuo Forsaken world oli melko koukuttava peli, varmaankin paras perfectworldin tuotos Hymyilee
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 21, 2012, 18:12:11 kirjoittanut Wagner » tallennettu

guide443
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Helmikuu 20, 2012, 23:03:16 »

Tällä hetkellä WoW on kylläkin ilmainen... Mutta rajallisesti sekin on silti... En ole kylläkään varma mihin asti sitä pystyikään ilmaiseksi pelata.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: